Star Wars Saga Edition_preview

Obsah článku:

Kapitola 3: Hrdinská povolání

Oproti předchozí verzi některá povolání vypadla, takže hra nyní nabízí pět hrdinských povolání - Jedi, noble (šlechtic), scoundrel (lump), scout (zvěd) a soldier (voják). Některá ze základních povolání z předchozí verze byla sloučena do jednoho, z jiných byla vytvořena prestižní povolání a některé byly zcela rozpuštěny (jejich schopnosti byly dány jiným povoláním).
Další informací je, že multiclassing by měl být ještě jednoduší než doposud a že tato základní povolání budou všechny dvacetiúrovňová, tak jak jsme zvyklí.
Co všechno (zřejmě) ovlivňuje povolání:
  • Hit Dice (Životy) (trojnásobek na první úrovni)
  • Výběr ze stromu talentů (Talent trees)
  • Základní útočný bonus (Base Attack Bonus) varianty o 1 nebo tzv. o 3/4
  • Obrany (Defenses)
  • Počáteční odbornosti (Starting Feats)
  • Dovednosti Povolání (Class Skills)

Povolání Jedi:

  • Životy: d10
  • Obrany: Výdrž +1, Reflex +1, Vůle +1
  • Dovednosti: Trénované 2 + Int: Acrobatics, Endurance, Initiative, Knowledge (all), Perception, Pilot, Use the Force
  • Bonusové do začátku: Force-Sensitive, Weapon Proficiency (lightsaber, simple weapons) + vybavení ligtsaber, Credits 3d4 x 100
  • Seznam bonusových odborností: Acrobatic Strike, Cleave, Combat Reflexes, Dodge, Double Attack, Dual Weapon Mastery 1, Dual Weapon Mastery 2, Dual Weapon Mastery 3, Great Cleave, Improved Charge, Improved Disarm, Martial Arts 1, 2 and 3, Melee Defense, Mobility, Quick Draw, Power Attack, Powerfull Charge, Rapid Strike, Running Attack, Skill Forus, Skill Training, Strong in the Force, Triple Attack, Triple Crit, Weapon Finesse, Weapon Focus (Lightsabers)

Tabulka: Jedi

Úroveň Útočný bonus Schopnosti povolání
1. +1 Obranné bonusy, počáteční odbornost, talent
2. +2 odbornost
3. +3 talent
4. +4 odbornost
5. +5 talent
6. +6 odbornost
... ... atd.

Talentový strom: Jedi consular:

  • Adept Negotiator (Adept vyjednávání): Můžete použít dovednost Přesvědčování k oslabení protivníkovy mysli, pokud přehodíte jeho Vůli, dostává cíl -1 na hodnocení kondice.
  • Force Persuasion (Silové přesvědčování): Můžete použít ověření Užití Síly namísto Přesvědčování, když provádíte ověřování Přesvědčování. Předpoklady: Adept negotiator
  • Master Negotiator (Mistr vyjednavač): Pokud jste úspěčně použili talent Adept Negotiator, váš cíl se posune o další -1 krok na úrovni kondice. Předpoklady: Adept negotiator
  • Skilled Advisor (Zkušený poradce): Přidejte spojenci +5 na jeho další ověření dovednosti. Utratíte-li bod Síly, zvýší se bonus na +10.

Talentový strom: Jedi guardian:

  • Acrobatic Recovery: (Akrobatické vzpamatování): Jste-li sraženi k zemi, ověření TO 20 Akrobacie zůstanete na nohou.
  • Battle Meditation: (Bojová meditace): Utracením bodu Síly, Spojenci v okruhu 6 čtverečků dostávají bonus +1 k útokům, který trvá až do konce střetu. Spojenci nesmí opustit oblast 6 čtverečků, jinak ztratí bonus, noví spojenci, kteří se do oblasti dostanou jej nedostávají.
  • Elusive Target:(Nepolapitelný cíl): Když jste v boji nablízko, ostatní protivníci na vás útočící v boji na dálku mají postih -5, navíc k normálnímu -5 postihu za střelbu do boje nablízko.
  • Force Intuition(Intuice Síly): Můžete použít dovednost Užití Síly namísto hodů na Iniciativu.
  • Resilience (Nezdolnost): Za bod Síly a jako hbitou akci se pohnete o +1 na ukazateli kondice.

