LokiB píše:
Což bude asi pro celé CoS ta největší výzva, protože to je vlastně paradigmatem té minikampaně :/
Technicky může být Strád i pasivnější. Jako ano, postavy jsou tam nalákány, protože se nudí, ale mě fungovalo, že je více méně pasivně sledoval. Taky prostě mohou představovat čerstvou potravu pro Temné síly - které se živí jejich zoufalstvím, takže o důvod víc, proč je Strád nezabije hned. Nejdřív musí propadnout zoufalství, než je zabije...
Jasně, v modulu je psáno, že se má víc zjevovat a postavy klidně porazit, vysmívat se jim etc. Ale já jako hráč přesně tohle nesnáším, takže jsem to postavám nedělal (a někteří hráči si pak stěžovali na to, že se jako hlavní padouch prakticky neukazoval, že chyběla interakce - takže si nevybereš, asi záleží na vkusu toho kterého soudruha :-) ).
Když už se zapletl s jednou postavou, tak se s spíš snažil nahlodat její přesvědčení, že je jen krutým upírem zasluhujícím smrt a hrál to trochu na to prokletí a že je taky chudák... částečně to fungovalo, i když to bylo spíš tím, že o ten motiv hráčka sama stála.
Uvidíš sám. Taky je u Opata pospáno Strádovo alterego, s nímž ho na začátku obelhal. Můžeš zkusit při vhodné příležitosti zjevit Stráda v převleku, někomu to prý fungovalo docela zajímavě.
LokiB píše:
I když postavy lokální úspěchy mají a povzbuzuju hráče, když se to zdá vhodné ... stejně mají tendenci propadat skepsi a nihilismu.
Ve skutečnosti je kampaň spíš o tomhle než o Strádovy trýznícím postavy. Ta Barovie je fakt fucked-up, i místní jsou na houby. Lady Wachterová je sice "zlá" (touží po moci a pragmaticky za ní jde), jenže baron ovládající Vallaki je magor, co zneužívá svoji moc a trápí lidi za to, že se málo smějí... To je sice skvělej motiv, ale reálně jsou tam postavy mezi dvěma zly a žádné nadějné vyhlídky.
EDIT: Dokonce tam funguje takový ten rpg trope, že NPCčka čekají, až půjde někdo kolem, aby vyřešil jejich problémy. V té zemi není naděje ani vůle cokoli dělat, kdokoli se o něco snaží, je Strádem systematicky zdeptán. Ve Vallaki tak kněz, co nemá úplně nejmenší level a je bratr baronovy ženy slouží "noční mše" v rozbitém kostele a doufá, že se v něm dočká rána.
A podobná deprese je všudypřítomná. Celé opatství je jedna velká šílenost v čele s opatem. Nejpozitivnější osoba v Barovii je Esmeralda se spasitelským syndromem. Dokonce i SPOILER: největší lovec upírů se skrývá a čeká, až Strád usne (=zabije co nejvíce lidí).
LokiB píše:
ak tam si to GMové pochvalovali, že to byla zábava, když si třeba postavala vzala hůl, pak chtěla všechnu moc, vzala si temné dary a nakonec ji ostatní postavy musely umlátit, cooool a super zábava ... tak asi to někoho baví, důkazy mluví.
Důkaz GMovým dojmem není žádný důkaz - musel bych to slyšet od hráče té umlácené postavy ;-) Ale v zásadě nejsem proti tomu - lidi baví různé věci. Ale ne tvé hráče, mým to taky spíš vadí, mně osobně to vadí - to je docela dost důvodů proč byt s podobnými věcmi v modulu opatrný. A když... tak to jde udělat mnohem líp, než jak je to tam stavěno, to byla moje hlavní pointa.
Nicméně Strád je v mnoha věcech trochu old schoolový modul - jsou tam i náhodná setkání při toulkách Barovií - a v zásadě je lepší ho tak hrát - a tyhle změny přesvědčení do podobného stylu historicky patřily.