Hunter
21.12.2011 14:07
Shadowrun v prostredi Falloutu
Jirkuv Shadowrun, Praha, v tematickem prostredi Falloutu
Autorská citace #61
28.12.2011 12:52 - jira
tak ja budu u tondy s borkem uz v a pockame na tebe zatim neco maleho poresime
Autorská citace #62
28.12.2011 12:52 - jira
18:00
Autorská citace #63
28.12.2011 13:19 - Hunter
OK.. Jinak jsem se vcera bavil s Wriglym a je fakt, ze pro pripadny lepsi Falloutovsky efekt (ze jsme vsichni treba vylezli z Vaultu), tak se da rict, ze
1. omezeni financi na nakup veci, potazmo jejich dostupnost.
2. s omezenim financi 100% jde ruku v ruce omezeni magie - to jsou totiz dva extremy - bud je magie a tudiz jsou k dispozici i vysoke zdroje pro nemagiky, nebo se omezi zdroje, ale pak se musi omezit i magie, jinak je silne zvyhodnena...
3. variantou je tipnout magii uplne, tezko ale rict, jestli najdeme dostatek ruznorodosti a zabavy pro vsechny. Osobne si myslim, ze ano, prostredi Falloutu to umoznuje - pocinaje vedcem/ajtaka, pres doktora, zveda, zlodeje a klasickeho strilecko maniaka, potazmo borce nablizko, se daji najit vhodna zamereni a zaroven i ve hre napln pro ne...

Obracene je pak mix ruznych postav, co treba prisly i zvenku - pak bych nechal ale cely klasicky shadowruni system, tj. jen jakoby prejmenovavat nektere veci/itemy, ale ponechat k dispozici dostatek penez i plnou magii a jen ten svet tomu prizpusobit... Typicky Fallout pracuje jak s duchy (Fallout 2, lokace Den), tak i shamanistickou magii (lokace Arroyo), magii (potomci Mastera - Super mutanti, respektive psionika aprimo Master), tak i kybertechnologii a biotechnologii (Frank, strazce v Enklave je typickym prikladem, potazmo kyberimplantaty jako podkozni armor, nebo cipy na zvyseni charismy/inteligence apod).
Specificke itemy, jako je stimpack a powerarmor (tj. armor zvysujici atribut sila) se daji snadno upravit. Premira laserovych a plasmovych zbrani je pomerne specificka ve Falloutu 2, zatimco Shadowrun s nimi nepracuje tak dostupne. Da se presto rict, ze laserova Shadowruni technologie je vlastne plasmova technologie ve Falloutu a ze laserove zbrane z Falloutu jsou slabsi verzi plasmovych zbrani (da se snadno domyslet/odhadnout). Jinak me jina specialni technologie nenapada. Co se tyka pripadnych vozidel apod - zavisi, jestli se budeme potrebovat presouvat, nebo ne, pripadne jestli s tim neco chceme hrat, ale v zasade nam Shadowrun poskytuje uz vyresena pravidla a statistiky, kdybychom to chteli hrat. Za sebe asi rikam, ze ne nutne, i kdyz Highwayman by bylo stylove vozidlo i tak :-)