Talentový strom: Jedi sentinel:


Jedi jdoucí cestou Jedijské hlídky je skutečným nepřítelem temné strany, lovíc zlo kdekoliv, kam se vydá. Mistři rafinovanosti,Jedijské hlídky dokáží přestát vábení temné strany i když jsou s její mocí konfrontováni téměř neustále.
  • Clear Mind (Čistá mysl): Můžete si znovu hodit na jakýkoliv oponované ověření Užití Síly (Use the Force), abyste se vyhnuli odhalení jinými uživateli Síly. Musíte akceptovat výsledek nového hodu, byť by byle horší.
  • Dark Side Sense (Vycítění temné strany): Jedijské hlídky jsou výjimečně talentované ve vykořeňování zla. Můžete znovu hodit jakékoliv ověření Užití Síly směřující k odhalení přítomnosti a přibližné pozice tvorů s hodnotou Temné Strany 1 a vyšším. Musíte akceptovat výsledek nového hodu, byť by byl horší.
  • Dark Side Scourge (Metla temné strany): Proti tvorů s hodnotou Temné Strany 1 a vyšší, udělujete při útocích nablízko zranění navíc. Výše tohoto zranění je rovna vašemu bonusu za Charisma (minimálně však +1). Předpoklady: Vycítění temné strany.
  • Force Haze (Opar Síly): Můžete utratit bod Síly jako standardní akci, aby vytvořili "mlhu", která skryje vás a vaše spojence před vnímáním ostatních. Dokážete ukrýt tolik tvorů v dohledu, kolik je vaše úroveň povolání. Proveďte ověření Užití Síly a porovnejte výsledek s Will Defense (Obrana Vůle) jakéhokoliv protivníka, který se pohne do oblasti dohledu jakéhokoliv tvora skrytého vaším Oparem Síly. Pokud vaše ověření překoná protivníkovu Obranu Vůle, všechny ukrytí tvorové jsou bráni tak, jako by měly úplné krytí před protivníkem. Opar Síly trvá 1 minutu, ale je okamžitě ukonečně, pokud někdo krytý oparem Síly provede útok. Předpoklady: Čistá mysl.
  • Resist the Dark Side (Odolání temné straně): Získáváte bonus Síly +5 na všechny Obranné skóry proti všem schopnostem Síly, které mají deskriptor "temná strana". Dostáváte stejný bonus proti schopnostem Síly, které vycházejí z jakéhokoliv temného uživatele Síly (to jest jakéhokoliv uživatele Síly, jehož hodnota bodů Temné Strany je rovno jeho hodnotě Moudrosti). Předpoklady: Vycítění temné strany.

Talentový strom: Lightsaber Combat:

  • Block (Blok): v reakci negujete útok nablízko ověřením užití síly. TO = útočný hod, který si přejete negovat s kumulativním postihem -5 pokaždé, kdy se pokoušíte o Block nebo Deflect od začátku vašeho posledního kola. Musíte mít zažehnutý lightsaber a nebýt zaskočeni.
  • Deflect (Odražení): stejné jako Block, ale proti útokům na dálku. Lze použít i k odražení nějakých střel při palbě z automatických zbraní. /Uspějete-li, utržíte jen polovinu zranění pokud automatická střelba zasáhne a žádné, pokud mine. Tento talent nemá účinek na jiné útoky na oblast jako jsou granáty, rakety nebo plamenomety. Tento talent také nelze použít k negování útoků Colosálními (fregata) nebo většími vozidly, nejde-li o zbraň s úzkým paprskem.
  • Redirect Shot (Přesměrování výstřelu): Jednou za kolo, když úspěšně odrazíte výstřel z blasteru můžete provést okamžitý útok na dálku proti jinému cíly, který máte v dohledu. Jenom jednotlivý výstřel z blasteru lze takto přesměrovat. Palebnou přehradu z automatických zbraní nebo jiné typy projektilů nelze přesměrovat. Předpoklady: Deflect, základní útočný bonus +5
  • Lightsaber Defense (Obrana světelným mečem): hbitá akce, +1 odrazný bonus k Reflexní obraně, je třeba mít zažehnutý meč a nebýt zaskočen. Tento talent lze vzít až 3x (do max. +3 bonusu)
  • Weapon Specilization (lightsabers) (Specializace na zbraň (světelný meč)): +2 bonus na zbranění světelným mečem na blízko. Předpoklady: odbornost Zaměření na zbraň (světelný meč)
  • Lightsaber Throw: (Hození světelného meče): Můžete hodit svůj světelný meč jako vrhací zbraň. Pokud je váš cíl ne dál než 6 čtverečků, můžete přitáhnout světelný meč zpět jako hbitou akci provedením ověření Užití Síly TO 20.

