Nachtrose
30.8.2011 08:59
D20 sraz podzim 2011 ( Dálava )
Jak to tak vypada, tak se ohledne Dalavy (info o Dálavě)precijen neco delo, i kdyz potichu a ve skrytu a mame ji tedy zarezervovanou na 27.9.-2.10.. Anketa s terminy proto ponekud ztraci smysl. Kdo teda prijedete piste to do diskuze, at se nam plni seznam hostu a pripadne se muze zacit domlouvat doprava.

Zustava v platnosti, ze bych rad pro sebe chatku na spani, at se taky vyspi i vsichni ostatni ( vetsinou snad nebude problem vydrzet vzhuru, nez se pripadne dohraje ).

Potvrzená účast:

1. Almi
2. Kýblohlav školní
3. Nachtrose
4. Arya
5. Gurney
6. Sathel
7. Nerhinn
7,5. Žížala
8. Ebon Hand
9. Beltar
10. Demonica
11. Quasit
12. Pjotr
13. Jerson
14. Hugo
15. Kin
16. Sirien

Účast zatím nejistá:

Shako
Noir
Fishbone

A ve finale nám, byť někteří jen na malou chvilku, dorazili:

Almi
Beltar
Kuba
Hans
Ilča ( mám to správně? )
Matouš
Sathel
Michal
Hugo
Jerson
Samra
Deathman
Nachtrose
wlkeR kýblohlav
Sirien
Arya
Shako
Ebon Hand
Kin
Gurney
Demonica
Nerhinn

Všem děkuju za účast!

Chtěl/a bych přijet:

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Už v úterý 27.kladné body2
Ve středu 28. nebo ještě pozdějikladné body8
v pátek nebo až o víkendukladné body2

Pro podzimní sraz preferujete termín:

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
od úterý 27.9. do neděle 2.10. (středa je státní svátek)kladné body14
Víkend poté 7.-9.10.kladné body0
27.9.2011 15:18 - Ebon Hand
Almi, klidně ať si to vezme, mám po bouračce částečně zablokovaný krk a páteř mezi lopatkami..
27.9.2011 15:23 - Nachtrose
Sirien: Na prvni dalave jsem s tebou hral nejakou partu prapodivne mladeze, kde nam prezil jenom knez ( a i to proto, ze ujel ) a u Merlina na srazu pak asi ty netvory v LA, ktere jsme ale nedohrali, pac nam zacli usinat hraci ( Noir hral tehda plavcika Mitche ) a jen jsi nam na druhy den dovylozil, jak to vlastne bylo. A v loni jsem nehral tusim nic, pac jsem prijel az v nedeli vecer.
27.9.2011 15:48 - sirien
Kin: pošli mi do PM prosím telefon, nějak ho nemám a asi se bude potřeba dohodnout.

Nacht: nespoiluj mi záporáky!
Otázka kolik si z těch netvorů pamatuješ, protože pokud se vzpomínám, tak jsme se nějak moc daleko nedostali a stejně druhou půlku už tak většina nevnímala... případně jestli si pamatuješ co jsem o tom říkal, protože jestli jo tak to asi nemá smysl hrát znovu.
27.9.2011 15:49 - Sathel
Almi: že se ptáš :-)
27.9.2011 15:50 - noir
sirien: já si to z toho druhého dne docela pamatuju - vyprávěls o tom při o obědě.
27.9.2011 16:05 - Nachtrose
Sirien: Sorry. A jinak nevim kolik bych z netvoru dal dohromady primo ted, ale pri hrani by se asi nejake detaily navic zacli vynorovat.
27.9.2011 16:09 - sirien
Tak vymyslím něco jiného, nic se neděje.

Náměty ohledně toho o co by byl zájem?
27.9.2011 16:24 - Nerhinn
Já bych si ráda zahrála asi cokoliv z WoD. Moje dosavadní (jediná) zkušenost s ním byla dost otřesná, tak jsem zvědavá, jak hra, se kterou jsem kdysi "začínala", bude vypadat teď :) Je ve WoD ještě místo?
27.9.2011 17:27 - Almi
Sathel, Ebon: Super, řeknu mu, ať to vezme :))
27.9.2011 17:33 - wlkeR
Na WoD se rád podívám, jestli ho stihnu. Je vždycky inspirující vidět hru, kde hráči počítají s tím, že všichni umřou.
27.9.2011 18:05 - sirien
Kromě Nachta se do něj zatím nikdo nežene :)
Chtělo by to tak čtyři nebo pět hráčů, takže Nacht, Ty, Almi...

