RPG odborně

Aegnor
1.9.2016 01:14
Analýza herních mechanik
Pokračování z této diskuze (posty cca #6 - #17).

Částečně cross-forum diskuze.
16.11.2017 16:04 - York
Sirien: Já ovšem, na rozdíl od tebe, nikoho nenutím, aby "nesmyslný" termíny používal :-)
16.11.2017 16:17 - Log 1=0
LokiB píše:
Proč by se tomu měl druhý hráč divit? Resp. co je mu do toho? To poslední, co bych měl v družině rád, je když jeden hráč radí druhým, co je optimální řešení pro jejich postavu

Vytrhávat cizí prohlášení z kontextu diskuse a pak je pitvat a hodnotit, není tak podnětné a inspirující, jak si možná myslíš.
16.11.2017 17:36 - Gurney
Log 1=0 píše:
Takže do smrtící pasti bude nabíhat, jen když jsou sázky vysoké... Ono jestli to je:"Moje postava ví, že je vyšťavená, ale na tomhle jí tak záleží, že to riskne i tak."
nebo
"Moje postava neví, jestli má na tohle dost sil, ale sázky jsou vysoko, takže do toho i tak půjde."
Rozdíl mezi hráči není v tom, jestli něco vnímají jako "disociované" nebo ne, ale jestli dělají suboptimální rozhodnutí.

Přesně. Tohle ten pojem vůbec neřeší.
16.11.2017 17:47 - Ebon Hand
Log 1=0 píše:
"Moje postava ví, že je vyšťavená, ale na tomhle jí tak záleží, že to riskne i tak."
nebo
"Moje postava neví, jestli má na tohle dost sil, ale sázky jsou vysoko, takže do toho i tak půjde."

A tohle jako skutečně řešíte u hry?
16.11.2017 19:31 - Log 1=0
Ebon Hand píše:
A tohle jako skutečně řešíte u hry?

Ne, o tom se jenom hádáme na webu.
25.11.2017 03:51 - sirien
Je to o video/PC hrách, nicméně je to hodně validní i pro tabletop RPG:

How Game Designers Protect Players From Themselves | Game Maker's Toolkit

Rozebírá tam otázku mechanik podporujících nebo odrazujících od určitého herního stylu a otázku odměn a trestů atp. Není to nic revolučního, Kostkou už všechny ty myšlenky několikrát různě proběhly, ale je to hezky pohromadě s pěknejma prostřihama na videohry a tak :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.085633039474487 secREMOTE_IP: 54.90.207.75