Povolání Noble:

  • Životy: d6
  • Obrany: Reflex +1, Vůle +2
  • Počátečník odbornosti: (Lingvist, Int. min 13), Weapon Proficiency (pistols, simple weapons)
  • Dovednosti (Trénován v 6 + Int): Deception, Gather Information, Initiative, Knowledge (all skills, taken individually), Perception, Persuasion, Pilot, Ride, Treat Injury, Use Computer
  • Bonusové odbornosti: Armor Proficiency (light), Cybernetic Surgery, Exotic Weapon Proficiency, Linguist, Melle Defense, Skill Focus, Skill Training, Surgical Expertise, Weapon Finesse, Weapon Proficiency (advanced melee weapons), Weapon Proficiency (rifles)
  • Počáteční kredity: Starting credits 3d4 x 400

Tabulka: Noble (Šlechtic)

Úroveň Útočný bonus Schopnosti povolání
1. +0 Obranné bonusy, počáteční odbornost, talent
2. +1 odbornost
3. +2 talent
4. +3 odbornost
5. +3 talent
6. +4 odbornost
... ... atd.

Talentový strom Influence

  • Presence (Vystupování): Můžete provést ověření Persuasion k zastrašení tvora jako standardní akci (namísto celokolové
  • Demand Surrender: (Požadavek kapitulace): Jednou za střetnutí můžete vyžadovat kapitulaci protivníka, který mám polovinu nebo méně životů. Předpoklady: Presence.
  • Weaken Resolve: (Oslabení odhodlání): Jednou za kolo, když způsobujete zranění rovné nebo větší než práh zranění, proveďte ověření Persuasion jako volnou akci; pokud je výsledek roven nebo přesahuje obranu Vůle cíle, naplníte cíl hrůzou, což způsobí že bude od vás prchat nejvyšší rychlostí 1 minutu. Cíl nemůže provádět standardní, hbité nebo celokovové akce během úprku a cíl přestane prchat a může jednat normálně je-li zraněn. Předpoklady: Presence.
  • Improved Weaken Resolve: (Zlepšené oslabení odhodlání): Jako oslabení odhodlání, ale cíl nepřestane prchat, ani když je zraněn. Předpoklady: Presence, Weaken Resolve

