Produkty

ShadoWWW
31.1.2014 14:17
Kingdom Come
Tvůrci z českého studia Warhorse pracují na nové počítačové RPG Kingdom Come z prostředí českého středověku. Mělo by to být RPGčko bez magie a draků, s co nejvíc realisticky zpracovaným středověkým prostředím. Prostředí by mělo být detailní a otevřené, podobně jako např. v Mafii či GTA.

V tuto chvíli je otevřený Kickstarter, ve kterém autoři žádají aspoň o Ł300 000, aby hru dokončili, ale v tuto chvíli mají už přes 550 tisíc, takže hra vyjde (teď už jen závisí, s jakámi "bonusy" navíc).

I tak ale hra vyjde až v roce 2015. Autoři zatím přináší různé updaty, jako např. tento.

Proč to sem píšu? Napadlo mě, jestli by nestálo za pokus se domluvit s autory hry, že by se k tomu udělalo i papírové RPG. Ne, že by těch českých RPGček nebylo poslední dobou jak hub po dešti :), ale toto mi přijde jako docela unikátní příležitost.

Jak je vidět i z KS, ta hra zřejmě osloví velké množství lidí. A pokud by se podařilo na ni navázat i papírové RPG, podobně jako vzniklo papírové RPG např. k Dragon Age nebo A Song of Ice and Fire nebo Hobitovi (One Ring), mohlo by to přilákat nové lidi k hraní deskových her na hrdiny.

Výhodou je, že členem studia Warhorse je Martin Klíma, tvůrce DrDo a zakladatel ALTARu, takže papírová RPGčka mu nejsou úplně cizí. Další výhodou je, že ta hra má vyjít až příští rok, takže by byl čas něco podniknout (žádná rychlokvaška za týden). Možností, které se IMHO nabízí, je samozřejmě několik:
- Vytvořit hru, jejímž systémovým jádrem bude D20 mechanika, Fate mechanika, případně jiná úspěšná a prověřená mechanika. Lore by se vzal z počítačové hry, takže by stačilo už jen doladit fluff a navázat na jádro konkrétní herní mechaniky. I tak je to imho dost práce.
- Vytvořit hru, která se z hlediska mechanik i fluffu opírá co nejvěrněji (tedy téměř kompletně) o počítačovou hru.
- Vytvořit jen setting k nějaké stávající hře, který by se opíral o reálie počítačové hry.

Jinými slovy, využít potenciál této potenciálně úspěšné počítačové hry k propagaci deskových her na hrdiny. Možná je to blbost už z principu, možná se stejně nenajdou dobrovolníci, co by do toho šli, nebo třeba s tím nebude Warhorse souhlasit.

Co si o tom myslíte?
18.2.2019 00:49 - Shako
Díky za tip na rozhovor - myslím, že to byl typický Veselovský (který o hrách něco tuší, ale KC imho zrovna není jeho oblíbený žánr) a typický Klíma a jeho styl odpovědí.
18.2.2019 08:00 - Tronar
LOKIB> Kdes to tam vycetl?
18.2.2019 08:41 - ShadoWWW
MK říkal, že většina nákladů byly mzdové náklady. Vtipný bylo, jak se prořekl a potvrdil, že KC 2 vyjde.

Z hlediska TT RPG ale ten prodej znamená, že stolní verze KC nemá šanci. Musel by to schválit nový zahraniční vlastník, takže to je pase. Na druhou stranu s těmi penězi, co získal MK za svůj podíl ve Warhorse by mohl zaplatit vydání několika RPGček a ještě by mu hafo zbylo. :)
18.2.2019 10:19 - LokiB
ShadoWWW: pak by Yorkův výpočet hrubá mzda x 2 = náklady zaměstnavatele ovšem neseděl ...
18.2.2019 10:37 - York
Byl to jen hodně hrubej odhad, rozhodně nebude přesně sedět na všechny možný konkrétní situace.
26.5.2020 13:16 - ShadoWWW
Mohlo by vás zajímat: Warhorse hledají Quest Designéra:

Warhorse Studios píše:
Quest designér/Scenárista
Hledáme člověka, který dokáže vymyslet, napsat a spolurealizovat nelineární questy pro RPG hry.

Ideální kandidát v sobě kloubí schopnost vymyslet a strukturovaně sepsat obsah questu po herní stránce (co, jak a proč se stane, a co a jak může dělat hráč), jeho příběh, napsat k tomu dialogy a cutscény a následně ošetřit všechny co by/kdyby a spolupodílet se na jeho realizaci, testování a odlaďování.


Hlavní náplň práce:

Úzká spolupráce s kreativním ředitelem a ostatními členy design teamu
Samostatné i týmové vymýšlení nových zábavných příběhů
Psaní questů a dialogů v našich interních nástrojích
Vytváření dokumentace, map, tabulek, statistik a nastavení pro questy
Úzká spolupráce se skriptovým oddělením na tvorbě obsahu do hry
Možnost podílet se na režii dabingu, motion capture a dalších souvisejících činnostech
Požadavky
Schopnost kvalitně psát v českém jazyce
Kreativní přístup a myšlení
Schopnost tvořit a komunikovat design/zadání práce
Pokročilou úroveň anglického jazyka
Výhodou
Předchozí zkušenost v herním průmyslu
Předchozí literární tvorba
Práce s herními enginy (CryEngine, Unreal, Unity)
Práce s grafickými editory
Zkušenost s moddingem
Portfolio nebo jiná předchozí práce (povídky, design, modding, levely v enginech, hotové hry)
Nabízíme
Nabízíme práci v mladém kolektivu se zázemím nadnárodní firmy, možnost podílet se na vzniku další tří áčkové videohry v ČR
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete prosím reference projektů na
jobs@warhorsestudios.cz
23.9.2021 21:00 - ShadoWWW
Přichází DESKOVKA na motivy počítačové hry.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.065291881561279 secREMOTE_IP: 54.235.6.60