Kultura

Zaphod
23.10.2007 13:47
Něco pro zasmání
Doufám že to ještě všichni neznáte. Hodně povedená záležitost.
Hůlkový řád
15.7.2013 08:24 - Nachtrose
sirien píše:
Výrazné rysy: 11: Fez na hlavě, 10: useknutá ruka v láku, 9: uši. 8,7,6,5 a 3,2,1 nevím (pořád jsem neviděl staré série :( ), ale 4 je jasná šála, 7 je ten deštník a 5 je ten klobouk

Ja to ciste ze zvedavosti zacal hledat. Hodne bida, ze BBC provedlo wipe a kopec epizod se stratil ( vcetne napriklad prvni regenerace [ ale pry by mela koncem roku vyjit nejaka rekonstruovana verze < kreslena? >]).

Tady beru nazvy: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Doctor_Who_serials

a tady jsem nasel prvni 3 epizody ( dal zatim nejsem ): http://www.dailymotion.com/
15.7.2013 08:29 - Hugo
Aramon, treba staci ze je mladsi rocnik a Rustinu se uz neucil...
15.7.2013 17:37 - Aramon
Hugo píše:
Aramon, treba staci ze je mladsi rocnik a Rustinu se uz neucil...

To, že niekto neovláda ruštinu nepovažujem za jeho chybu, už je holt iná doba. Ja sa kľudne priznám k tomu, že neovládam angličtinu (s výnimkou trochy hernej, počítačovej a odbornej medicínskej - ktorá aj tak vychádza z latinských výrazov). Ale stojí za to, si prezrieť aspoň obrázky. Mimochodom, sú tam aj ďalšie články o príšerách zo slovanskej mytológie - hlavne východných Slovanov.
15.7.2013 18:11 - alefo
stare epizody dr who sa daju najst na torrentoch (teda tie, ktore ostali po BBC Wipeoute, najvacsej kulturnej tragedii Britanie)

akurat, ze je to prudko iny who + kazdy "diel" pozostava z 3-4-5 segmentov

mne pripomina nasrateho Ladislava Chudika/Dr. Sovu
18.7.2013 13:03 - Nerhinn
21.7.2013 12:56 - Assassin
The Superheroes Hangover
Maj hodně podobnej styl jako brněnská povídací setkání :P
21.7.2013 19:27 -
je to blbost a navíc mluví nějakou neexistující fantasy nerdskou řečí
21.7.2013 19:50 - hadrian
Tak proto mi to s tím měsícem bylo tak povědomý... :D
4.8.2013 14:38 - Alwaern
Uklízel jsem na PC art packs pro Dundjinni a našel tenhle malý skvost - docela mě ten nápad rozesmál, ale třeba se to někomu bude líbit tak, že to použije :)

Valecny Or
7.8.2013 19:23 - Nachtrose
10.8.2013 20:36 - wlkeR
Z dnešní hry:

Tomb of Horrors, družina už několikrát prolezla svlíkací portály. Zcela nahý zloděj páčí zámek, zatímco spoře oděná assassinka a inkubus se nudí.
Inkubus: "Jé, máš nějaký karty nebo kostky nebo něco?"
Assassinka: "Mam jen tohle." *hráčka ukazuje lem sukně*
(trvalo dlouho než pochopila proč se válíme smíchy po zemi)

Po dlouhém rozhovoru kde se stará zlatá dračice, babička nepřítomné paladinky, loučila s družinou, protože se chystala položit svůj život za záchranu města.
Dračice: "Vyřiď jí, že jí mám moc ráda."
Zloděj (dojemně): "Všichni jí máme moc rádi." *pohled na družinu* "Teda, skoro všichni."
10.8.2013 20:58 - chrochta
to wlkeR: Neuvažuješ o zápisu ze hry? Lidi sice hrajou, ale skoro nikdo se nechce podělit s ostatními :(
11.8.2013 12:04 - sirien
Chceš vyprávět o tom jaký peklo je vést souvislé zápisy ze hry v čitelné formě? Sethi kdysi psala povídky. Editovala je x krát a stejně nebyly ready pro publikaci,tak je sem musela editovat znovu jak sviň a nakonec zvládla cca třetinu než jí došla šťáva (polovinu, ale ty další jsou delší a delší).

