Střípky

andtom
5.1.2010 19:32
D&D 4e - Radlická
Šťastně jsem zakotvil v Praze... a rád bych si opět po čase zaDMoval.

Hledám hráče pro D&D 4ed.

Pohodový prostor s luxusně velkým stolem zajištěn, 8 minut pěšky od stanice Radlická nebo 2 minuty od zastávky busu 137 s názvem Farkáň. Nabízím Út, Stř, Čtv (případně i Po). So a Ne nejsem k dispozici. Frekvence 1x nebo i 2x týdně v případě zájmu. Od půl šesté, šesté ... do cca půlnoci (záleží na vzájemné dohodě).

Preferuji vyzrálejší hráče, které zajímá příběh a rádi ho přes činnost svých postav formují. Rád dávám volnost a improvizuji.
Autorská citace #41
8.1.2010 16:00 - Nerhinn
Však asi není problém, aby se kruh zmenšil o ty, kteří jsou radikálně proti.
Mně se ta představa líbí. Sice ještě nevím, jestli se mi bude líbit i poté, co se s tou postavou seznámím, ale... všeobecně vzato mám ráda, když mé postavy žijí svým vlastním životem; ráda zjistím, jestli to uvítám už od samého začátku toho jejich života.

Akorát bychom se asi měli dohodnout, nakolik "paranoidně" chceme těm druhým budouvat jejich postavy. Jako že jestli bychom nějak omezili to, nakolik nám ta postava přijde protikladná vůči jejich klasickým postavám. Rovnou vám říkám, že já prostě diplomacii neovládám :D
Autorská citace #42
8.1.2010 16:06 - andtom
Kdo chce, zapojte se do kolečka, kdo ne, utvořte si postavy sám, to je fér, myslím.

Jestli si chcete ukázat postavy veřejně, je na vás. Herní pozadí svědčí tomu, aby se postavy dobře znali a skupina byla kompaktní a kooperativní. To, že království Mirabel otevřeně vysílá nějaké skupiny svých příslušníků do Aurory je vysoce riskantní hra, na kterou se přistoupilo jen z důvodu značného rizika povstání obyvatel Aurory až se dostanou pod správu království Mirabel. Je to jako hlazení divoké kočky, aby se uklidnila. Proto Mirabel nasazuje dobře vybrané skupiny - tak si podle toho zvolte postavy, nechám to na vás.

Postavy samozřejmě mohou mít i negativní vlastnosti pro roleplaying, traumata, komplikovanost atd. ... dle případné chuti hráče, ale mějte na paměti to, že byly pečlivě vybrány jako skupina, jako tým.

Výstroj je odpovídající levelu. Něco navíc dodám pak.
Autorská citace #43
8.1.2010 16:32 - Alnag
Noir: No možná je to spravedlivé, ale vzhledem k tomu, že chtěl Almi postavu ode mne bych navrhoval obrátit směr (a samozřejmě vyřadit ty, kteří postavu nechtějí takto tvořit).
Autorská citace #44
8.1.2010 16:54 - Sethi
andtom píše:
Výstroj je odpovídající levelu.


...tzn?
Autorská citace #45
8.1.2010 17:13 - Nachtrose
Sethi: Pravidla pisou, ze postava tvorena na vyssim lvl ( u vas 12 ) ma jednu magickou vec lvl 11, jednu lvl 12 a jednu lvl 13 + zlato v hodnote magicke veci lvl 11 a k tomu relativne neomezeny vyber z veci nemagickych a obycejnych. samozrejme to s vyssimi levely stale vic a vic zaostava za tim, prochazet a vybavovat se od lvl 1.
Autorská citace #46
8.1.2010 17:31 - noir
Takže všichni kromě Sethi jsou pro kruh? T.j. postavy se budou tvořit takto: Alnag pro Almiho, Almi pro Noira, Noir pro Nerhinn a Nerhinn pro Alnaga?

Anebo budeme ještě divočejší?
Sethi: A nechceš si to rozmyslet? Když jsem se dozvěděl, že mám navrhnout postavu pro tebe, tak mě napadlo něco, co by ti možná docela sedělo - a dokonce by ta postava měla i hrabáče (a to docela logicky)!
Autorská citace #47
8.1.2010 18:24 - Alnag
Nehrinn píše:
Akorát bychom se asi měli dohodnout, nakolik "paranoidně" chceme těm druhým budouvat jejich postavy. Jako že jestli bychom nějak omezili to, nakolik nám ta postava přijde protikladná vůči jejich klasickým postavám.


To myslím není nutné. Spíš jde o to, aby člověk neupadl to téhož steretypu. Prostě udělat zajímavou.
Autorská citace #48
8.1.2010 20:11 - Sethi
Asi fakt ne. Je mi to takové... já nevím, taky by mi nebylo příjemné, kdyby se mi někdo prohraboval skříní s oblečením. Jsem... divná =)

Nicméně, měla bych tu první nástřel konceptu, ale myslím, že je to přinejmenším... mírně zvláštní, takže bych si měla napřed vyslechnout námitky týmu.

Na mysli mám malého milého koboldího wizarda. Kdysi byla pouhým familiárem mocného čaroděje, ale časem dost odkoukala a nakonec i sama studovala umění. Ani v Auroře to není úplně obvyklý úkaz, ale jak lépe ukázat obyvatelům Mirabel, že je xenofobie nemoderním přežitkem, než právě na příkladu sehraného týmu "jiných"? Prakticky by byla stavěná spíš na udílení kondic a změny prostředí, damage output by měl být zcela minimální.