Talentový strom Inspiration

  • Bolster Ally: (Podpoření spojence): Standardní akce, cílový spojenec stoupne o +1 na úrovni kondice a dostává bonusové životy rovné jeho úrovni postavy pokud je na 1/2 nebo méně životů. Další zranění jdou přednostně do těchto bonusových bodů a ty vyprchají po střetnutí.
  • Ignite Fervor: (Zažehnutí žáru): Když zasáhnete protivníka zbraní nablízko/na dálku, můžete si vybrat jako volnou akci jednoho spojnece v dohledu, a dát mu bonus ke zranění jeho příštího útoku rovné jeho úrovni postavy. Jakmile je jeho žár zažehnut nemusí spojenec zůstat ve vašem dohledu; pokud jeho přístí útok chybí, ztrácí se bonus poskytnutý tímto talentem. Nelze zažehout žár v sobě. Předpoklady: Bolster Ally, Insiper Confidence
  • Inspire Confidence: (Inspirujte sebedůvěru): Standardní akce, poskytuje spojencům v dohledu +1 na útok a dovednosti po zbytek střentuí nebo dokud nepadnete do bezvědomí/nezemřete. Jakmile jsou inspirováni nemusí spojneci zůstav dohledu. Nelze inspirovat sebedůvěru v sobě.
  • Inspire Haste: (Inspirujte spěch): Hbitá akce, poskytuje spojenci možnost provádět ověření dovednosti rychleji. Standardní akce trvá pohybovou akci.
  • Inspire Zeal: (Inspirujte zápal): Kdykoliv spojenec v dohledu provede útok, který, který posune protivníka dolů v měřítku kondice (například tak, že mu udělí zranění, které pčesahuje jeho práh zranění), tento spojenec posune cíl o další -1 na hodnocení kondice. Předpoklady: Bolster Ally, Insiper Konfidence, Inspire Fervor

Talentový strom Leadership

  • Born Leader(Rozený vůdce): Jednou za střetnutí, jako hbitou akci, poskytujete všem spojencům v dohledu+1 na útok. Tento efekt trvá tak dlouho, dokud zůstávají v dohledu. Spojenec ztrácí tento bonus okamžitě, je-li dohled přerušen, nebo jste-li v bezvědomí či mrtví.
  • Coordinate(Koordinace): Standardní akce, všichni spojenci v dohledu dostávají +1 když používají akci pomoc druhému "aid another" až do konce vašeho dalšího kola. Tento talent lze vzít vícekrát (max. do +5).
  • Distant Command(Vzdálené velení): Spojenec, který dostane výhodu vašeho talentu Born Leader neztrácí výhodu, je-li přerušen váš dohled. Předpoklady: Born Leader
  • Fearless Leader(Nebojácný vůdce): Hbitá akce, spojenci dostávají +5 k obraně Vůle a účinkům strachu. Spojenci ztrácí tuto výhodu, pokud přeruší dohled s vámi nebo jste-li zabit či upadnete do bezvědomí. Předpoklady: Born Leader.
  • Rally(Soustředění sil): Jednou za střetnutí, hbitá akce, spojenci v dohldu, kteří mají méně jak polovinucelkových životů dostávají morální bonus +2 k Reflexům a Vůli a +1 na všechyn hody na zranění po zbytek střetnutí. Předpoklady: Born Leader, Coordinate.
  • Trust(Důvěra): Vzdáte se standardní akce, abyste poskytli jednomu spojenci v dohledu standardní nebo pohybovou akci navíc v jeho dalším kole, ve které může jednat dle uvážení. Spojenec netrácí tuto akci, je-li dohled posléze přerušen. Předpoklady: Born Leard, Coordinate

Lineage Talent Tree

  • Connections(Konexe): Jste schopni získat licencované, oemezné, vojenské nebo ilegální vybavení, aniž byste platili licenční poplatek nebo procházeli ověřováním své minulosti za předpokladu, že cena předmětu je méně než vaše úroveň postavy x 1,000 kreditů. Navíc, když získáváte vybavení nebo služby z černého trhu, redukujete násobitel černého trhu o 1.
  • Educated(Vzdělání): Můžete provést jakékoliv ověření znalostí netrénovaně.
  • Spontaneous Skill(Spontánní dovednost): Jednou za den můžete provést netrénované ověření dovednosti jako byste v této dovednosti byli trénováni. Výjimka: Nemůžete tento talent použít na netrénované užití dovednosti Use the Force (Užití Síly), jako byste v ní byli trénováni, pokud nemáte odbornost Force Sensitivity. Předpoklady: Educated.
  • Wealth(Bohatství): Kdykoliv získáte úroveň (včetně úrovně v níž si volíte tento talent), získáte množství kreditů rovných 5,000 x vaše úroveň šlechtice. Tyto kredity můžete utratit jak se vám zachce. Kredity se objeví v civilizované, dosažitelné oblasti dle vaší volby nebo na vašem soukromém bankovním účtu.

