sirien píše:
Tohle kombo je čistý rule lawyering munchkinismus - navíc docela zjevný když znáš celé znění těch pravidel. Vyplývání Pozic 4. a 9. Stupně a 2 Akcí pro nic je adekvátní trest za pokus o podobný laciný šmelo co hráče snad odnaučí zkoušet rozbíjet hru :)
Honestly, mě osobně připadá jako otravný rule-lawering chování GM, který to nechce povolit.
To kombo žádá 2 kola - v CaS skoro celý boj. V CaW hráč vymyslel taktiku - ne úplně originální, ale jinou než demage dealing, a za 9. pozici. Takže za mě naprosoto legitimní a nic to nerozbíjí. Obzvláště když hodit na někoho s Legendárním odoláním Proměň není tak lehké (tohle kouzlo na vyšší úrovni v podstatě znamená, že spouštíš nějaké kombo, buď v mechanikách, nebo ve fikci - takže příčetný protivník se proměnit nenechá). A jako jestli jsi jako GM poslal proti postavám 17+ něco bez LO jako solo monster, tak je to tvůj problém, pokud si tu pozici připravili hráči sami, tak si to buďto zaslouží, nebo je to opět tvůj problém, žes jim nechal cool potvoru tak lacino. A jestli hráč použije 9. slot na jednu potvoru z několika nebo na vedlejšího protivníka, tak je to jeho věc.
Ale jestli ti to bude milejší, stačí poslat misto zabití záporáka do Devíti pekel/Propasti, kde se mu bude jistě líbit, pomocí Přesunu sférami.
sirien píše:
Varianta s mřížemi řeší většinu tohodle, ale oblak nezadrží
Proto místo Oblasku smrti použiji Ohnivou zeď, čímž vyřeším i tento problém. Sice mi to sežere pozici navíc, protože ji možná budu muset seslat dvakrát, ale jestli ten protivník stál za Silovou klec, tak to až tak nebolí.
Paldini píše:
Warlockovo Eldritch Invocation Devil’s Sight + kouzlo Darkness
Tohle je hezké, jednou jsem s tím na 5. úrovni vysóloval Baziliška.