Alnagu, k tévmu starěšímu dotazu - hráčům docela stačí, když mají k dispozici bonus s omezeným množstvím použití, protože můžou i taktizovat s jeho využíváním.
Bohužel pokud jsou hráči zvyklí na permanentní bonus, považují to ze větší výhodu, protože jejich nepřátelé touto výhodou obvykle nedisponují. Jenže podle té samé logiky by byl bonus +10 lepší než +5 nebo jakýkoliv nižší i za cenu snížené zábavnosti.
Na druhou stranu je to asi stejný případ, jako když někteří hráči hrajou střílečku na compu na nejvyšší obtížnost, aby měli dobrý pociz t nebezpečí a svých schopností, zatímco jiní použijou kód na nesmrtelnost a nejsilnější zbraně, aby se vyhnuli jakémukoliv riziku, a považují to za zábavnější.
Na stranu třetí každá soudobá střílečka, která hráči poskytuje čím dál lepší zbraně mu je v určitém okamžiku všechny sebere a hráč dostane zase jen páčidlo / revolver, a kupodivu mnoho hráčů tyto momenty ve hře považuje za mnohem zábavnější než neustálé používání stále účinějších zbraní.
Takže osobně se domnívám, že zrušením nebo alespoň nevyužíváním trvalých bonusů by se cítilo poškozeno poměrně málo hráčů RPG a ostatním by taková změna dřívě či později přišla jako zábavnější.
Jinak logika, kdy průměrný bojovník s magickou zbraní má ty samé útočné schopnosti jako skvělý bojovník, mi vždycky připadala dost pochybná (: )
A vůbec celá myšlenka nahnácí co nejvíce plusů z různých zdrojů, abych bylo v iděláním případě jedno co hodím na kostce a pokaždé jsem se trefil - tento výsledek je dost nudný, a myslím že pro všechny.