Povolání Scoundrel:

  • Životy: d6
  • Obrany: Reflex +2, Vůle +1
  • Dovednosti povolání: trénováni v 4 + oprava Int.): Acrobatics, Deception, Gather Information, Initiative, Knowledge (all skills), Mechanics, Perception, Pilot, Stealth Use Computer
  • Počáteční odbornosti: Point Blank Shot, Weapon Proficiency (pistols, simple weapons).
  • Bonusové odbornosti: Deadeye, Dodge, Melee Defense, Mobility, Precise Shot, Quick Draw, Rapid Shot, Running Attack, Skill Focus, Skill Trainin, Vehicular Combat, Weapon Proficiency (advanced melee weapons).

Tabulka: Scoundrel (Lump)

Úroveň Útočný bonus Schopnosti povolání
1. +0 Obranné bonusy, počáteční odbornost, talent
2. +1 odbornost
3. +2 talent
4. +3 odbornost
5. +3 talent
6. +4 odbornost
... ... atd.

Talentový strom: Fortune

  • Fool’s Luck: za 1 bod Síly buď +1 na útok, +5 na všechny dovednosti nebo +1 na všechny Obrany po dobu trvání Střetnutí.
  • Fortune Favor: Kdykoliv provádíte kritický útok se zbraní nablízko nebo na dálku, dostáváte zdarma standardní akci, použitelnou v daném kole.
  • Gambler: +2 na ověřování gamble, bráno opakovaně.?
  • Knack: Jednou za den přehoďte ověření dovednosti a vezměte si lepší. Tento talent si můžete vzít vícekrát pro další přehození 1/den.
  • Lucky Shot: Jednou za den můžete přehodit hod na útok a vzít si lepší výsledek. Toto můžete vzít vícekrát pro další přehození 1/den.

Talentový strom: Misfortune

  • Dastardly Strike: Kdykoliv děláte úspěšný útok na protivníka, který neám svůj bonus za Obr k Reflexům, tentocíl sestoupí o jedna dolů na hodnocení kondice.
  • Disruptive: Dvě hbité akce, až do začátku vašeho dalšího kola potlačíte všechny bonusy morálky a vhledu nepřátel ve vašem dohledu.
  • Skirmisher: Pohnete-li se před útokem alespoň o 2 čtverečky a skončíte-li svůj pohyb v jiném než počátečním čtverci, dostáváte bonus +1 na útoky až do začátku dalšího kola.
  • Sneak Attack: Kdykoliv protivník nepočítá bonus za Obr nebo je zaskočen (flat-footed) přidáváte ke svému úspěšnému útoku nablízko nebo nadálku 1d6. Musíte být do vzdálenosti 6 čtverečků od cíle, aby byl možný sneak attack nadálku. Tento talent lze brát vícekrát (až do maxima +10d6).
  • Walk the Line: Standardní akce, všichni protivníci do 6 čtverečků od vás a v dohledu, dostávají postih -2 k obrannám až do začátku vašeho dalšího kola. Tento postih je zrušen, je-li přerušen dohled. Předpoklady: Disruptive

Talentový strom: Slicer

  • Gimmick: Dokážete zadat rutinní příkaz počítači jako hbitou akci.
  • Master Slicer: Můžete přehazovat Use Computer a nechat si lepší výsledek. Předpoklady Gimmick
  • Trace: Můžete nahradit ověření Gather Information dovedností Use Computer vždy, pokud máte přístup k počítačovému terminálu.

