Tarfill píše:
Nachte,
by mě zajímalo jak to Foundry šlape v rámci spojení / sekání / přenosu obrazu a zvuku... Jestli to má stejný přístup jako roll20 a tudíž je někdy lepší podpora třeba discordu, nebo stačí Foundry samo o sobě a běží lehce a svižně...? Dokázal bys to po nějakých zkušenostech (ne nutně hned) napsat?
Upřímně zrovna audio/video rozběhat "in-game" bez statické IP je dost pain. Dá se to nějak naroubovat, aby to spojení nejelo přímo přes FVTT, ale přes Jitsi, ale u toho jsem byl asi tak úspěšný, jako u zprovoznění přes default server, čili vůbec. :-D
Random certifikát si vygenerovat je v pohodě, to je zrovna to nejmenší.
Možná mám jen problém v tom, že jsem všechno musel řešit prostě jen přes přesměrovaný porty, ale jakmile jsem zaplnul A/V in-game, resp. "in-client", tak se už vůbec nedalo připojit na server, což normálně bez toho jde. Tohle by se asi nemuselo řešit, kdyby to člověk provozoval na pronajatým hostingu jako od The Forge, nebo nějakým tom řešení od Amazonu - AWS myslím, nebo i na Google Virtual Machine. Ale to jsou všechno, pokud vím, placený možnosti, což Discord video chat na druhém monitoru není (kromě pořizovací ceny za druhý monitor). :-D
mrkew píše:
Jinak na volání je dle mého lepší JITSI modul: https://github.com/luvolondon/fvtt-module-jitsiwebrtc/
Jak jsi, prosím, ten Jitsi modul rozjel? Nikde uvnitř jsem nenašel žádný settingy, přes který to nasměrovat na nějakou tu vytvořenou Jitsi "místnost". //edit: Asi to funguje tak, že ten modul vytvoří místnost sám o sobě a sám na ně napojí přítomný hráče, že? Takže člověk ani s vlastním Jitsi nemusí nic fidlat...