Střední magický netvor
Vitalita: 4k10+8 (30)
Iniciativa: +2
Rychlost: 50 stop (10 čtverců)
Třída zbroje: 14 (+2 Obr, +2 přirozená), dotyk 12, zaskočený 12
Základní útok/Zápas: +4/+7
Útok: Kousnutí +7 nablízko (1k6+4)
Úplný útok: Kousnutí +7 nablízko (1k6+4)
Rozměr/Dosah: 5 stop/5 stop
Speciální útoky: Podražení
Speciální atributy: Vidění v šeru, vidění ve tmě, čich
Záchranné hody: Výdrž +6, Reflexy +6, Vůle +3
Vlastnosti: Sil 17, Obr 15, Odl 15, Int 6, Mdr 14, Cha 10
Dovednosti: Naslouchání +6, Přežití +2*, Skrývání +4, Tichý pohyb +6, Všímání +6
Odbornosti: Ostražitost, Stopování, Zaměření na zbraň (kousnutí)
Prostředí: Mírné pláně
Organizace: Samotář, pár nebo smečka (6-11)
Nebezpečnost: 2
Poklady: 1/10 mincí; 50% zboží; 50% předměty
Přesvědčení: Obvykle neutrálně zlé
Zlepšení: 5-6 VT (Střední); 7-12 VT (Velký)
Oprava úrovně: +1 (kohorta)
Páry nebo smečky při lovu větší zvěře spolupracují, osamocení vrrci se obvykle spokojí s menší kořistí. Všichni pak s oblibou používají taktiku udeř a uteč, kterou svou kořist unavují. Většího protivníka smečka obvykle obklíčí: Každý vrrk na něj postupně útočí a hned se stáhne, dokud není tvor vyčerpán, v kterémžto okamžiku se na něj smečka vrhne, aby ho zabila. Pokud začnou být netrpěliví nebo mají velkou početní převahu, vrrci se pokusí protivníka držet.
Stržení (zvl): Vrrk, který zasáhne kousnutím, se může pokusit protivníka srazit k zemi (oprava +3 k ověření) volnou akcí bez toho, že by musel provádět útok dotykem nebo tím provokoval k příležitostnému útoku. Pokud se pokus nezdaří, protivník nemůže reagovat podražením vrrka.
Dovednosti: Vrrci mají rasový bonus +1 na Naslouchání, Tichý pohyb a Všímání, dále rasový bonus +2 na Skrývání. Mají rasový bonus +4 na ověřování Přežití, když stopují pomocí čichu.
< Vrrci > | |
Úvod | Démoni noci |