Talentový strom: Spacer

  • Hyperdriven: Jednou denně na palubě lodi, můžete přidat váši úroveň scoundrela jako bonus k jednomu hodu na útok, dovednost nebo vlastnost. Rozhodnutí přidat bonus může být učiněno i poté, co je výsledek hodu či ověření znám.
  • Spacehound: Dvě hbité akce, až do začátku vašeho dalšího kola potlačíte všechny bonusy morálky a vhledu nepřátel ve vašem dohledu.
  • Starship Raider: Dostáváte bonus +1 na hody na útok dokud jste na palubě lodi. Tento bonus se přidává k útoku lodními zbraněmi i osobními zbraněmi na palubě lodi. Předpoklady: Spacehound
  • Stellar Warrior: Kdykoliv hodíte přirozenou 20ku při hodu na útok na palubě lodi, dostáváte jeden dočasný bod Síly. Není-li tento bod S9ly využit do konce střetnutí, je ztracenPředpoklady: Spacehound

Povolání Scout:

  • Životy: d8
  • Obrany: Reflex +2, Výdrž +1
  • Dovednosti povolání: trénován v 5 + oprava Int.): Šplání (Climb), Houževnatost (Endurance), Iniciativa (Initiative), Skákání ( Jump), Znalost (Knowledge) (všechny dovednosti, brány jednotlivě), Mechanika (Mechanics), Vnímavost (Perception), Pilotáž (Pilot), Jezdectví (Ride), Kradmost (Stealth), Přežití (Survival), Plavání (Swim)
  • Počáteční Odbornosti: Shake it off*, Weapon Proficiency (pistols, rifles, simple weapons) *must meet prerequisites:Con 13 and trained in Endurance)
  • Dovednosti: trénován v 5 + Int: Climb, Endurance, Initiative, Jump, Knowledge, Mechanics, Perception, Pilot, Ride, Stealth, Survive, Swim
  • Počáteční odbornosti: Shake it Off (pokud splňuje předpoklady), Weapon Proficiency (pistols, rifles, simple weapons)
  • Bonusové odbornosti: Armor Proficiency (light, med, heavy), Careful Shot, Deadeye, Dodge, Far Shot, Linguist, Mobility, Point Blank Shot, Rapid Shot, Runnin Attack, Skill Focus, Skill Training, Sniper, Vehicular Combat, Weapon Proficiency (advanced melee weapons)
  • Počáteční kredity: 3d4 x 250 credits

Tabulka: Scout (Zvěd)

Úroveň Útočný bonus Schopnosti povolání
1. +0 Obranné bonusy, počáteční odbornost, talent
2. +1 odbornost
3. +2 talent
4. +3 odbornost
5. +3 talent
6. +4 odbornost
... ... atd.

Talentový strom: Awareness

  • Improved Initiative (Zlepšená inciativa): - Umožňuje zovu házet iniciativu
  • Acute Senses (Jemné smysly): Můžete znovu házet ověření Vnímání (Perception), ale musíte přijmout výsledek druhého hodu (i když je horší).
  • Expert Tracker (Expertní stopař): Bez postihu na ověření Přežití (Survival) při stopování normální rychlostí (Předpoklady: Jemné smysly).
  • Keen Shot (Ostrostřelba): (předpoklady: Jemné smysly) Bez postihu na útok při útoku na cíl s krytem (ale nikoliv úplným krytem).
  • Uncanny Dodge I (Neuvěřitelné uhýbání I): (předpoklady: Jemné smysly, Zlepšená iniciativa): Podrží so bonus k Obratnosti bez ohledu na to, zda je zaskočen nebo zasažen skrytým útočníkem. Stále jej ztrácí, je-li znehybněn.
  • Uncanny Dodge II (Neuvěřitelné uhýbání II): (předpoklady: Neuvěřitelné uhýbání I, Jemné Smysly, Zlepšená Iniciativa): Nelze obklíčit. Dokáže reagovat na protivníkyna obou stranách stejně snadno jako na jednoho útočníka.

