Zatím jsem to nečetl celé, tak jen první dojmy. Je to rozhodně krok kupředu ve všech směrech oproti Alduronu. Ale mám nejprve několik technických.
Líbí se mi ten jednoduchý design, ale ty ornamenty na stránce jsou takové příliš těžké oproti té tenké lince. Chtělo by to ten ornament namísto udělat tenkými čárkami namísto toho vytažení a toho efektu dosáhnout tím, že se jich provede víc. Druhá věc je, že ten ornament si vyloženě nesedne (ba se přímo bije) s fontem nadpisu "RPG magazín", který je takový víc gotický, víc lomený, zatímco ten ornament je příliš oblý. Tím, že ten nadpis je na každé stránce dole to vypadá divně.
Druhá technická - nadpis rubriky na lichých stránkách na začátku dokumentu (ale ke konci už ne) je příliš natěsnaný na linku, která ohraničuje text, takže téměř splývá jeho dolní linka. Což vzhledem k tomu, že na sudé to tak není asi není úplně ono. Chce to odrazit.
Třetí technická - doporučuji objevit dělení slov. Pokud se používá zarovnání do bloku a zároveň se nedělí slova, tak vznikají v textu řeky (bílé mezery táhnoucí se přes několik řádků pod sebou), což nevypadá hezky.
Stručně řečeno - trochu mi přijde, že to je sázené v Wordu nebo nějakém podobném textovém editoru. To není výtka, ono i ve Wordu se dá nasázet kniha (ale chce to umět a je to možná tězší než specializovaný program). Oceňuji to, jak je to udělané, ale doufám, že nerezignujete na další vylepšení.
K článku o Indies, který jsem zatím schroupnul:
Pobavila mne věta... (Indie hry) které mají většinou na svědomí talentované a zkušení herní designéři. Ehm, ehm... až na to, že o většině těch zkušených designérů do doby než ty Indie vydali nikdo nikdy neslyšel, tak kde je ta zkušenost... talentovaní budiž, i když i to je dáno tím, že ty netalentovaní prostě neprorazí, ale zkušení. Proboha!?!
Pak je tam taky kousek klasického schématu bludu. Rozdíl mezi komerční a nezávislou hrou je v tom, kdo a jak ji vydává. Existují nezávislé hry nelišící se nikterak od tradičního schématu (těch je většina) a komerční hry s velmi netradičními elementy (Everway anyone), tak o co go? Nevím proč se tenhle mýtus o "indies = inovativní, zvláštní výjmečné a komerční = tradiční, konzervativní, pro všechny" opakuje neustále, je to už nudné, hloupé a lživé. Sorry.
To je prozatím vše.