Tak konečně máme termín dalšího opengamingu ve skvělých prostorech Žižkoské Vozovny,j e to
sobota 6.4.2019.
Následně se vyráží zážitek probrat do jednoho z přilehlých restauračních zařízení.
Informace na FB
Hry v nabídce:
DIVOKÝ KRAJ
vypravěč: Ivo Denemark, Okrasný ředitel
počet hráčů: 3-5
vhodné pro pokročilé
Žádná myš, ani ta nejodvážnější z Myší hlídky takhle daleko za pachovou stopou nemá co pohledávat. Zde, již neplatí relativní bezpečí Myších teritorií a velcí dravci nadále vládnou krajině a rozhodují o životu a smrti.
Ale i na tomto pustém a nebezpečném místě údajně žijí myši. Jedná se o legendu? Sběrači z hraničních osad tvrdí, že je zahlédli, ale kdo by věřil jejich opileckým povídačkám? Údělem hlídkaře zkrátka někdy je i lov báchorek.
Myší hlídka je středně náročný systém stvořený k tomu, aby vytvářel zajímavé příběhy a podporoval spolupráci hráčů. Je zasazen do fantasy světa stejnojmených komixů o antropomorfních myších v anarcho-feudální společnosti.
KRIMINÁLKA BRNO
Vypravěč: Sniper
Počet hráčů: 2-4
Systém: bez systému
Brno, 17.12.2018, ráno
Dorážíte na poradu jako každý den. Tenhle případ zaměstnává většinu - 5 ztracených žen, podobného věku, o únosci se ví jen základní a případ se nehýbe.
Veliteli zazvoní telefon. Vypadalo to jako další oběť, ale ne, tentokrát asi vražda.
"Vy čtyři, běžte a vyřešte to, zítra vás chci zpátky na tomhle případě!"
---------------
Tato hra je netradiční - čistá detektivka, simulace policie. Žádné kostky a náhoda. A hlavně - CHYTRÉ MOBILY a NOTEBOKY sebou, budete je potřebovat.
TROSEČNÍCI
Vypravěč: Michal Mikuš
Počet hráčů: 2-5
Vhodné pro pokročilé
Družina dobrodruhov stroskotá na neznámom ostrove. Bez zbraní, bez výbavy a zdá sa, že i bez vyhliadok na budúcnosť. Naviac sa zdá, že i čas hrá proti nim. Dokážu sa zachrániť a nájsť cestu z ostrova skôr, ako bude príliš neskoro ? Postavy budú predpripravené a rozdáme si ich na mieste. Dobrudružstvo je vhodné pre hráčov, ktorí už majú skúsenosť s hraním RPG.
DnD 5th edition. Tradiční hra v moderním podání se vším fantasy hávem, který k tomu patří. Nažhavte kostky, připravte tužky a gumy.
NUMENERA
Vypravěč: Martin „Smaug“ Dvořák
Počet hráčů: 2-5
Systém: Cypher System
Planeta Země miliardu let v budoucnosti. Slunce mělo dávno usmažit veškerý život, byla však přijata protiopatření. V průběhu osmi epoch – světů – byly civilizace s technologiemi překračujícími naše nejdivočejší představy střídány pády do nejhlubšího barbarství. Nanotechnologie, genetické inženýrství, hvězdné brány, dimenzionální cestování, formování planet a samotných hvězd, překonání potřeby hmotného těla – to vše a mnohem více bylo v průběhu času v lidských možnostech.
Nyní žije lidstvo v Devátém světě na troskách předchozích civilizací, kterým nerozumí. Tvář planety se změnila a je poznamenána jizvami kontinentálních rozměrů. Pravidelná řada kopců může být povrchem obřího stroje, jeskyně útrobami kosmické lodi nebo pradávnou laboratoří. Obávaný horský štít ukrývá superpočítač se zálibou v ovládání počasí. Po pláních kráčí chodící města a na nebi levitují krystalické monolity. Divotvůrní nanové poroučí všudypřítomným neviditelným stroječkům a dokaží tak vytvořit ohnivou kouli či vyvěštit odpověď na svou otázku z datasféry. Někteří tvrdí, že všeuměl Jack vyšplhal po Stonku fazole – nepředstavitelně vysokém kabelu z uhlíkového vlákna – až na oběžnou dráhu, kde uloupil znalosti obrů.
Tak jako dávní předkové těžili v lesích dřevo a v horách kovy, pokouší se odvážlivci shromáždit dosud fungující technologické artefakty – numenéry, porozumět jim a využít je pro zlepšení každodenního života…
Numenéra využívá tzv. Cypher System vyvinutý v roce 2013 Monte Cookem původně právě pro tuto hru. Tento herní systém se opírá o dva základní pilíře, jimiž jsou jednak přímá úměra mezi investovaným úsilím (effort) a šancí na úspěch určité akce (zásobárny síly, rychlosti a intelektu zde fungují zároveň jako zdroje a výdrž), jednak časté používání jednorázových numenér – udělátek (cyphers), které jsou Devátém světě k nalezení na každém kroku a měly by mít co nejpodivnější různorodé efekty. Pravidla vysvětlím na místě, k dispozici budou předpřipravené postavy (osobní deníky jsou v angličtině, ale nejsou příliš rozsáhlé a všechny charakteristiky vysvětlím v rámci výkladu pravidel).
KRV NA REIKU
Gamemaster: Michal Cáp
Žáner: grimdark low-fantasy
Systém: Warhammer Fantasy Roleplay 4th Edition
Počet hráčov: 2-5, tvorba postavy bude súčasť testovania novej edície a prebehne buď s predstihom online, alebo pred samou hrou
Test 4. edície Warhammer Fantasy Roleplay, v ktorej sa hráči ujmú rolí viac či menej prostých obyvateľov a ich krutej nie úplne príčetnej každodennosti. Hra nie je vhodná pre úplných začiatočníkov, znalosť tzv. Starého sveta Warhammer Fantasy nie je nutná, ale vítaná. Hra bude pomerne brutálna, naturalistická a dokonca môže obsahovať čierny humor a smrť postáv na infekčné choroby.