Talentový strom: Camouflage:

  • Hidden Movement (Skrytý pohyb): Bez postihu na ověření Kradmosti při pohybu normální rychlostí. Předpoklady: Zlepšená Kradmost
  • Improved Stealth:(Zlepšená kradmost): Můžete házet znovu na ověření Kradmosti, ale musíte přijmout výsledek druhého hodu i když je horší.
  • Total Concealment(Úplný kryt): Jakákoliv situace, která by vám poskytovala kryt vám místo toho poskytuje úplný kryt. Předpoklady: Zlepšená kradmost, Skrytý pohyb

Talentový strom: Fringer:

  • Barter (Směna): Můžete přehazovat Přesvědčování při handlování, ale musíte přijmout výsledek druhého hodu, i když je horší.
  • Fringer Savant (Okrajový učenec?): Kdykoliv hodíte přirozenou 20 na ověření dovednosti během střetnutí, získáváte dočasný bod Síly. Muíste využít bod Síly do konce střetnutí, jinak je ztracen.
  • Long Stride (Dlouhý krok): Vaše rychlost vzroste o 2 pokud nemáte lehkou ani žádnou zbroj. Máte-li přirozenou rychlost létání, šplhání nebo plavání, vzroste také o 2 čtverečky. Nemůžete tento talent využít, máte-li na sobě střední nebo těžkou zbroj.
  • Jury-rigger (Provizorní montér): Můžete přehazovat jakýkoliv hod na Mechaniku, ponecháváte si výsledek druhého hodu.

Talentový strom: Survivor:

  • Evasion ( Uhýbání ): Jste-li zasaženi útokem na oblast, dostáváte jen 1/2 zranění z útoku, který vás zasáhl a žádné z útoku, který vás minul.
  • Extreme Effort ( Extrémní snaha ): Můžete zaplatit dve hbité akce, k získání +5 bonusu na jedno ověření na Síle založené dovednosti během stejného kola.
  • Sprint: Sprint (Sprint): Použijete-li akci běh, můžete se pohybovat až pětinásobkem vaší rychlosti (namísto čtyřnásobkem)
  • Surefooted ( Stabilita):: Vaše rychlost není redukována obtížným terénem.

Povolání Soldier:

  • Životy: d10
  • Obrany: Reflex +1, Fortitude +2
  • Dovednosti povolání: 3+Int: Climb, Endurance, Initiative, Jump, Knowledge (Tatics), Mechanics, Perception, Pilot, Swim, Treat Injury, Use Computer

Tabulka: Soldier (Voják)

Úroveň Útočný bonus Schopnosti povolání
1. +1 Obranné bonusy, počáteční odbornost, talent
2. +2 odbornost
3. +3 talent
4. +4 odbornost
5. +5 talent
6. +6 odbornost
... ... atd.

Talentový strom: Armor Specialist

  • Armored Defense (Obrana zbrojí): Při výpočtu Obrany Reflexy můžete přidat buď svoji hrdinskou úroveň nebo bonus zbroje, cokoliv je větší. Musíte být schopní se zbrojí zacházet, abyste tuto výhodu získali.
  • Improved Aromored Defense (Zlepšená Obrana zbrojí): Při výpočtu Obrany Reflexy můžete přidat svoji hrdinskou úroveň plus polovinu bonusu zbroje (zaokrouhleno dolů) nebo váš bonus zbroje, cokoliv je větší. Musíte být schopní se zbrojí zacházet, abyste získali tuto výhodu. Předpoklady: Armored Defense
  • Juggernaut (Moloch): Vaše zbroj neredukuje rycholst nebo vzdálenost, kterou se dokážete pohnout při běhu. Musíte být schopni se zbrojí zacházet, abyste získali tuto výhodu. Předpoklady: Armored Defense
  • Second Skin (Druhá kůže): Máte-li zbroj, s níž jste schopni zacházet, je bonus zbroje k vaší Reflexní obraně a bonus výbavy k vaší obraně Výdrže zvýšen o +1. Předpoklady: Armored Defense

Talentový strom: Brawler

  • Expert Gappler (Expertní zápasník): +2 bonus na grapple (zápasení)
  • Gun Club (Zbraňový klub): Můžete použít zbraň na dálku jako zbraň nablízko bez postihu. Pokud používáte pušku s nasazeným bajonetem nebo vibro-bajonetem, můžete zbraň držet jako dvojitou.
  • Melee Smash (Roztřískání): +1 zranění nablízko
  • Stunning Strike (Omračující úder): Když zraníte protivníka útokem nablízko a překoná to jeho práh zranění, dostává protivník další -1 posun na stupnici kondice. Předpoklady: Melee Smash.
  • Unblanced Opponent: (Vyvedení protivníka z rovnováhy): Během vaší akce si vyberete protivníky srovnatelné nebo o jedna větší kategorie, který při útoku na vás ztrácí bonus za sílu. Další kolo si můžete vybrat nového protivníka. Předpoklady: Expert Grappler.

