Hrdina týdne - Arren Sníh

Pozn. autora - toto je postava pro hru A Game of Thrones d20, nikoliv pro D&D. Jelikož pro AGOT neexistuje překladový klíč, ponecháváme názvosloví herních statistik v originále.
Napsal Alnag
"Co tam tak stojíte nad tím chcípajícím vlkem. V lese je jich deset dalších... A obkličují nás!"
Rod Karstarků má několik skvrn na své pověsti jinak bílé jako čerstvě padlý sníh. Jednou z nich je i Arren Sníh, bastard Terona Karstarka, mladšího bratra vládce rodu. Arren byl s jistou pochopitelnou neochotou přijat do služby, ale všichni na něj pohlížejí jako na odporného bastarda a jakékoliv podezření je v první řadě namířeno proti němu.
I toto neustálé přehlížení, obviňování a fakt, že nemá mnoho přátel vedlo k jeho mrzuté povaze. Arren Sníh už měl být dávno vrchním lesníkem, ale kvůli svému původu byl oprakovaně přeskočen méně schopnými lovci a různými patolízaly.
Ačkoliv by mu to hádal jen málokdo, Arrenovi už táhne na třicet let. Není to tak dávno, kdy v čupřině svých kaštanově hnědných vlasů objevil první šedivý. Má vysoké čelo a hluboce posazené blankytně modré oči Karstarků, ale oproti nim je spíše vyčouhlý a pohublý. Postrádá jejich mohutné, svalnaté stavění těla. Svého času si nechával narůst vous, aby zakryl ošklivou jizvu způsobenou lapeným vlkem, který se bránil až moc zuřivě. Posléze na to však rezignoval a rozhodl se ji dávat spíše naodiv.
Obvykle nosívá prostý oděv lovčího sestávajícího z kožené kazajky a krátké suknice pod kterou má nataženy kalhoty z jelenice a vysoké boty, které mu umožňují brodit se i hlubokým sněhem. A konečně plášť v zimě v barvě padlého sněhu v jiných ročních obdobích splývající s barvou okolního porostu.
Arren
Arren je šťastně ženatý, tedy pokud bastard může vůbec hovořit o štěstí. Svou milovanou Marilen si vzal před tváří starých bohů u paty jednoho z posledních čarostromů, které v sídle Karstarků ještě stojí. Společně se již drahnou dobu pokoušejí o dítě a Arrena velmi zlomilo, když slyšel Marilen svěřovat u studny jiné děvečce, že má dojem, že se jim nedaří, "kvůli té jeho prokleté bastardí krvi".
"Mám ti mrsknout další šípy? A hrotem napřed bys je nechtěl?"

Ve hře

Arren se může postavám stát průvodcem po zamrzlém severu, rozhodně se v divočině neztratí a ví obvykle, co dělá. Může však být obtížné s ním vyjít. Léta strávená neustálými ústrky a očekáváním toho nejhoršího, čeho se může bastardovi dost u něj vypěstovala cynický až zvrácený smysl pro humor, jistou zatvrzelost a tvrdohlavost, málomluvnost, podezřívavost a další ne zcela příjemné povahové rysy.
Jsou ale chvíle, kdy se Arren podivně promění. Jakoby se v něm ozývaly kapky jeho urozeného původu v okamžicích, kdy jde do tuhého. Často nevyzván v těchto chvílích přebírá velení a jeho autoritativní a silný hlas občas poslouchají i jeho nadřízení, aniž by v danou chvíli pochybovali. Dohru to mívá obvykle až poté...

Taktika v boji

Arren přistupuje k boji jen jako k jiné formě lovu. Zvolí si cíl a ten je potom připraven uštvat. Uvědomuje si, že cíl může být nebezpečný a proto je důležité ukázat cíli, kdo je honec a kdo je štvanou zvěří. Obvykle dává přednost luku, ale nebrání se ani použití svého loveckého tesáku, zvláště pro doražení nepřítele.
Základní techniky lovu - tedy přiblížit se lovenému na dosah, aniž by si toho dotyční všiml zůstávají. Arren je zvyklý vyčkávat na vhodnou příležitost velmi dlouho. Nevyžívá se však v krutosti, snaží se ukončit konflikt co možná nejrychleji a nejčistěji.

Charakteristiky

Arren Sníh, Human male, Knave 1/ Hunter 4; Background: The North5; Houe Affiliation: House of Karstark (House Woodsman), Social Status: 1 (Sworn woodsman to House of Karstark); Reputation: +1 (Wolf's Bane); Influences 10 (House of Karstark), 6 (free); 19 hp (shock value 6); Init. +11; Movement 30 feet; AC 1d20+5 (+2 cold forest); attack +7(1d8+1/x3 Double-Curved Longbow +1 Str); Special Abilities: Native Terrain (cold forest), Quick to Arms, Track, Wilderness Stealth +2; Fort +7 (+2 against cold), Ref +7, Vůle +2; Str 12, Dex 16, Con 12, Int 14, Wis 12, Cha 10.
Skills: Balance (Slippery Surface) +7, Climb (Natural Surfaces) +9, Disable Device (Traps) +6, Escape Artist (Tight Spaces) +7, Handle Animal +2, Hide (+2 cold forest) (Skulking) +11, Intimidate +2, Knowledge: Nature (+2 cold forest) (Animals) +6, Knowledge: Navigation (Landmarks) +6, Listen (Wilderness) +9, Move Silently (+2 cold forest) (Wilderness) +11, Ride (Light Horse) +7, Search (+2 cold forest) +6, Spot (+2 cold forest) (Ambush) +9, Survival (+2 tracking) (+2 cold forest) (Hunting) +5, Swim (Str) (Rough Water) +5, Tumble (Combat) +11, Use Rope (Handling Loads) +5
Feats (2 by Defects): Fast Healer, Finesse (double-curved Bow, attack), Great Fortitude, Improved Initiative, Point Blank Shot, Precise Shot.
Defects: Bastardy (3 BP), Debt - moderate (Ser Garath Karstark) (2 BP), Marked - small scar on face (1 BP)
Posessions: Double-Curved Longbow +1 Str, 40 Arrows, Dagger, Leather armor, Explorer's Outfit, Flint & Steel, Backpack, Bedroll, Winter Blanket, Waterskin, Rations, Light horse...
Napsal Alnag 09.06.2006
Zaslat reakci na článek
Velikost okna: [1] [2] [3]
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.17326021194458 secREMOTE_IP: 54.162.105.6