Já když jsem viděl jak s tím skončila ona jsem z humeru psal "jen" deník postavy a tedai to samo o sobě bylo hrozné zlo. 100 normostran které tu jsou publikované je to co vidíš. Se vším co jsem napsal a smazal nebo přepsal atp. by toho bylo aspoň 3x tolik, možná i 5x. A to nemluvím o nutnosti dělat si poznámky při hře, složitě vzpomínat Kdy se co hrálo protože ne vždy máš čas to zapsat hned...

Jako fakt bych netvrdil že nikdo nechce, ono to podělení se stoji energie a času jak svině
11.8.2013 12:30 - crowen
Chrochta, tu najdes hromadu zapisov z hier roznych systemov a zanrov.
11.8.2013 15:45 - chrochta
to Sirien: Díky za náhled, jsem opět o něco moudřejší.

to Crowen: Díky za odkaz, rád si počtu.
12.8.2013 13:43 - wlkeR
Přesně,kdysi jsem nechal jednu z hráček vést zápisník, ale ten se mi tu teď válí, nedoplněný už X úrovní, protože jednak to dá strašně práce, a jednak to po ní nepřečtu XD

Btw, zajímavé příhody z hraní + hezký D&D webkomiks: http://www.tabletitans.com/
12.8.2013 15:00 - crowen
A takmer by som zabudol super zbierku zapisov z Projektu Omega tu na d20.cz
12.8.2013 15:34 - Merlin
chrochta píše:
to wlkeR: Neuvažuješ o zápisu ze hry? Lidi sice hrajou, ale skoro nikdo se nechce podělit s ostatními :(

kdysi jsem taky psal...a byla to řehole...vyčerpávající :)
13.8.2013 15:35 - Colombo
Mercer píše:
Favorite Run: As a GM. This is going to be a long one.

Back when my group played a lot (at least a couple of sessions a week, +10 hours a session, before marriage, kids, careers, etc) I hit upon the idea of the group taking on a lot of smaller jobs during a dry spell. Basically, the group had told their fixer they'd take any job that came up and I started giving them set-ups out of the old Sprawl Sites book. The group ended up taking three jobs that had various things that needed to be done over the course of a week, and which together would pay about what one of their normal runs would pay. In no particular order they were trying to find a kid, do a willing extraction on a corp exec at a party, and something else that I forget.

The willing extraction was the most straight forward job. They were supposed to impersonate waiters, infiltrate the party, and get the exec out before anyone knew what had happened. All they had to do was register with a particular temp company, using whatever fake IDs they wanted, and they would be assigned to the party. It was all worked out. What wasn't "worked out" was that the exec was planning on using the runners as a distraction-- security would be on to them and in the ensuing fracas, the exec and his bodyguard would quietly slip away. Further complicating matters was that the runners never registered with the temp company, because they were so busy racing all over town doing their other runs that it simply slipped their minds.

No one thought about it until they were getting into the van to go to the party and realized they didn't have their waiter uniforms... because they had never registered with the temp company. The looks on the players’ faces were priceless. But the group figured, to hell with it, they loaded up their guns and figured they'd do it the old fashioned way. Meanwhile, the Johnson for that run (the exec that was planning on double crossing them) figured they must have smelled the cross and bugged out.

The party was at a fancy hotel in downtown Seattle. The party hits it in a commando-style raid, blasting away with Stunballs, tasers, concussion grenades under the ice sculpture; basically taking the set up where they quietly spirit a target away and treating it like the landing at Normandy. They spot the exec and one of the sams runs at him screaming, "We're hear for you!"