Pro mě by to chtělo vědět, jaké jsou zájmy co do toho kam mým příběh vyvážit:
- téma: investigace/hunt/conflict
- opozice: mystická/okultní/bestiální
- složitost: newbie/medium/full_hunter
- atmosféra: věcná/temná/hororová
- styl: tradiční/filmový-seriálový/alternativní

přičemž osobně bych asi preferoval hunt-okult/beast-full_hunter-temná-tradiční, ale řekněte si svoje, uvidíme o co je zájem.

U investigativních příběhů při struktuře dost čerpám z Esoterrorists a lehce z InSpectres, takže se nebojte že by to byla záseková nuda, na druhou stranu investigativní věci jsou často hodně sociální a o nápadech a nebývají tak svižné a napínavé. Příběhy o lovu jsou pro HtV typické - team hunterů na něco narazí, hledá to, oťukává a když nahromadí dost podkladů, tak to jde sestřelit a myslím že tu hru na ukázkovku vystihují nejlépe. Konfliktní příběhy jsou hodně akční - team hunterů který zná svého nepřítele a víceméně už s ním je v otevřené válce, takže jde především o to nepřítele najít, vybrat vhodnou strategii a provést vhodnou sérii úderů. (při hraní kroniky se tyhle prolínají - investigací příběhy obvykle začínají, huntem pokračují, následně je objevena nějaká ta konspirace a ta je sundána v konfliktu - příběh zanesený do Deníku Jacka Norrmana tomu docela odpovídá)

Mystická opozice je opozice která je sama o sobě mnohdy přímo nedostupná, hunteři se snaží spíše odvést její pozornost, potlačit projevy (staří bohové, spiriti, ghosti, dávné kletby...) Taková opozice inklinuje k investigativnosti, hodí se to k hororovým tématům a osobně myslím že to je spíš pro hráče ve WoD zběhlejší, protože to často pracuje s mystickými prvky a rovinami toho světa. Okultní opozice je označení pro nepřátele kteří, jakkoliv divní, stále postupují podle určitých "lidsky smysluplných vzorů" (upíři například), bestiální opozice jsou bytosti které se vymykají lidskému způsobu myšlení, ať už z povahy nebo třeba kvůli šílenství (s okultní opozicí lze "standardně" vyjednávat, s bestiální ne). Bestiální opozice je obvykle brutálnější a náchylnější k fatálním důsledkům, okultní zase zrádnější a nevypočitatelnější. S bestiální může ale být víc srandy :)

newbie složitost je popravdě vcelku nudná, je to takové nejnižší nastavení které používám pro prosté ukázání mechanik, pravidel, principů nebo atmosféry, v podstatě to nejsou hunteři, ale huntící mortálové s opozicí na jimi zvladatelné úrovni. Medium je taková hunter-lite demo, v podstatě už se to tam drží hunteřích principů, ale buď je ST tak mírný nebo opozice tak nefatálně stavěná, že ten příběh odpouští i větší chyby (i když už ne úplné boty). full_hunter je už takovej sice lehčí level, ale už plně hunteroidní - tj. příběh neodpouští chyby a když je uděláte, tak to sice není instant death, ale máte se co ohánět a modlit ke kostkám. Je nicméně hratelnej i pro lidi co HtV neznají, pokud to jsou aspoň trochu zkušení hráči kteří pochopili hunterovitost své postavy (tj. hrají ji jako huntera a ne jako běžného mortála) - což není problém, je to poměrně snadno vysvětlitelné.

Věcná atmosféra dává důraz především na faktické prvky hry a akční scény, víceméně to je taková vážná, ale atmosfericky odlehčená podoba hunterů (asi jako první série Supernaturals, ale stylovější). Temná atmosféra zvýrazňuje prvky prostředí, je to takové dusnější, popisnější. Hororová je pak prostě hororová. Pozor - u hunterů málokdy dochází na survival horor, takže si to nepředstavujte jako vybíjenou. Narozdíl od běžných Mortal the Looser, hunteři jsou proaktivní - to oni jdou po nepříteli. Může to být děsivé, ale stále jsou to oni, kdo chce zabíjet. Pokud chce nepřítel zabít huntery, pak to je z důvodu sebeobrany nebo provokace ze strany hunterů, "někdo po vás jde" není hunteří zápletka.

