My Sme Goblini

Obsah článku:

Zakončení dobrodružství

Pokud se postavám povede dostat rachejtle zpátky do vesnice, aniž by je všechny spotřebovaly, nebo je „nedopatřením“ odpálily, tak se mohou vrátit jako hrdinové – pokud ne, tak by se raději neměli vracet vůbec, protože náčelník dostojí svému slibu a nechá je uvěznit a nakonec jimi nakrmí Kvíkavýho Norda. Jestli se ale vrátí vítězně, tak je uspořádána velká hostina na jejich počest a Jeho mocná otylost náčelník Přetrhprut Chumlstřev rozhodne, že mužský šťastlivec, který hrál zvlášť významnou roli (volba vypravěče) by si měl vzít jeho dceru – strašlivě korpulentní a chtivou Gupy Bradavicovou. Ostatní postavy získají význačné kmenové funkce, pojmenované jako Vrchní sledovač vsi, Vesnickej dohlížeč na propichvání, Velitel prasečí jámy, nebo dokonce úplně nové tituly, jako Šéf přes velkej voheň. Co goblini udělají s rachejtlemi, které přinesli a co se stane, jakmile poznají význam obrázků a symbolů naškrábaných na zadní straně vějíře nalezeného ve Vorčině doupěti nakonec dá do pohybu události, které zasáhnou za hranice Slaného kořeniště, do země dalekého Minkai. Tyto události čekají na objevení v tažení Nefritový Regent.

Rachejtle

Následující rachejtle se poprvé objevily v knize Pathfinder Player Companion: Adventurer’s Armory.

Desnánská svíce (5 zl): Při zapálení tato stopu dlouhá dřevěná trubice chrlí hořící pyrotechnickou „svící“ každé kolo po dobu čtyř kol. Každá střela způsobuje 1 bod stínového zranění a 1 bod zranění ohněm pokud zasáhne; při kritickém zásahu je cíl navíc oslepen na 1 kolo. Střely vydávají světlo jako svíce po dobu 1 kola a mají dostřel 5 stop. Útok desnánskou svící je dotykový útok na dálku a vždy má postih -4 za chybějící zbraňovou zručnost

Papírová svíce (1 zl): Tato jako prst veliká petarda hlučně vybuchne 1 kolo po zapálení. Každý, kdo se nacház ve stejném čtverci, jako papírová svíce při výbuchu musí uspět v ověření Výdrže proti TN 15, nebo být oslněn na 1k4 kol. 

Nebeská raketa (50 zl): Při zapálení se tato stopu dlouhá dřevěná trubice začne třást a vypouštět jiskry vydávaje světlo jako pochodeň. O kolo později vyletí do vzduchu a letí v přímé lince rychlostí 90 stop po dobu 1k6 kol než s rachotem vybuchne v kouli světla a zvuků, způsobujíc 2k6 bodů zranění ve výbuchu o poloměru 10 stop (Záchranný hod na Reflexy proti TN 15 sníží zranění na polovinu). Pokud nebeská raketa zasáhne pevný předmět, nebo tvora před dosažením svého maximálního dostřelu, tak vybuchne předčasně v místě dopadu. Kdokoli je zasažen výbuchem může být ohlušen nebo oslepen (každé má 50% šanci) na 1 kolo.

 

< Zakončení dobrodružství >
Starý vrak Předem vytvořené postavy
Článek vložil Vojtěch | vydalo Paizo 08.01.2014
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 19 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.14472794532776 secREMOTE_IP: 18.219.208.117