Jinak tedy jak jsem psal driv, bioware funguje trosku jinak, nez jsem si pamatoval, neboli obe me postavy nefunguji, jak jsou vypsane a musim je upravit...
Autorská citace #64
28.12.2011 14:58 - Babau14
ok dorazím
Autorská citace #65
28.12.2011 16:07 - Hunter
Postavy upraveny... Uff... Pri rychlem pohledu jsem zjistil, ze muj maniak z Vaultu je vlastne navleceny v Power armoru (ne tom nejlepsim)... S laserovou puskou a zdroji namaxovanymi na ten mega... Holt uz neni adept, zato je uz zase elf :-) Brr, to jsou mi pocty dneska :-)
Jsem zvedavy na vase vytvory :-)
Autorská citace #66
29.12.2011 02:44 - tony
celou noc sedím nad svojí SR/F postavou a nemohu se zbavit pocitu že mi na papír padá jedna prasárna za druhou.
1)kouzlo přeměna pokud hodím cč = atributu Tělo změním se na průměrný typ daného potvoráka.Kdoví proč mne v případě faloutu napadl párač(možná by bylo lepší kdyby mne opravdu napadl)
2)léčivá magie zvyšující atributy +3úrovně za to že to bude permanent a -3 úr. za to že to jde kouzlit jenom na mě = odliv úr.M a za každé dva úspěchy dostanu trvale +1 do daného atributu.(skusmo sem si tak přidal +4 tělo,+3rychlost,+5síla,+1charisma,+1will,+2int)Samozřejmě to mohu na sebe seslat a sundat bez karmy takže by šlo tvrdit že jsem měl max úspěchů tj s duchem 14= +7 každý z nich
3)manipulační magie - tam toho není na skažení mnoho,jen ten pancíř 8/8 trvale v auře možná trochu hapruje.
takže jak by mohl vypadat elfí megalošaman
tělo 10
rychlost 11
síla 10
Int. 13
Char 15
Will 13
reakce 12
fyz.inic 12+4k6
Boj.rezervy 18
Mag.rez 16
esence 6
magie 6
na volná kouzla 12bodů na skili 10 a 25K na výbavu

jsou skoro tři hodiny ráno beru pravítko a jdu se strestat do vedlejšího pokoje
abyste věděli že s vámi soucítím.
Autorská citace #67
29.12.2011 04:28 - tony
A ted bez toho mého černého humoru.

takže skouším vymyslet jak by mohla fungovat slušně a zarazil jsem se u kladů a záporů.Vzhledem k její mimulosti mne napadlo několik věcí které bychom mohli ohodnotit..Jirko:
Noční můry-
přeci jen má okno trvající několik let,posledních 6 měsíců které si pamatuje vlastníma rukama musela pohřbít všechny z její jednotky kteří neutekli do mrazivé tmy šílení jak blondýnka před kadeřnictvím.Plus spoustu těch které ošetřovali.
Vyžadované chování-
nejí totemová zvířata,ne že by nemohla ale má celkem logicky strach aby se jí to v budoucnosti nevrátilo.Odmítá taková zvířata i lovit a pokud je loví někdo v jejím okolí dává najevo akutní potřebu očistných rituálů na kterých trvá pokud chce ten dotyčnej aby jeho rodina byla u ní léčená.
Mluvení s mrtvími a duchy mrtvích-
to že s nimi skutečně mluví chápe v jejím okolí jen málokdo,takže by to mohl být zajímaví sociální "bonus" nicméně je to další nutné chování pokud chce aby jí mrtví v noci nestrašili/neotravovali se svími problémi(jdi za mojí starou a řekni jí že ****)

V tomto okamžiku jí je cca 330-400 let takže bychom mohli vymyslet nějaký milí
důchodcovský problém,napadlo mne že chodí o holi díky čemuž je její pohyb poloviční.

Trvám na tom že nemá problém s vylučováním a pamětí(i kddyž co je to vlastně pamět že?).

Taky to znamená že tu žila v době kdy místní dědečkové byli malí caparti a většině pomohla na svět i na onen svět pokud to bylo nutné.A už v době kdy dědečkové byli děti jim jejich dědečkové říkali že tu byla už za jejich dětství.
To by taky mohlo být celkem zajímavé......

Ve faloutí divočině se nachází dost často něčí ostatky,aktivně se bude snažit všechny takové nálezy pohřbít ze stejného důvodu jako s nimi mluví.
(koukni to že tě franta ubodal je fakt smůla,možná bys mu neměl příště chodit za starou...upsss sorry)
Autorská citace #68
29.12.2011 08:10 - Fibriso
...hmmm, někde tady mám pravidla pro Exalted.
Autorská citace #69
29.12.2011 10:50 - Hunter
Ahoj vsem!
S Jirkou jsme se bavili, ze prvni hrani by mohlo byt 08.01.2012 - je to nedele. Ja jsem rano ve skole, takze budu moct nejdriv v jedenact, nebo taky az treba ve dvanact - netusim. Vysledkem je, ze by se nemelo nutne hrat u me - Tondo, hodis si tam smenu? 24 idealne, at nas nevykopne nejakej starej prdola uz v sest? :-)

