[Fate] Postavy z OG scénáře Sabotovaná mise

Další ukázkové postavy k Fate, tentokrát z OG scénáře Sabotovaná mise.
Článek vložil sirien | CC Attribution
Obsah článku:

Postavy jsou vytvořené pro OG scénář Sabotovaná mise a využívají odlišný seznam dovedností vytvořený speciálně pro ně (pro hru, pro níž byly napsané). Naleznete jej v [Fate] Alternativní seznamy dovedností a přístupů.


Postavy se řídí běžnými pravidly Fate Core. Mají 4 aspekty, 10 dovedností v pyramidě (z 15 ve hře), 3 triky, Obnovu 3 (3 body osudu do začátku hry), a dvě kolonky Následků (Mírný s hodnotou 3 a Vážný s hodnotou 5). Extrémní následek není při hře dostupný. Fyzický stres je odvozen z dovednosti Boj.


Postavy jsou tvořeny jako kompaktní skupina pro scénář - doplňují se v aspektech, které na sebe volně navazují, a v dovednostech (úrovně 4 a 3 jsou výhradní - na jedné z těchto úrovní má dovednost vždy právě jedna postava).


Základní koncept a Problém fungují jako obvykle. Třetí aspekt dodává obecný "přístup" nebo "vystupování" postavy, čtvrtý aspekt ujasňuje motivaci postav.


Pohlaví postav je pro hru irelevantní, pro jednoduchost jsou ale psané v mužském rodě.


Pokud jste se mnou už někdy Sabotovanou misi hráli tak nejspíš zjistíte, že postavy vypadají trošičku jinak... efekt průběžných úprav scénáře v reakci na odehrané hry. Dřívější verze postav jsou na pozdějších stránkách.


Velitel bezpečnosti

  • Válečný veterán
  • Tvrdohlavá přímočarost
  • "Mizerný separatisti, pacifisti a civilové!"
  • Chci ukázat, že mám pravdu a získat povýšení.

DOVEDNOSTI:

  • +4: Palba
  • +3: Střelba, Vůle
  • +2: Boj, Navigace, Manipulace
  • +1: Atletika, Ovládání lodi, Pozornost, Přesvědčování

TRIKY

  • Tohle je mizernej rozkaz!: +2 k vydávání rozkazů Přesvědčováním
  • Za jakoukoliv cenu. V smrtelně nebezpečných situacích +2 ke všem akcím Vůle.
  • Náhlý vhled. Kdykoliv uspěje v CA pomocí Manipulace nebo Přesvědčování, tak odhalí či vytvoří 1 další aspekt postavy (nezíská na něj ale další vyvolání).
OBNOVA: 3
Fyzický stres: 3
Duševní stres: 4


POZADÍ: Profesionální (kariérní) voják drsnější povahy, veterán z Občanské / Separační války, bývalý velitel palebného úseku bitevních lodí, který prožil několik ostrých bitev a zničení vlastní lodi. Několikrát vysoce dekorován, včetně vyznamenání za statečnost a nasazení života při záchraně kolegů. Na misi byl převelen za zásluhy jako velitel palubní bezpečnosti.


Boatswain

  • Vesmírný důstojník
  • Patologický idealista
  • "Zelené mozky ničí flotilu."
  • Chci flotile vrátit její pověst síly chránící Zemi i kolonisty.

DOVEDNOSTI:

  • +4: Navigate
  • +3: Atletika, Pilotování
  • +2: Ovládání lodi, Přesvědčování, Věda
  • +1: Boj, Pozornost, Střelba, Technika

TRIKY

  • Nízkogravitační mistrovství. Pokud uspěje ve fyzické akci (na Atletiku či Boj) v podmínkách nízké gravitace (<0.5g), automaticky uspěje se stylem.
  • Opravář: Technika +2 k O/CA při opravách
  • Záchranář. Pomocí Vědy může provádět akutní lékařské zákroky. (Nemůže zahájit léčení, ale může ihned přejmenovat následek a vytvořit k jeho léčení výhodu).
OBNOVA: 3
Fyzický stres: 3
Duševní stres: 2


POZADÍ: Kdysi mladý důstojník průzkumné a záchrané jednotky Flotily. Během občanské války Flotilu opustil z formálně nezajímavých důvodů, i když není moc tajemstvím, že se politicky rozešel se svými nadřízenými. Zbytek války sloužil na civilních lodích, kde to dotáhl na výkonného důstojníka s mnoha civilními zásluhami a blížícím se povýšením na kapitána vlastní lodi. Před vyhlášením mise Hornetu se nicméně své civilní kariéry zřekl a v rámci "politického sjednocení" se k Flotila vrátil, i když se velení Flotily postaralo o to, aby se vrátil jen jako poddůstojník. Na misi byl vzhledem ke své odbornosti přidělen na pozici Botswaine - poddůstojníka zodpovědného za všechen každodenní chod lodi.