Tradiční styl - prostě běžná hra. Pro začátečníky v HtV a zejména pro začítečníky ve WoD určitě nejsnazší. Filmový/seriálový styl - popisnost, pokročilé vyprávěcí techniky (flashbacky, střihy, flashforwardy (ty na one-shot asi ne, ale obecně), souběžné popisy atp.) K hunterům se to docela hodí, nicméně nevím jak moc má smysl se tím zatěžovat, když se budete teprve seznamovat s principem HtV jako takového. Alternativní... kdybyste FAKT měli zájem, tak se dá jet skutečně na některý alternativní RP styl, ale bude to makačka, struktura hry je pak úplně jiná - seriálový roleplaying vám umožňuje předtvářet scénáře, hrát si s dialogy, přetáčet "nepovedené scény", režijně či produkčně zasahovat do scén... filmový roleplaying zase pracuje hodně natvrdo s popisy - prakticky všechno vyjadřujete "podobou scény", včetně nálad postavy atp., můžete si v něm vytvářet háčky v průběhu scén a později se k nim vracet... nicméně v takovém případě počítejte s tím že to bude silně kooperativní a že to bude spíš hraní toho stylu než hraní hunterů samotných.
27.9.2011 18:10 - Shako
Sirien: Okej, promyslim to, jestli mam cas a chut zmizet uz ve ctvrtek a vratit se v sobotu.

Ad Hunter: Urcite bych do toho sel. Btw. v nejake zdejsi debate si vysvetloval, jak udelat zajimaveho nepritele pro huntery a sliboval si, ze te to snad motivuje, abys to dal nejak dohromady. Tak na to bych byl docela zvedavy.
27.9.2011 18:11 - sirien
Kýblohlav školní píše:
Na WoD se rád podívám, jestli ho stihnu. Je vždycky inspirující vidět hru, kde hráči počítají s tím, že všichni umřou.

Pleteš si to s Mortal the Loser.
V Hunter the Vigil by do toho hráči měli jít s tím, že zemřou ti druzí. U hunterů by na konci session měla zůstat většina týmu živá, když už ne rovnou stále bojeschopná. To jen občas to hráči trochu nevychytají... nicméně stylově umřít není u hunterů žádoucí výsledek (i když uznávám že je to pořád lepší, než umřít nestylově)
27.9.2011 18:11 - sirien
Shako píše:
v nejake zdejsi debate si vysvetloval, jak udelat zajimaveho nepritele pro huntery

fakt? to že jsem sliboval?
27.9.2011 18:30 - Nachtrose
sirien píše:
fakt? to že jsem sliboval?


Asi primo nesliboval, ale Shako mozna narazi na tohle:

Sirien jinde píše:

(sakra, tohle se mi nějak zalíbilo, asi si to rozpracuju někdy víc a udělám si z toho třetí ukázkovej hunterskej příběh)


Presnej link mas v PM, at vis wo co gou. Jinak Nerhinn se se tam vyjadrila, ze by si to taky rada zahrala a pokud si nemyslis, ze z te debaty vime vic, nez by bylo dobre, tak ja bych do toho taky klidne sel.
27.9.2011 18:49 - wlkeR
sirien píše:
To jen občas to hráči trochu nevychytají...

No dobře, ale pak se nediví, že jsou mrtví ^^; Už to je osvěžující.
27.9.2011 18:55 - Nerhinn
Dva litry medoviny zní jako dost medoviny, ale vypadají jako hrozně málo medoviny.

Mám vzít i někomu dalšímu? (max. 2 litry, víc toho neunesu. Btw, je o dost lepší, než ta, co jsme měli posledně na AAčkách)
27.9.2011 19:19 - Nachtrose
Nerhinn: jestli je opravdu dobra, ja bych si vzal.
27.9.2011 21:09 - Almi
Nerhinn: Mně můžeš vzít libovolné množství medoviny..kdybych nebyl idiot, koupil bych jí 10ti litrový kanystr, mají ho v jednom velkoobchodě kousek za Prahou.. :)
27.9.2011 21:14 - Nachtrose
Almi: jeste mas cas, nez zitra vyrazis ;-)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084861993789673 secREMOTE_IP: 44.212.99.208