Pokud vám to přijde moc uhnutý, dám ji stranou a chytím se jiného konceptu, ale tenhle se mi zatím líbí nejvíc.
Autorská citace #49
8.1.2010 21:16 - Sethi
Autorská citace #50
9.1.2010 00:00 - Sethi
Autorská citace #51
9.1.2010 00:14 - Fibriso
cute koboldka .)
Autorská citace #52
9.1.2010 00:25 - andtom
Uši píše:
Ani v Auroře to není úplně obvyklý úkaz, ale jak lépe ukázat obyvatelům Mirabel, že je xenofobie nemoderním přežitkem...

Jenom technická, aby to nemátlo, Auroru a Mirabel jsi vzájemně zaměnila.

DM nemá s koboldkou problém. Co na to silně patriotičtí obyvatelé starobylé Aurory, to se uvidí ... ;)
Autorská citace #53
9.1.2010 03:14 - Alnag
Hustej obrázek.
Autorská citace #54
13.1.2010 18:28 - noir
Tak co, už jste někdo něco vymysleli? Protože to tu nějak zamlklo, vzal jsem si na dnešní poradu noťas a vytvořil postavu pro Nerhinn. A vstoupil taky vypravěči do děje:

Hrdinové Mirabel vstoupili. Nesourodá skupina dobrodruhů opatrně překročila práh a všichni poklekli. I když toho už zažili hodně, jednat přímo s ministrem, to se přece jen nestává každý den. Hrabě Karameikos, ministr obrany Mirabel, byl už starý muž. Našli by se i tací, kteří by ho označili za starce. Ale nikdo rozumný by to neřekl před ním. Shrbený, zjizvený a vyhublý, ale stále hrozivý muž, o němž se říkalo, že má v rukou více moci než sám král, seděl na prosté dřevěné lavici. Společnost mu dělala jen jeho mladičká manželka, nejméně o dvě generace mladší než on.

„Přátelé,“ začal. „Tušíte asi, proč jsem si vás dnes nechal povolat. Expedice do Aurory je vskutku důležitým úkolem mé administrativy a vy byste jistě rádi věděli, proč jste byli vybráni právě vy. A také byste zřejmě chtěli znát podrobnosti, finanční i logistické zajištění a spoustu dalších věcí. Že?“ odmlčel se hrabě.

Po chvíli mnohokrát delší, než bylo společensky přijatelné pro kohokoliv jiného než pro něj, pokračoval. „Ale nic z toho se dnes nedozvíte,“ přeletěl očima shromážděné a pohled zastavil až u drobné koboldky v dlouhé tóze. „K vaší výpravě se totiž přidá ještě jeden člen.“ Udivené pohledy okázale ignoroval. „Ano,“ pokračoval, „neplánovaně musím, ač nerad, rozšířit vaši skupinu u dalšího člena.“

Po další, nesnesitelně dlouhé, zámlce se hrabě znova chopil slova. „Dovolte mi, abych vám ho představil.“ A opět zmlkl. Družina se zmateně rozhlížela po místnosti, ale kromě hraběte a jeho ženy v místnosti nikdo další nebyl. Karameikos nasadil slavnostní výraz – až se jizva, která se mu táhla od pravého oka až ke ostrým rtům, stáhla jako bič. „Doprovázet vás bude má žena, hraběnka z Karameikosu.“

Mladá žena v blankytných šatech sedící hraběti po boku se zvedla, koketně se usmála a s jasně viditelným nadšením v očích špitla:“Těším se, že spolu zažijeme spoustu exotických dobrodružství.“ Ohromení členové výpravy neměli dostat šanci vzpamatovat se ze šoku. V tom okamžiku se totiž hraběnčina sukně podivně nafoukla, zacukala se a zpod volánků vykoukla hlava. Podivná narůžovělá hlava zvláštního tvora s velkýma očima a dlouhým chobůtkem se zvědavě rozhlédla a pak.bytost vyrazila k hraběti. Bleskurychle mu vyběhla po stehně a nemravně dlouhým jazykem mu olízla nos. „Jejda, už zase, drahý?“ vyprskla hraběnka. „Poníženě se omlouvám.“
Autorská citace #55
13.1.2010 21:10 - Sethi
Co víme o jazycích v Auroře? Předpokládám, že o nich něco víme, přece jen jsme se na tu cestu připravovali...
Autorská citace #56
13.1.2010 22:01 - Nerhinn
noir: Ty na mě máš kontakt na ICQ? Nebo ti někdo nabonzoval, že jsem jistou dobu po dohrání Dragon Age měla status "Jsem KRÁLOVNA!" vyvedený všemi barvami? Nobilitu beru! :D
Autorská citace #57
13.1.2010 22:08 - noir
Nerhinn: Ale ne, jsem jen neskutečně empatický :o) A taky budeš mít hippogryfa!
Autorská citace #58
13.1.2010 22:26 - Sethi
I Shixxagrrahlil (v dračím jazyce se to čte asi jako Šhkssssgrrrhchrchlychrchlylll, ale pro přátele je prostě Lil) má svého věrného společníka, malou milou Marmeládu. Nosí ji ve skleněné láhvi a krmí ovocem. Občas se nešťástnou náhodou stane, že se ji někdo pokusí namazat na chleba, když ale hromádka třaslavé hmoty vyděšeně piští a snaží se uhnout před mazacím nožem, útočník to většinou vzdá. Přihlížejícím by se zdálo, že je to jen neužitečný kus rosolu, s Lil ale mají v záloze pár překvapivých triků.
Autorská citace #59
13.1.2010 22:34 - noir
Máš na mysli třeba ten feat, díky němuž na ní můžeš jezdit?
Autorská citace #60
13.1.2010 22:35 - Sethi
Ne, ten se mi zrovna nelíbil.

Ale předvedu vám želeportaci.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084978103637695 secREMOTE_IP: 54.85.255.74