(Diky ze jsi me tady verejne poucil lekci z dramaturgie a scenaristiky, coz jsou veci, ktere me momentalne zivi.)
Ja nabizim to, ze system Strepu snu zvlada vsechny ty procesy a scenaristicke techniky aplikovat primo hranim do hry, -bez toho, aby clovek musel studovat scenaristicke poucky-.
V tom je ta filmovost. System hracum pomaha dodrzovanim jednoduchych pravidel generovat pribeh, kde funguji dobra nacasovani, kde postavy maji potencial pro vnitrni promenu, kde herni sezeni ma potencial nest nejake poselstvi.
Jsou dve moznosti, bud musi hrac nastudovat veskerou teorii o gradaci pribehu, nebo bude mit system, ktery to dela za nej. Budto sam musi hrac nekde vyzjistit, jak navrhnout postavu tak aby mela velky potencial zazit pribeh s rozumnou dejovou krivkou, nebo se nauci jednoduchy postup a co kam ma napsat a dosahne prakticky tehoz.
To Strepy nabizeji a v tom si myslim ze jsou dobre. Proto jsou na to zamerene a proto je to jejich hlavni selling point.