The Johnson freaks, thinking these insane killers spotted his double cross and have shown up to exact street vengeance. So he and his bodyguard run like hell up the stairwell to the roof, where the helicopter he was planning on escaping in was waiting. The group rolls right over the security at the party and chases the Johnson, thinking I guess that they were helping him escape. They get to the roof and the Johnson is loaded into the helicopter while the bodyguard fires at them to keep them back, and now the runners think the bodyguard is betraying them and kidnapping the Johnson, so they open fire in return.

The bodyguard is wounded, but makes it into the chopper which begins to lift off. The group, all sams and mercs and one mage, don't really have anything that can drop the chopper. The dwarf spies some window cleaning gear, grabs the cables and runs for the chopper, which is starting to float out over the side of the building. The guy playing the bodyguard-- who was new to SR-- wasn't sure what to do, so he runs forward and uses his mono-whip to try to lash the rear prop off the helicopter. (At this point in the game there was so much confusion that everyone was just shouting actions, with no coherent plan at all.)

The monowhip gets wound up in the rear prop, which explodes. The helicopter goes into an uncontrolled spin 23 floors above Pine Street. The dwarf merc dives off the side of the building, holding the window-washing cables in one hand and grabbing the helicopter's wheel in the other and screams, "I got it!"

The NPC rigger botches his crash test, and the helicopter goes into the building across the street. (The Matrix had just come out, and I guess we were all hungry for a copter going into a building.) The dwarf merc lets go of the helicopter at the last second, and begins to plummet 23 stories. The copter explodes while the shaman races to the building edge and casts Levitate on the dwarf merc. (We calculated how far the dwarf had fallen over how many phases, and he was at the 3rd floor when the shaman snagged him.) The shaman then has to shunt the dwarf merc onto a balcony to avoid the flaming wreckage of the helicopter which then fell in the middle of Pine Street.

The group, suddenly realizing that not only did they not extract the exec, they also killed him and god knows how many other people, beat feet. Unable to get out of the hotel, the group holed up in a hotel room and managed to evade capture through the use of Physical Mask, Control Thoughts and some quick hacking by a decker contact.

I had been holding it together pretty well at this point. There had been a lot of general hilarity at how things had played out, but it wasn't until their fixer called them (a couple days later in the game) that I started to lose it. Through all of this the players had been thinking they had monumentally screwed the pooch, never suspecting that the Johnson had planned to screw them from the start (and this was from a group that always expected the Johnson to screw them). So their fixer calls them up and says essentially, "Jeez, I don't know how you guys figured out that guy was using you as patsies, but no one is ever going to try and double cross you again!"

When the players started to realize what had actually been going on throughout the entire running gunbattle, the table exploded with laughter. I thought I was going to pass out. It was one of those colossal screw ups that could never be planned, and turned out about a million times better than anything I had imagined going into it.
13.8.2013 19:16 - Element_Lead
sirien píše:
Chceš vyprávět o tom jaký peklo je vést souvislé zápisy ze hry v čitelné formě?

Tyhle umorne wannabe literarni dila jsem zridkakdy docet a ani to neni neco, co bych si predstavil pod pojmem zapis ze hry.

Kdyz mam naladu na zapis ze hry, zajima me, kdo hral, kde, klidne nejaky vtipky, kdo co hraje, nejak strucne o co jde a dej v bodech. Zajimave sceny rozepsane. Hlavne aby to cteni odsejpalo a pekne svizne.

Nechapu kde se vzalo zapis ze hry=epos :)

Neber me spatne, cetl jsem nejaky zapisy i od tebe a bylo to dobry a je to legit cesta jak to napsat, ale stejne preferuju zkracenou formu.

Chapu ze spousta lidi to citi tak, ze se musi podelit o kazdy bonmot co jejich postava ve hre rekla, ale jestli to znamena rozdil mezi vubec napsanim neceho a nenapsanim niceho, tak ja se spokojim i s orezanou verzi.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10465312004089 secREMOTE_IP: 18.220.16.184