Jj, já vím. Však neříkám, že je to špatný postup. Jen ta představené scéna, kdy "vcházím do hrobky, a ze stínů vystoupí bratr" by u mě ve hře nefungovala tak cool, vzhledem k tomu, že jsem to GMovi napsal, jako je to v textu představené.
Věřím, že existují lidi, kterým to nevadí, kteří si o takovou scénu řeknou, pak ji dostanou a jsou happy. A to je pak určitě moc fajn.
Kdyby to byly náznaky a vodítka, pak je to výrazně subtilnější, tak jsem ale článek nepochopil. Když totiž (jak je v článku) přímo definuju na dotaz GMa "postava by měla zemřít při scéně v hrobce v souboji s bratrem" (což je samo o sobě cool vize), tak to někteří GMové (na základě uvedené rady, že je to cool), nevezmou jako "náznak a motivaci", ale ve snaze mi udělat radost tam skutečně takovou scénu (a další zmíněné) budou přímo dávat ... právě, že mnoho GM je nedokonalých a vezmou článek i "nápovědu" doslova.
A věřím, že to třeba amíkům může výrazně víc fungovat, že to je něco, co si oni užijou, protože jsou takový "bezelstní" ... v celkem dobrém slova smyslu