Volná diskuze

captain66
24.9.2018 12:43
Mage - captainuv pokus na Dalave
Projevili zajem - sirien, Nachtrose (doktor Clavius)

Tvorba postavy - Atributy 6/5/4 + magsky bonus bud k resolve nebo ke composure
Skilly 33 volne rozdelenych + 4 specializace
Merity 14 bodu
Sfery - novych 10 sfer, a pak bud Arete 3 + 10 bodu do sfer, nebo Arete 2 + 12 bodu do sfer.
Wisdom 6
Paty puntik kdekoliv stoji 2 body.


Bude se to odehravat v Americe. Pribeh probehne v Baton Rouge, LA, ale postavy budou odjinud.

Pokud mate zajem, tak nahodte alespon koncept a paradigma. Nektere veci (merity napr.) resit nemusite, pokud nechcete, spis pokud mate zajem se mechanicky vyzit :)


SirienEbonNachtLoki??
Arete2?33
Space
Fate2
Death33
Forces4
Matter2
Mind
Life123
Prime
Time3
Spirit32
Autorská citace #61
26.9.2018 18:26 - Nachtrose
Jen pro doplnení: Clavia jsem ještě neupravoval, takže ohledně sfér má

Entropy ***
Life **
Spirit ***

Musím rozdělit tu Entropy a přidaj ještě puntíky. Pokud bych šel na Arete 3+10, dopadlo by to si jako

Death ***
Fate **
Life **
Spirit ***

Ale taky možná přehodím puntíky u death a fate.
Autorská citace #62
26.9.2018 19:02 - LokiB
Oops, to se s Claviem dost shodnu :) Life, Death, Spirit ... akorát Matter místo Fate
Vadí to hodně?
Případně můžu hledat něco jinýho, jestli by s tím byl problém, že si lezem do zelí či nemáme pokryté sféry ... nevím, nakolik je to kruciální.

Moje paradigma by bylo od Claviova asi dost odlišné, je to spíš ve stylu akčnější Lo Pan z Big Trouble in Little China :)
Tradice vycházející z Akashic Brotherhood, když použiju ty popsaný v článku.

sirien: v tvém character sheetu české, čemu odpovídá Pozornost? oproti článku jsem tam nenašel Weaponry. vychází to nějak z mixu Ascension x Awakening? jako nevadí to, jen mě to zmátlo :)
Autorská citace #63
26.9.2018 19:06 - Aegnor
LokiB píše:
oproti článku jsem tam nenašel Weaponry.

Weaponry spadá pod boj (Sloučení "brawl" a "weaponry").

LokiB píše:
sirien: v tvém character sheetu české, čemu odpovídá Pozornost?

Awareness, skilly jsou z V5.
Autorská citace #64
26.9.2018 19:12 - Nachtrose
LokiB píše:
Oops, to se s Claviem dost shodnu :) Life, Death, Spirit ... akorát Matter místo Fate
Vadí to hodně?
Případně můžu hledat něco jinýho, jestli by s tím byl problém, že si lezem do zelí či nemáme pokryté sféry ... nevím, nakolik je to kruciální.


Claviuj se Voodoo/Witch doctor, takže v přístupu k magii budou asi dost odlišní. A v 4-5 lidech tam překryvy ve sférách budou tak jako tak, obzvlášť s 10-12 tečkama.
Autorská citace #65
30.9.2018 18:03 - Kerrigan
Nazdar,
chcel bych trošku reagovať ku Kapitánovej hre.
Špecificky na scénku, kde sme bojovali s tou OP rouge mage, či čo to bolo.
Moje akcie povedzme zodpovedali vtedajšiemu stavu znalostí hry a pravidiel. Ale keď som sledoval Siriena ako tam haluzí, je niečo neadekvátne na takejto reakcii?

Leonard vďaka SPACE v podstate ihneď pozná polohu strelca (enhanced/magic augemented awarness) (nezabije celé kolo iba tým, že trackuje trajektóriu gulky).
FORCES-3 vybuchne zásobník sniperovi a veškerú energiu výbuchu dodá jedinej guľke, ktorá náhodou (FATE-3) letí smerom k polobohyni a SPACE-4 prekryje všetky štyri images cez seba a daný projektil ich zasiahne všetky?
(resp, ak je to skutočne iba "hologram" a nie targetable dummy, tak by stačilo ich zoradiť za seba...)
Autorská citace #66
1.10.2018 01:25 - sirien
Kerrigan píše:
Moje akcie povedzme zodpovedali vtedajšiemu stavu znalostí hry a pravidiel.

Hej, "player skill" a "player knowledge" sou u Mage bohužel docela citelné a dělají mnohem větší rozdíly než u většiny ostatních her.

Kerrigan píše:
je niečo neadekvátne na takejto reakcii

je... trochu moc komplexní. Obecně platí, že počet efektů (resp. počet věcí, které se naráz stanou po seslání, ať už jednotlivě nebo v nějaké vzájemné synergii) kouzlo komplikuje - a čím komplikovanější kouzlo, tím těžší je ho seslat a tím je obvykle i výsledný efekt slabší.

