Řád světlonošů

Nový obor Lovce nestvůr pro Jeskyně a Draky. Kdo říká, že Temnota musí být nutně temnotou?
Napsal Necromancer

Muž v zářivé zbroji sekl po démonovi svou zářivou čepelí, ta se zableskla jasným světlem a spálila ohavnou stvůru na prach.


Tiefling po bitvě s monstry poklekl vedle své umírající společnice, a z jeho světlem zalitých rukou se vyvalila léčivá energie, která zacelovala její rány.


Elfí válečnice se vznesla do vzduchu, oděná samotným světlem, a poté spalujícími údery rozbila řady zděšených nepřátel.


Řád světlonošů si propůjčuje nebeskou moc, s jejíž pomocí bojuje proti rozličným nestvůrám, ale hlavně ohavným Běsům z Propasti a Devíti pekel. Když začne bitva, ohání se svatou energií, kterou spaluje své nepřátele, stejně jako léčí spojence. Jejich vnitřní smysl jim napomáhá, když potřebují najít svou kořist či spojence. Jejich světlo je nicméně v neustálém vnitříním konfliktu s jejich Temnotou, což vyusťuje v bolestivé momenty.


Schopnosti řádu světlonošů

3. – Božské světlo, Vnímání zla

7. – Oslepující úder

11. – Zlepšené božské světlo

15. – Nebeská magie

18. – Oslňující proměna


3. – Božské světlo

zvláštní, kdykoliv


Zápas s temnotou ve tvém nitru odhaluje neuhasínající světlo ve tvém srdci.


Naučíš se trik Světlo, pokud jej ještě neznáš.


Máš omezenou kapacitu nebeské energie, ze které můžeš čerpat, abys léčil zranění nebo spaloval nepřátele. Kdykoliv dokončíš Dlouhý odpočinek, hodíš si tolika kostkami, kolik je tvá oprava Inteligence a přicti svou úrověň v Lovci netvorů. Druh kostek je dán dvojnásobkem tvého zdatnostního bonusu (tedy k4 pro +2, k6 pro +3 atd.).  Na tento den máš tolik energie, kolik je výsledek hodu. Ve svém tahu můžeš tuto energii využít následujícími způsoby:

  • Když způsobíš někomu Zásah pomocí svého hodu na Útok, můžeš okamžitě utratit počet bodů z tvé zbývající zásoby rovný nebo menší tvé Úrovni lovce netvorů a způsobit Cíli dodatečný Zářivý zásah stejné hodnoty.
  • Jako Akci ve svém Tahu, můžeš utratit počet bodů ze své zbývající zásoby rovný nebo menší tvé Úrovni lovce netvorů a obnovit tak tvorovi kterého vidíš do šesti sáhů od sebe počet Bodů výdrže rovný utracené hodnotě.

Navíc, ve svém Tahu jako Bonusovou akci si můžeš způsobit Zásah jednou svou Kostkou temnoty (tedy vlastně světla) a obnovit si počet bodů do své zásoby rovný utrpěnému Zásahu.


Když dokončíš dlouhý odpočinek, tvá zbývající energie se vytratí a je okamžitě nahrazena novou.


3. – Vnímání zla

Oprava inteligence x mezi Dlouhými odpočinky


Tvůj vnitřní smysl ti dokáže prozradit, když se poblíž nachází nepřítel, nebo potenciální spojenec.


Můžeš seslat Najdi zlo a dobro bez utracení Pozice kouzel.


7. – Oslepující úder

stále


Tvé vnitřní světlo ti umožňuje zasahovat nepřátele s přímo oslňujícím efektem.


Naučíš se Oslepující zakletí (viz níže), které se nepočítá do počtu Zakletí, která znáš.

Navíc se naučíš novou Temnou čepel, tedy vlastně Světlou čepel, která udílí Zářivý zásah, nad rámec tvých známých Temných čepelí. Pokud s ní Zasáhneš Běsa, hoď ještě jednou Kostkou temnoty (Světla) navíc.


Oslepující zakletí. Členové Řádu světlonošů na 7. úrovni. Jako Bonusovou akci ve svém tahu Zakleješ tvora do 6 sáhů od sebe tím, že ne něj vyšleš jasný proud světla. Cíl se stane Oslepený. Na začátku svého dalšího Tahu si může hodit Záchranný hod, při úspěchu Oslnění pomine hned, při neúspěchu pomine na konci tvého dalšího Tahu.

  • Zesílené: Zakletí působí až 1 minutu. Tvor může na začátku každého svého tahu záchranný hod zopakovat, při úspěchu pro něj účinek skončí.

11. – Zlepšené božské světlo

při použití Božského světla


Tvé božské světlo se stalo tak silným, že dokáže vytvářet dodatečné efekty.


Když způsobíš tvorovi zářivý zásah, pomocí své schopnosti Božské světlo, alespoň za deset bodů výdrže, cíl musí uspět v záchranném hodu na Odolnost, jinak oslepne až do konce tvého příštího tahu.

Když vyléčíš tvorovi alespoň deset bodů výdrže pomocí tvé schopnost Božské světlo, můžeš mu odstranit jeden z následujících stavů: slepý, hluchý, paralyzovaný, otrávený. Nebo mu můžeš vyléčit jednu nemagickou nemoc.


15. – Nebeská magie

Zvláštní


Proudí tebou moc nebešťanů, která ti umožňuje používat božskou magii.


Získáš rys Přirozené sesílání kouzel. Tvá Sesílací vlastnost pro tato kouzla je Inteligence. Následující kouzla můžeš Sesílat podle daného limitu a nevyžadují od tebe žádné Surovinové složky.

Libovolně: Vedení, Posvátný plamen

3/den: Denní světlo, Vílí oheň, Neviditelnost (jen na sebe)

1/den: Obrození, Úsvit


18. – Oslňující proměna

1x mezi dlouhými odpočinky

Na okamžik vyjevíš svou skoro andělskou podobu.


Jako akci ve svém tahu můžeš na 1 minutu vyvolat plný potenciál Světla ve tvém nitru. Získáš následující benefity.

  • Rychlost létání rovnou tvé rychlosti chůze, jak ti na zádech vyrostou křídla z čirého světla.
  • Všechny tvé útoky způsobují zářivý zásah jednou Kostkou temnoty (Světla) navíc, neboť tvé údery prostupuje nebeská zuřivost.
  • Záříš jasným světlem 6 sáhů a mdlým světlem dalších 6 sáhů. Toto světlo je považováno za sluneční.
Napsal Necromancer 29.06.2022
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 5 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.26734495162964 secREMOTE_IP: 3.236.225.157