Piste kdo budete :-)
Jinak postavy jsou tak nejak rozhozeny. Osidie, cistokrevny, nebo namakany lekar se hodi - ale dohodnete se s Tondou, abyste se zbytecne neprekryvali. Uvitam, kdyz kazdy hodi sem alespon popis sve postavy a co umi, respektive kterym smerem chcete jit - at se neprekryvame moc...
Co urcite nemame a potrebujeme je hacker (tj. pocitace), nejake to otevirani zamku a elektronika, potazmo, pokud si to nevezmu (jako ze asi nevezmu :-) ), tak solidni plizeni, riznute treba sniperem...
Pruzkum ve hre muzou delat magici - skoci do astralu a misto obhlednou, ale pak se treba nekam fyzicky proplizit a neco tam udelat, tak na to nikoho momentalne nemame.
Teoreticky to zvladne nas Troll mlaticka, ale prijde mi to, ze to k nemu uuuplne nesedi :-) Na druhou stranu proc ne :-)


Za me tedy budu hrat elfa, tj. cistokrevneho puvodniho cloveka z Vaultu. Momentalne se profiluje jako high tech bojovnik s kulometem - navic je vyjednavac. Do budoucna bych se asi drzel nejake te atletiky, pripadne vyslychani (ale to bych rad prenechal nekomu dalsimu, at si tu socialni cast nekdo jiny taky uzije :-)). Leadership a Instruction (neboli vedeni lidi a uceni lidi) jsou soucasti povolani, takze se tim smerem taky vydam. Casem si urcite rad prihodim ty laserove zbrane, proste protoze mi prijdou kuuul, jak by rekl Tonda :-)
Az budu mit trochu vic casu, poslu vic k dane postave - hlavne tedy Jirkovi, ale urcite mensi vycuc pro predstavu hracu poslu i vam ostatnim. Ono to hlavne i me pomuze se spravne uchytit v roli postavy. Doporucuju si vyplnit proto treba charakternik, ktery muze slouzit jako dobra napoveda pro charakterizaci postavy a me osobne se to osvedcilo. Je to sice celkem hodne prace, ale pak mate jasno, kdo to je a proc to je :-)
Hrajeme dle edice 3, pouzita pravidla tvorby postavy jsou z Shadowrun Companion - 125 building points, nebo za 125 stavebnich bodu to stavte. Vyzbroj dalsi se da najit v pravidlech Cannon Companion - rozsirili mnozstvi zbrani apod, nijak zvlast silnejsi, spis hlavne jine typy... V Man and Machine se da najit dalsi kyberware, potazmo bioware. V obou warech se relativne vyznam, takze muzu pomoct vybrat/seskladat.
GM zakazal Enhanced Memory bioware, ktery zlevnuje budouci nakup skillu a solidne podporuje pamet. Jinak by vsechno melo byt ok... Kdyztak se ptejte :-)