Pro kouzla která mají několik efektů naráz se proto používají rituály. Pokud chceš kouzlit nějaké combo častěji, tak se k tomu tvoří rutiny popř. formule, které dokáží část téhle "zátěže" odstranit a dají Ti k tomu ještě nějaké další kostičky navíc. Samozřejmě opět, čím komplexnější efekt, tím složitější rutina/formule (hůř se tvoří, hůř se shání... protože je těžší ji vytvořit a protože o to méně mágů obvykle tak specifický efekt zkoumá a zdokonaluje)

To co popisuješ má tunu efektů naráz:
- najdeš a zaměříš se na cíl, který nevíš, kde je (...budu předpokládat, že je obecně ve vzdálenosti "na dosah běžných smyslů", jinak by to byl ještě navíc efekt za kouzlení na dálku)
- odpálíš zásobník
- pohltíš energii výbuchu a přeneseš ji do jednoho objektu (kulky)
- tuto náhodně zacílíš žádoucím směrem
- a ještě tam přeskládáš prostor tak aby ji to trefilo

Je to dobrý způsob přemýšlení - využíváš, co je poruce okolo (místo vlastních zdrojů - dokonce rovnou "zneužíváš" zdroje nepřátel proti nim, za to sou vždycky body navíc za efektivitu a za styl :D ) a vytváříš nepřímý útok (ty bývají účinější, než přímé - zejména proti jiným mágům; technicky kdyby se Ti to fakt povedlo, tak bych to já jako GM asi hodnotil jako že neútočíš kouzlem, ale že útočíš výstřelem ze sniperky - po úspěšném kouzle by sis pak hodil standardní útok tou sniperkou, což by Tě v dané situaci vyšlo asi dost líp a jako bonus bys tím obešel půlku obran co měla)

...ale je to 5 efektů naráz a to je problém. Ty si na seslání vezmeš dicepool vypočítaný podle nejnižší použité sféry a z úspěchů které naházíš musíš pokrýt všech těhle pět efektů, přičemž v nejlepším možném případě potřebuješ jen 1 úspěch na každý, tzn. potřebuješ minimálně 5 úspěchů. Což Tarfill při minulé hře mage ukázal, že není nemožné hodit "na požádání", ale snadné to zrovna taky neni :)

EDIT: plus samozřejmě kombinace efektů dost ztěžují vymyšlení toho, jak to kouzlo má vlastně fungovat v rámci Tvého paradigmatu. Tohle omezení je sice "měkké", ale často to je nakonec to nejhorší /EDIT

Technicky by to Tvoje kouzlo šlo zjednodušit. Např. bych z něj vyhodil Fate - tu pušku bych nechal vystřelit kamkoliv zrovna míří a prostě bych vzal tu letící kulku a rovnou ji "přeložil" v prostoru proti těm 4 obrazům, co tam měla. Technicky bych tím nahradil jeden efekt jiným (místo náhody bych efektivně teleportoval), ale zbavil bych se tím jedné sféry, což je minimálně dobrej zvyk. Pořád by tam viselo minimálně 5 nutných úspěchů. Což... jako Arete 3, nejnižší sféra 3, vůle 3, žádná pasivní obrana (zásabník je statický cíl)... 9 kostek dá v průměru 3 úspěchy, takže tohle je sice gamble, ale už to je něco co se dá zkusit. Technicky do toho můžeš napálit quintessenci a přidat si +2 kostky za každou, s arete 3 do toho můžeš napálit až 3 quintessence... dostaneš se na 15 kostek, což je tak 50/50. S těmi 3 quintessencemi by to jako bylo dost mocné kouzlo, ale proveditelné.


Pokud bys to chtěl hrát víc na jistotu nebo šetřit zdrojema (nebo obojí) a nebyl si v totální krizi (což si tou dobou ještě nebyl), tak se to dá rozdělit a udělat jako dvě kouzla. Prvním bys přeložil všechny ty její obrazy na sebe (čehož by si ona ani nemusela všimnout - její kouzlo bylo založené na iluzi Mysli, takže technicky ani netvoříš counter-spell ani to její kouzlo ani jí samotnou neovlivňuješ - naprosto perfektní ukázka toho jak zrušit efekt kouzla bez toho abys s ním nebo jeho sesilatelem bojoval napřímo) To je jeden jedinej efekt, kterej ale můžeš prodloužít na víc kol a pomůžeš tím i nám ostatním.

Následně v dalším kole odpálíš sniperku - tam pořád budeš potřebovat 4 úspěchy (přeložení prostoru na všechny 4 cíle ses zbavil v minulém kole), což sice není tak velká změna, ale získáš tam ten bonusový efekt toho že jí tam Loki a Nacht zvládnou porcovat na close combat mnohem efektivnějc, takže ten výstřel ze sniperky k tomu už je vlastně "bonus".



Tj. jo, tohle by bylo krutopřísné řešení, Captain by se asi tvářil dost zaraženě a ta laciná štětka (její vlastní sebe-stylizace, sorry...) by asi dostala pěkně hnusnou sodu (tak 2-3 lethaly navíc od Nachta a Lokiho plus takovejch... Tvůj Space+Sniperka, 7 kostek, plus energie celého zásobníku řekněme třeba 9, mínus její Forces obrany, řekněme 4... 5 kostek... řekněme že bys jí tim smahnul 5 lethalů navíc což by jí sestřelilo o 2-3 kola rychlejc, mě by to zbavilo pocitu nutnosti na ní útočit přímo, takže bych se moh zaměřit na rušení jejích záložních kouzel (např. bych moh odrušit její death-save time-shift s předstihem a efektivnějc) a Ebon by pocestě měl volný ruce aby nás zbavil všech jejích okolních minionů.

Což by byla legendary soda a všem by nám v našich domovských organizacích stoupla prestiž o pomyslných +10 :D


Každopáně po bitvě je každej generál...
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.30999612808228 secREMOTE_IP: 52.91.90.122