Ad předchozí debaty:
Wraiths: Nehodlám to zase opakovat pořád. Teď jsou na pořadu jiné hrůzy. Mimo to blindsense měl být trochu slabší, jak jsem se dostudoval pak.
Colombo: když o tom tak přemýšlím, tak máš na výběr několik možných cest vývoje.
- S Toughness bys mohl zkusti být záložní tank, pak zkusit nějaký feat na odklízení nepřátel (pak Power Attack, Improved Bull-Rush, Combat Reflexes) abys držel nepřítele od citlivějších členů družinky.
- Arcane Strike (následně Power Attack, Weapon Focus) můžou vézt k obstojnému působenému poškození.
- Lingering Performance, Extra Performance, Skill Focus (Use Magic Device) - spíš magická podpora.
- Dodge, Mobility, Toughness pak díky pohybu a dosahu fungovat jako flanker a otrava mezi nepřáteli (docela nebezpečná pozice, nedoporučuji).
- Možná byste se mohli dohodnout na nějakém teamwork featu. Třeba
Coordinated Manueuvers. Takhle můžeš třeba válečníkovi dát pomocí aid, zatímco stojíš za ním +4 k manévru (třeba trip) a nepřítele po sražení ještě ztrestat při vstávání přes Attack of Opportunity (pokud si to odmítne rozmyslet a nevzdá se).
Ale co už jsem se do toho nakecal dost :)