Elfovi bylo do smíchu, v očích měl radost, nehledě na to, že kolem zuřila bitva. Prohodil pár magických slov smíšených s písní a zlobr se proměnil v růžové štěně, které zvesela vrtělo ocáskem.
Když hobití žena dostala zásah dýkou do ramene, zmizela v záblesku světla které oslepilo útočníka. Než se vzpamatoval, čarodějka už stála kus za ním, a poté na něj z dlaně vyslala blesk.
Když rozrušený čaroděj zavřel oči, kolem něj byly lapkové ve starém městě. Když je zase po momentě otevřel, byla kolem něj vílí divočina, a jeho protivníci byly očividně mimo svou mysl.
Tvá magie pochází z Vílí divočiny. To je ozvěna Materiální sféry, divoké, podivné místo kouzel a písní. Možná jsi se narodil na pomezí Vílí divočiny a Materiální sféry. Možná ti požehnala mocná Arcivíla nebo jsi byl vystaven nějaké vlně divoké vílí magie. Nezáleží na tom jak a proč jsi získal své schopnosti, důležité je, že je máš. Teď už svět nebude utvářet tvůj osud, ty budeš utvářet osud světa.
Schopnosti Vílího dítěte:
1. Vílí magie, Období emocí
6. Mlžný únik
14. Vílí prach
18. Kraj divů
1 x mezi Dlouhými odpočinky
Dáváš rčením „aprílové počasí“ a „nálada dělá divy“ zcela nový význam.
Tvá magie pochází z Vílí divočiny, kde se vše řídí hlavně emocemi. Zároveň jsou tam velmi důležitá čtyři roční období, která se obvykle asociují s jistým druhem nálady: Jaro je období oslavování, prosté radosti ze života. V Létě je čas na odvahu a vášeň. Na Podzim se vzpomíná na minulost a připravuje se na budoucnost. A Zima je období smutku, nostalgie a letargie.
Po každém Dlouhém odpočinku si zvol roční období podle převládajících emocí/nálady tvé postavy. Měl by ses držet té nálady, kterou jsi si zvolil, po celý den. Není žádný řád, podle kterého by se měla tvá období střídat. Někdy můžeš setrvávat v jedné náladě i dlouhé měsíce, jindy je můžeš nahodile měnit, jak tě napadne.
Navíc jednou mezi dvěma Dlouhými odpočinky můžeš vyvolat efekt, který je uveden níže a je spojen s tvým aktuálním obdobím:
stále
Tvé spříznění s Vílami ti dává možnost Sesílat kouzla nad rámec běžných možností ostatních Čarodějů.
Pokaždé, když získáš Pozici kouzel daného Stupně se naučíš příslušná Kouzla uvedená v tabulkách níže. Tato kouzla se počítají navíc k těm, která Znáš a považují se pro tebe za Čarodějská.
Vždy Znáš Kouzla z tabulky pro všechna období a navíc k tomu Znáš Kouzla z tabulky podle svéko aktuálního období. Tato se ti pochopitelně mohou měnit každým dnem, ale ta obecná zůstávají.
Všechna období:
Jaro:
Léto:
Podzim:
Zima:
1 x mezi Odpočinky
Teď tu jsi, a těď už ne. Jen to počasí se trošku změnilo.
Jako Bonusovou akci ve svém Tahu nebo jako Reakci kdykoliv utrpíš Zásah se můžeš teleportovat na neobsazené místo, které vidíš do vzdálenosti deset sáhů. Pokud tuto schopnost použiješ, nemůžeš ji použít znovu, dokud si krátce či důkladně neodpočineš.
Navíc ihned před tím nebo poté, co se teleportuješ, můžeš vyvolat jeden z účinků níže podle toho, ve kterém emočním období se zrovna nacházíš. SO pro takové účinky je rovno tvému SO Záchrany kouzel.
1 z mezi Ddlouhými odpočinky
Dokážeš přimět létat nejen sebe, ale i své spojence použitím legendárního Vílího prachu.
Jako Akci vytvoříš počet dávek Vílího prachu rovný tvé Opravě charismatu. Následně jím můžeš poprášit sebe a i ostatní tvory či předměty, které se v průběhu Tahu dostanou na Dosah tvého Dotyku. Použití prachu se počítá za zběžnou interakci s předmětem a samo o sobě tedy nevyžaduje Akci. Jedna dávka stačí na poprášení Středního či menšího tvora či předmětu. Pro větší předměty potřebuješ o jednu dávku více za každou Třídu velikosti nad Střední.
Tvorové či předměty pod účinky prachu získají na jednu hodinu Rychlost létání 6 sáhů.
1 x mezi Dlouhými odpočinky
Člověk se může zbláznit, když přijde do kraje víl. Co teprve, když přijde kraj víl za ním?
Upneš své síly k některému místu ve Vílí divočině a přeneseš jeho esenci tam, kde se zrovna nacházíš. Oblast šest sáhů od tebe se na jednu minutu stane ovlivněnou Vílí divočinou s efektem daným tvou aktuální náladou. Aby jsi tuto schopnost mohl použít, musíš uttatit 5 Čarodějných bodů.
Celá oblast se stane Těžkým terénem pro všechny s výjimkou tvorů, které zvolíš. Navíc, každý tvor dle tvé volby musí uspět v Záchranném hodu na Odolnost, když poprvé do oblasti účinku vstoupí nebo když v ní poprvé začne svůj Tah a při selhání se stane Otřeseným. Tvor může Záchranu opakovat na začátku každého svého tahu, efekt skončí při úspěchu nebo s koncem působení schopnosti.