Yashamaru píše:
Pokud by mel nekdo nejake tipy na zajimave dnd moduly, klidne i starsi, tak budu rad. Nechci nad tim lamat hul.
Myslím, že by se ti mohla líbit dobrodružství pro Lamentation of the Flame Princess RPG. Jsou bizarní, jsou krutá, jsou cool. Poslední z nich, Better than any Man, je momentálně jako "pay what you want" na RPGNow (je potřeba být registrován protože "mature content" a podobné hovadiny). A odehrávají se buď v low-magic fantasy světě nebo lehce fantasy/Cthulhu šmrncnuté Evropě 17.století.
Enemy Within - legendární série dobrodružství k Warhammer Fantasy Roleplay 1e, ale snadno použitelná i pro jiné systémy. Mutanti, korupce (ve všech významech toho slova) a tak, přímo perfekcionalistické provedení. Vůbec WFRP 1 má velmi dobrá dobrodružství (2e má údajně taky pár dobrých, ale z těch jsem moc nečetl).
Yashamaru píše:
Nicmene dneska jednomu z hracu trosku hrablo a rozhodl se ze zalohy zastrelit jedno npc. Moc se mi to nehodilo, protoze to npc jsem prezentoval spis jako zahadne nez jako zle. Tak jsem proste vystoupil ze hry a normalne sem se hrace zeptal, jestli jsem nekde ve vypraveni udelal chybu, ze jsem se snazil o tom npc vypravet jen v naznacich, ale ze nikdy neudelal vylozene nic zleho a ze mi to k jeho postave moc nesedi, toto reseni. Normalne to vzal, rekl ze je to fakt asi blbost a ze to nedava smysl aby to ta jeho postava udelala. Nikdy nerict ne je fajn, ale nekdy je dobry ujistit se, ze vsechny informace byly jasne predany.
J, rozhodně je potřeba řešit jestli hráči doopravdy situaci chápou. Když vím, že jo, čekám a tiše doufám, že se rozhodou pro to nejextrémější řešení :)
Hunter píše:
A prestoze treba SW Sagu mam rad, taky uz me lehce krka, ze vsechny postavy z "dalsich" knizek jsou stavene na boj a vsechny schopnosti jsou na nej nasmerovany. Takze kdyz jsem si cetl treba prestizku sarlatana, znepokojene jsem objevil, ze vsechny talenty jsou do kombatu a ani jeden se vlastne neda pouzit mimo nej! U profesionalniho podvodnika... Ze by napr. zrychlovaly, ci zlepsovaly pouzivani adekvatnich skillu apod...
Protože, co si budem říkat, příručky k SWSE jsou dokonalým příkladem toho jak psát další a další doplňky bez nejmenšího respektu k tomu jak vypadá původní hra. Ta "čtyřkizace" co tím postupně prochází je hrozně otravná a dělá v tom původním docela elegantním systému čím dál větší bordel a čím dál víc hází klacky pod nohy všem co to chtějí hrát jinak než autoři zamýšleli. Nejlepší je snad jet čistě podle Core a všechny věci z dalších příruček nechat "na požádání" u GM.