Power armor je z Cannon Companion (str 51 knizky) - najdete ho jako Military grade Armor. Spravny Power armor ma chemical seal 12 000,-(chemicky inertni obal, takze se vam na telo nic nedostane) a respirator 500,-(snizuje efekt toxinu, ale nevyrusi je uplne) - tyhle dve veci se kupuji zvlast a jsou psane v textu. Soucasti samozrejme musi byt navic i helma, bez ni to neni poradny Power armor :-) Spravny Power armor take zvysuje silu, tj. atribut Strength uzivatele - zakladni, pro lehkou zbroj je navic za 10 000 a zveda silu o jedna. Pro stredni zbroj je pak lepsi verze, za 20 000 a zveda silu o dva. Nejlepsi Power Armor, tzv. Advanced Power Armor ma stredni vylepseni, tj. za 20 000 +2 k sile, nebo tzv. Advanced Power Armor Mk. II ma pokrocile vylepseni pro silu, tj. za 50 000 sila +4. Pro predstavu Advanced Power Armor Mk. II s efektem armor bal 11, impact 11, sila +4, vas tak vyjde na 135 000,-(70 000 + 2 500 + 12 000 + 500 + 50 000) nepocitaje dostupnost, neb je na nej se potreba dohodnout s Jirkou...
Power armor se neda uz s nicim vrstvit, ani s Form fitting armorem apod, zkratka se to neda s nicim spojit. Pokud mate napr. gyro na sobe, potazmo titanove kosti apod, tak bonus z nich se pricita normalne, stejne jako kdybyste nestli stit, ale pres power armor prehozeny plast se uz zkratka neprojevi na hernim efektu, jenom vypadate treba o neco vic kuul... Nebo taky ne :-)
Autorská citace #70
29.12.2011 11:54 - Fibriso
Pokud máte místo tak bych se přecejen rád zůčastnil a vyzkoušel
moje představa je ghůla Harvyho (zvaný tež jednooký Harvy, jež je právě přímo z gecka, tj technik, vědec, snajpr (a trochu doktor, to aby věděl kam se trfovat, ne všichni maji hlavu :D)
Autorská citace #71
29.12.2011 15:25 - Hunter
Updatnul jsem svou postavu - Marshal :-)
Jako konicek jsem si dal bodybuilding, tomu jeste tak nejak rozumim, takze to odehraju, na rozdil od kuchyne :-D

Jinak jsem koukal na specializace Tondo, Petre, pouzivate je?
Jestli jo, pak je, Borku, budem asi tedy taky pouzivat - standardne je dle pravidel zdarma do zacatku ke kazdemu skillu jedna specializace. Ta dela to, ze k vybranemu ukolu mate pro dany skill +1 kostku. Pro jakykoliv jiny ucel ale ten skill dostava postih -1 kostku... Takze to muze byt celkem zajimave treba u zbrani, kde si date svou oblibenou, ale treba u magie to nemusi byt zrovna ono :-)

No a protoze jsem slibil lehky nastin postavy - mam postavu take z doby valky. Respektive pred valkou byl pravnik, uspesny bodybuilder (vyhral mistni kolo v jeho posilovne :-) ) a celkem za vodou, co se tykalo penez. Nove technologie dovolovaly trosku se nechat vylepsit, takze do toho sel. Hlavne ta vychytavka, co vam umozni spat misto 8 hodin denne jenom hodky 4 sakra pomohla. Jo, castejs chytal rymu, par osklivych zapalu plic, ale ve vysledku na tom vydelal. No a samozrejme, ty nove posilovace svalu, parada!
Ale co svet nechtel, amici do toho s cinany prastili a zacala treti svetova. Lehce nedobrovolne vstupuje do armady. Diky jeho svalum dostava do ruky podporu druzstva a nauci ho strilet z kulometu. Poradne. Osvedci se v boji a diky kontaktum se dostava do lepsich jednotek. Puvodni myslenka byla, ze diky tomu bude v lepsi pozici a nikdo ho jen tak neodepise. To se lehce zvrhava, kdyz ho vyberou pro novy kyberware. Malo v te chvili tusi, ze je to i proto, ze zabavili jeho konta a majetek, takze si je vlastne plati sam. Protoze je nyni perfektne vybaveny, dostava se naopak do rizikovejsich misi, ktere by jine jednotky nezvladly. Nestiha se vsak moc ohrat a s tezkym zranenim srdce konci na operacnim sale. Armada rozhoduje, ze nezli mu vypestuje nove, radeji ho zmrazi, aby bioware nedegradoval. Nacpou ho do prepravky, strci do lednicky a soupnou do skladu, nez bude cas ho vyndat. Nemelo to trvat dele, nezli mesic, dva...
Prezene se atomova boure a na nej se zapomelo. Probouzi se v uplne cizim prostredi. Dostal jiz nove biowarove srdce, silnejsi, nez predtim. Vysvetluji mu, co se se svetem stalo a zadaji ho, aby se stal Marshalem. Sirit zakon a poradek v novem svete. Dostane specialni oblek, ktere pouzivala mobilni americka pechota. Tezce obrneny rytir v novem svete ve jmenu zakona bude sirit poradek a mir rozhavenou hlavni sveho tezkeho kulometu...
Autorská citace #72
1.1.2012 08:08 - tony
Takže Jirkovi se nechce hrát v USA protože tam to všichni dobře známe z her :)-
Navrhoval jiné místo třeba evropu.Bylo by dobré se dohodnout kde tedy hrajeme abychom k tomu doupravili postavy,protože pokud budu v plavkách a zjistím že jsem vysoko v alpách a je tu metr sněhu tak mne to moc nepotěší.