Exo-environmentální vědec

  • Špičkový exoterrestriální vědec
  • Bývalý "terorista"
  • "Narodil jsem se ve vesmíru a pro vesmír"
  • Chci se přenést přes minulost a najít si nové obzory.

DOVEDNOSTI:

  • +4: Věda
  • +3: Přesvědčovní, Znalosti
  • +2: Manipulace, Palba, Technika
  • +1: Navigace, Ovládání lodi, Pilotování, Počítače

TRIKY

  • Charisma. Při úspěchu v CA proti skupině lidí pomocí Přesvědčování si vždy nakloní jendu bezejmennou NPC (umístí na ní dodatečný aspekt náklonnosti/věrnosti/obdivu atp.)
  • Pozemské podmínky, haha. Pro ověření Boje a Atletiky ve vztahu k hrozbám vesmírného prostředí (vč. gravitace) má +2.
  • Lékař. Může používat medicínu pomocí dovednosti Věda.
OBNOVA: 3
Fyzický stres: 2
Duševní stres: 2


POZADÍ: Narodil se v kolonii 15 světelných let od Země, na které nikdy nebyl. Celý život strávil cestováním po koloniích a stal se předním expertem na mimozemské životní podmínky. Cestování po koloniích mu dávalo před oči rostoucí zmar a rozklad. Stanul v čele protestních skupin, z nichž se zrodilo separatistické hnutí. Nepatřil sice k jeho vůdcům, ale byl jednou z jeho tváří - intelektuál a humanista symbolizující spravedlnost věci. Po válce se zkusil vrátit ke své původní profesi, ale minulosti je těžké se zbavit a není tajemstvím, že jeho začlenění na misi bylo - bez ohledu na jeho bezpochyby odpovídající odbornost - z velké části politickým gestem usmiřování vůči koloniím.


Doktorand MIT

  • Technologické prodigy
  • "Co se to tu kčertu děje?"
  • "Nakonec zvládnu i tohle"
  • Chci se najít a postavit se sám za sebe.

DOVEDNOSTI:

  • +4: Technika
  • +3: Ovládání lodi, Počítače
  • +2: Pozornost, Věda, Vůle
  • +1: Navigace, Pozornost, Palba, Znalosti

TRIKY

  • Tech geek. +2 na zkoumání techniky a IT (Pozornost, Znalosti).
  • AI. za bod osudu nebo volné vyvolání z adekvátního aspektu může nahradit jakýkoliv skill Počítači, za předpokladu, že je k dispozici systém schopný autonomního jednání.
  • Parťák. K akcím spočívajícím v klidné či přátelské interakci má +2 k Přesvědčování.
OBNOVA: 3
Fyzický stres: 2
Duševní stres: 3


POZADÍ Student z bohaté a vlivné rodiny, technické prodigy, který v rámci své doktorandské práce na MIT navrhl nový systém distribuce výpočetní kapacity v lodních systémech (poprvé implementovaný na Hornetu). Na misi se dostal v rámci programu spolupráce mezi univerzitním a státním sektorem, je však v podstatě veřejné tajemství, že program byl jen zástěrka lobbyingu jeho otce, který jej na misi dostal svým politickým vlivem.


Úředník vládního PR oddělení

  • Vládní (")agent(")
  • "Nevěřím vůbec nikomu."
  • "Co nejde okecat jde zařídit"
  • Chci splnit politické zadání

DOVEDNOSTI:

  • +4: Pozornost
  • +3: Manipulace, Boj
  • +2: Počítače, Přesvědčování, Střelba
  • +1: Atletika, Pilotování, Vůle, Znalosti

TRIKY

  • To vám rád vysvětlím. +2 O/CA k Přesvědčování při vysvětlování minulého dění / událostí / rozhodnutí
  • Obviňování. Provoke +2 k CA/A při vznášení obvinění
  • Vyšetřovatel. Pro akce vyšetřování Znalostmi +2 k O/CA
OBNOVA: 3
Fyzický stres: 4
Duševní stres: 3


POZADÍ Úředník z vládního PR oddělení. Na misi se dostal spolu s několika dalšími kolegy a jejich úkolem je misi zaznamenat pro historii a připravit mediální materiály o jejím průběhu a závěrech tak, aby byly k dispozici ihned po návratu Hornetu na Zemi. Oficiálně. Ale říká se... no, mise je iniciativou prezidentky Jistorové a Hornet odlétal ze Země poměrně těsně před volbami. A jeho návrat je - čistě náhodou, přirozeně - plánován na období dost blízko příštím volbám, takže...


< úvod a sheety postav >
Pozadí postav
Článek vložil sirien | CC Attribution 17.12.2014
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 3 příspěvky.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.099897861480713 secREMOTE_IP: 3.235.42.157