Těžba surovin byla pomalá a repetitivní, a proto rozbíjela spád zbytku hry (což je z designerské perspektivy malér). Ale třeba jsi taky hrála patchovanou verzi hry, kde je údajně to těžení aspoň urychlené.
Jinak, jedna věc je záměr autorů, jiná kapitola je potom jak to dopadne ...
Někteří říkají, že ty pokecové intervaly na lodi mezi misemi byly myšleny jako krátké pauzy mezi další akcí (pomalé i repetitivní je špatně), jiní cítí, že intemezza na Normandy SR-2 měly být slušným odreagováním mezi akcí (pak je jen repetitivní za špatně).
Abych přidal něco do mlýna diskuze, tak mě opravdu zajímá, jak si autoři poradí se sražením levelu hlavního hrdiny do trojky (na začátku každé hry to totiž musí být cucák, co se časem vypracuje). Že byl hrdina na pokraji smrti (v ME2 byl dokonce po smrti) a mnoho ztratil/utrpěl/zapomněl, to je starý trik (v přechodu mezi Gothicem 2/3 bylo např. vidět, jak zlý nekromant z hrdiny vysál všechnu sílu, v Two Worlds II taktéž). S čím se ještě dá přijít?