Talentový strom Commando

  • Battle Analysis (Bitevní analýza): Hbitá akce, dokáže poznat, kteří nepřátelé v dohledu jsou na ½ nebo méně životech.
  • Cover Fire (Krcí palba): Když zaútočíte zbraní na dálku, všichni spojenci do 6 čtverečků dostávají +1 k Reflexu.
  • Demolitionist (Pyrotechnik): Použijte dovednost Mechanika k umístění výbušnin za +2 kostky zranění. Lze vzít vícekrát.
  • Draw Fire: (Vyprovokování střelby): Hbitá akce, proveďte ověření Persuasion proti Vůli všech protivníků v dohledu. Pokud ověření přesáhne protivníkovu Vůli, tento protivník nemůže útočit na jinou postavy v oblasti 6 čtverečků od vás, až do začátku dalšího kola, dokud vy nemáte krytí proti tomuto protivníkovi. (Takto postižený protivník však může stále útočit na vás.)
  • Harm's Way: (Cesta zranění): Jednou za kolo, strávíte hbitou akci zaštítěním před jedním sousedícím nepřítelem a převezmete všechno zranění a další účinky. Předpoklady: trénován v dovednosti Initiative
  • Indomitable: (Nezdolný): Jednou za den jako hbitou akci se můžete pohnout o +5 na hodnocení kondice, které by vás mohly ovlivňovat. Můžete si tento talent vzít vícekrát, za každý další toto můžete provést znovu za den.
  • Tough as Nails: (Bezcitný): Můžete chytit druhý dech jednou za den. Stojí to hbitou akci a pokud máte ½ nebo méně životů uzdravíte si 1/4 plných životů (zaokrouhleno dolů) nebo číslo rovné vaší odolnosti, cokoliv je vyší.

Talentový strom Weapon Specialist

  • Devastating Attack: (Devastující útok ): Zvolte si jednu exotickou zbraň nebo zbraňovou skupinu v jejímž zacházení jste zruční. Kdykoliv s ní provedete úspěšný útok proti cíli, berete hodnotu prahu zranění jako by byla o 5 bodů nižší. Tento talent lze vzít vícekrát, ale pokaždé pro jinou zbraň nebo zbraňovou skupinu.
  • Penetrating Attack: (Pronikavý útok): Zvolte si jednu exotickou zbraň nebo zbraňovou skupinu v jejíž zacházení jste schopní. Kdykoliv provedte úspěšný útok proti cíli takovou zbrani, berte redukci zranění tak, jako by byla o 5 stupňů nižší. Tento talent lze vzít vícekrát, ale kdykoliv si vyberete tento talent, platí pro jinou zbraň nebo zbraňovou skupinu. Předpoklady: Weapon Focus s danou zbraní nebo skupinou zbraní.
  • Weapon Specilization: (Specializace na zbraň): Zvolte si exotickou zbraň nebo zbraňovou skupinu s niž jste zruční. +2 na zranění s touto zbraní. Předpoklady: Weapon Focus s danou zbraní nebo skupinou zbraní

Vícenásobná povolání

Kdykoliv postava získá novou úroveň je třeba upravit Reflex, Výdrž a Vůli vzhledem ke zvýšené úrovni. Postava, která získá první úroveň v novém povolání také získává bonus k jedné či více obran, nicméně tento bonus se nesčítá s bonusy jiných povolání. (Tj. počítá se jen nejvyšší hodnota.)
< Kapitola 3: Hrdinská povolání >
Kapitola 2: Druhy Kapitola 4: Dovednosti
Napsal Alnag 31.05.2007
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 57 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13576483726501 secREMOTE_IP: 3.16.41.142