V evropě jsou oficiálně tyhle "silové skupiny":
Jednotky NATO: neboli amíci s britama/power armory a plazma/
všeobecně neoblíbení,vykašlali se na ostatní spojence hned jak
jim došlo fosilní palivo,takže ostatní spojenci si do nich
opravdu rádi kopnou.
Jednotky EU:převážně němci a švýcaři/Gaussovky,kevlarové zbroje/
Jednotky EA(euroasie):Turecko,Čína,Rusko/čínské meče a laserovky/
v evropě byli první kdo použili atomovky k získání
vojenské převahy na frontě.

a k tomu klasický plebs jako otrokáři a nájezdníci.

Pokud Jirko chceš vlastní svět tak by byla dobrá mapa a nástin okolí :)
Jinak já bych byl pro střední evropu..třeba čechy...něco sem o tom místě čet a párkrát sem tam byl tak si to tam dokážu představit :)
Autorská citace #73
1.1.2012 15:36 - Fibriso
překvapení pro svět by bylo, když se zjistilo že valuty měla i čína a rusko, která pod heslem, když to mají oni, my to budememe mít taky a lepší!
Autorská citace #74
1.1.2012 16:27 - tony
no upřímě tak zrovna o tomhle nepochybuju,určitě je měli všichni ,jen je neměli podělaný jako amíci.Na druhou stranu je otázka jak moc je měli kvalitní.U číny bych řekl že byli obrovský a čistě vojenský,stejně jako u ruska, kvalita by mohla/ měla být adekvátní výrobci :)
Autorská citace #75
1.1.2012 18:45 - jira
jasny hrajeme cele cesko a evropa jinak zadny jednotky nejsou je tak 300 let po valce takze se zavadi novej poradek najezdnici,klany,vesnice a potom obrovsky mesto
Autorská citace #76
1.1.2012 20:04 - Fibriso
a stále je tu cliché se strojem casu, aneb poslali jsme partu debžotů do budoucnosti, aby přinesli nejakou hi-tech technologii která by dokázala zvrátit válku v náš prospěch. časosotroj na cestu zpět najdete na těchto souřadnicích, poznáte to podle toho velkého očouzeného kráteru, který by tam být rozhodně neměl :D
Autorská citace #77
1.1.2012 20:20 - tony
Jirko v americe ty jednotky taky neměli bejt ale někteří holt přežili...jako krysy.Taky nečekám že to budou pořád ti samí vojáci ale jejich pravnuci a pravnučky,nicméně odkaz minulosti může být pěkná svině viz enkláva a BOS
Autorská citace #78
1.1.2012 20:59 - jira
nerikam ze tam nikdo nebude ale nebude jich moc
Autorská citace #79
1.1.2012 23:18 - tony
v pohodě,počítej se mnou:
Jednotky Nato v Británii a pobřeží Francie budme hodní
1 vault = 2-20 000 lidiček
Jednotky EU budeme hodní a dáme skoro
1 vault na stát = cca20 vaultů = 40-400 000 kusů něčeho
Jednotky EA budeme hodní i na ně a řekněme že přežili tři,protože všechno obilí místo zasetí směníli za vodku = 6-60 000 kousků
Armáda číny řekněme jeden tak blízko tak aby nás to zajímalo
= 2-20 000

mě to vychází že když měli smůlu je jich kolem 50 000 a při štěstí 500 000

atomovou válku je v současnosti podle odhadů schopno přežít tak 2% populace
založeno na odhadech sociologů kteří(jako většina intošů) nikdy nebyli na vojně

takže na planetě přežívá teoreticky 60 000 000 lidí (na celé planetě)
vydělíme li to kontinenty tak je to 12M lidí na kontinent
Má li evropa 12 M obyvatel a ve zbytcích armád je 500 000 lidí jedná se o cca 4% populace
což dokazuje že ti co přežili jsou pěkný buzeranti...... :)
ehm sory za politickou nekorektnost.
Takže přibližně každej 24 humanoid kterého potkáme by měl být potomkem někoho z nich.

