Dalcor
22.3.2010 21:04
DnD Encounters
28.9.2014 15:42 - Meldin
Takže ve středu?
28.9.2014 21:24 - Almi
Meldin: Za mne ve středu ano, co ostatní - to se uvidí, vzhledem k tomu, že nikdo ještě úplně nepotvrdil.
29.9.2014 09:19 - Shako
Středa stále 70%, možná zvýším sázky na 75%.
29.9.2014 13:23 - Smud
Streda velmi pravdepodobne ano. Rekl bych 99%.
29.9.2014 17:57 - Almi
Nu, to je jen dobře... co Noir?

Jinak, těšit se můžete (nevím, zda už teď ve středu) na VELMI netradičně pojatý dungeon :)

BTW: Vyšel Tales pro Diabolistku... myslím, že se to podaří dokonale implementovat do naší kampaně. Už proto, že potkáte KAMBIONY :)) - takže bude čas vyřizování účtů i navazování nových něžných přátelství ;)
29.9.2014 20:28 - noir
Snad jo... Definitivní není nic, ale vypadá to skoro jistě...
29.9.2014 22:14 - Almi
Na středeční hru se mi podařilo stáhnout nádhernou sadu 9ti Orků, kteří prošli ofiko updatem (z 2 na 4 level) pro zkušené družiny hrající Orčí kampaň.

Máte se nač těšit, honička ve sněhové bouři může začít!
30.9.2014 13:59 - Smud
Almi píše:
nových něžných přátelství ;)


:D
30.9.2014 14:31 - Almi
Našel jsem nějakou diskuzi ohledně Evocation u Wizarda.

Nejsme, zdá se, jediní, kdo to už řešil. Zajímavý je názor obsažený v té diskuzi - a to, že wizard, pokud si bere damage daily spell namísto utility kouzel, tak moc neplní svojí funkci, resp. se ochuzuje o to, co dělá wizarda tím, čím je (a měl by hrát spíše sorcerera).

Každopádně jsem si trochu analyzoval Meldinovo wizarda a je to opravdu typický bitevní čaroděj, je zaměřený téměř striktně na čisté zranění, žádná pomocná kouzla okolo :) Takový barbar mezi wizardy.

Zaujala mne myšlenka, že taková natural 1 ve skutečnosti wizarda přímo nezraní... spíš by mohl nechtěně "přivolat" něco. Co si o tom myslíte?
30.9.2014 14:50 - Meldin
Jasně. O tom jsme mluvili. Evocation je silna schopnost ačkoliv ne tak zas tak dramaticky. V ohledu wizard - sorcerer je 4e určitě logičtější.
30.9.2014 14:52 - Almi
Meldin: A tobě se sorcerer v 13th Age nelíbí? Pochopil jsem, že ten je víc zaměřen na čistou destrukci..
30.9.2014 16:07 - Meldin
Tak 13th age obecně není moc na efekty ale na damage. U 4e je sorcerer klasickej damage dealer a wizard funguje na efekty. V 13th age jsou oba na damage. Wizard prakticky nemá kouzla který by udělaly tmu nebo mlhu nebo nějakej jinej efekt, kterej by pomohl v boji. Právě proto jsem psal, že mi 4e vyhovuje víc. Líbí se mi když má postava víc možností než jenom dělat zranění.
30.9.2014 16:36 - Vojtěch
Já myslím, že spoustu těchhle věcí se nechá obejít přes druhotné efekty a interakci s prostředím (opět cheatovací systémová tabulka). Třeba napálit Ray of Frost do jezírka s lávou, nebo Acid Arrow do louže, aby se zvedla pořádná miasma. Špatnou viditelnost tam pravidlově moc neřešili, tak asi proto tam utilit typu area control moc není.
30.9.2014 17:53 - Shako
Zajímavé... ale zítra si nemám čas studovat wizarda, abych postavil nějakou utility nodmg wizarda pro porovnání.

Meldin píše:
Právě proto jsem psal, že mi 4e vyhovuje víc. Líbí se mi když má postava víc možností než jenom dělat zranění.


Právě naopak bych řekl, že proto ti jde hraní 13th Age líp než 4e, ale třeba to ostatní vidí jinak.
30.9.2014 18:21 - Vojtěch
Já tu environmentální debatu hodím jinam, ať neplevelím.
30.9.2014 19:13 - Meldin
Shako: předpokládám, že tahle debata není o tom co mi jde nebo nejde lip. Drž se tématu ;)
30.9.2014 21:04 - Shako
Tak změna nastudoval jsem wizarda po cestě pro záclony a domů... Zítra to zkusím naházet do čísel, ale na první pohled se zdá, že se dá postavit wizard, který nemá žadné kouzlo působící zranění.
30.9.2014 23:25 - Almi
Meldin: Pravda je, že Ti jde líp postava, co dělá snadno velký damage. Pozitivním shledávám, že ses naučil používat sílu ve správný čas. Jenže čím dál víc budou přibývat hnusky, co si dokážou s prostým damage poradit. A pak hrozí, že spláčeš nad výdělkem, což by mne mrzelo.

Nemáš pravdu, že 13th Age není na efekty, ale na damage. Je to přesně naopak. Efekty zvládnou víc, než prostý zranění. Jen se u toho musí víc myslet. Super na 13th Age je právě to, že umožňuje pomocí snadných, ale nápaditých mechanik hrát každému to, co chce.

Já wizarda hrál. Vím, že se dá postavit dokonale vyváženě. Nebo se dá postavit tak, jak vyzkouší (asi) zítra Shako. Nebo se dá hrát, jako čistá bojová tupá síla. Ale myslím si, že v tom případě nevyužíváš plně potenciál wizarda, protože pokud Ti tenhle styl vyhovuje víc, naděláš ještě víc paseky se sorcererem, který je na to zaměřen.

Osobně ale budu mnohem radši, když začneš víc využívat improvizační tabulku a vymýšlet, jak s evokací udělat víc. Věř, že to bude větší zábava jak pro Tebe, tak i pro spoluhráče (a nakonec i pro mne), protože vymyslet správnou šílenost, která scénu rozhodne je prostě cooool! :D

Těším se na zítra, orkové čekají... ;)

Shako: Někdy mne tvé rodinné povinnosti skutečně děsí... :)
1.10.2014 11:00 - Meldin
Almi: se na tu improvizační tabulku podíváme večer.
1.10.2014 11:55 - Almi
Meldin: Jasan! Kluci Ti pomůžou, tím jsem si jistej, a já taky.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10996294021606 secREMOTE_IP: 18.222.119.148