Pokud JSOU supermutanti výrobkem Mastera jak se dostali do evropy?
Pokud toho za sebou tento vůdce nechal víc,zanechal nám i Mastercard?
Autorská citace #80
1.1.2012 23:50 - tony
Jinak můj návrh jak by mohla vypadat Nová Evropa:

Francie :
de jure britsko americká kolonie která tvoří nárazníkové pásmo před anglií
Jedná se o vojenskou diktaturu která podporuje Nájezdy na svoje území..na kom jiném mají jejich vojáci cvičit střelbu že?Neboli nízká kriminalita vykoupená vysokými daněmi a vysokými odvody a nejspíš i povinou vojenskou službou.
Specialita robomozky jako průzkumné jednotky a hlídky.

Švýcarsko :
díky skalnatému terénu a faktu že každý musel mýt protiatomovej kryt
je nyní pod švýcarskem komplex pospojovanejch vaultů,bunkrů a vojenských pevností. Teoreticky tu vládne rada vaultmasterů.Každý občan je povině v domobraně.Díky tomu se tu dají prodat cetky z minulosti a také koupit kyberwer a zbraně.Samozřejmě za předpokladu že dokážete že to s místní novou vládou myslíte dobře. Jako znak mají fialovou krávu.
Specialitou jsou spyboti hlídající území/hranice

Nemohou tu být BOS na toje to pro ně příliš daleko ,nemluvě o tom že by je tu všichni nejradši sejmuli.
Takže navrhuju jednotku která tu skouší vládnout nazvat BBR
Bratrstvo Blanických rytířů.
Jedná se o zbytky české speciální jednotky která v rámci vojsk Nato měla jako jedna z mála powerarmory od amíků a gaussky od němců. Ve znaku mají českého lva.
všeobecně mají pozitivní vztah k městským erbům českých měst které považují za stracené bratry.

momentálně největší město v čechách bych si dovolil navrhnout Karlovy vary.Vysvětlím:
Jedná se o to že Praha dostala atomem přímej zásach,přeci jen to bylo hlavní město.
Karlovy vary díky lázním vybudovali hned na začátku války komlex luxusních vaultů pro svoje hosty.Tak jak všichni během války měnili strany podle toho kdo a komu dával na prdel se z karlovích varů stalo hlavní město evropské špionáže.
Každý z vaultů si zabrala jedna z velkých stran a spravovala ho coby akcijovku.
Nikdo si nedovolil Vary vybombit protože tam byli jejich vlastní boháči a hejskové..a agenti ale ti nikoho z bohatých nezajímali.Díky tomu vznikla subkultura jasně odrážející život ve Varech.Ve spodní vrstvě jsou luxusní vaulty nabízející cokoliv co si dokážete vymyslet,pokud to tedy existuje.
Nad nimi v nízkých podlažích jsou vaulty služebnictva a personálu.Na povrchu jsou jámy otroků a gladiátorů.Standartním platidlem se tu tudíž stali žetony a udávají ceny i okolí.V nejbližším okolí tím pádem vzniklo osídlení které se stará o zásoby a zábavu místních zbohatlíků.Díky tomu že tu přežili rodiny všech oligarchů,Šejků a evropských magnátů je zde kompletní souhrn předválečné technologie kterou sy bylo možné za jejich miliony koupit.
Většina otrokářů míří sem aby zde prodala svoje zboží.Otrokyně při pervezních hrátkách zbohatlíků nemají dlouhou životnost a otroci umírají v aréně pro pobavení davů.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.087249040603638 secREMOTE_IP: 18.217.194.39