Tarfill: no jasně ... ale to je přeci vyvážené zdroji? kolik Fireballů má připravených kouzelník a kolik jich může dát za odpočinek? to je přeci starý problém srovnání síly kouzelníka a bojovníka. Když bude mít jeden diskutér jedno setkání za odpočinek, které se vyřeší během 5 kol, což tak akorát vyjde na užitečná silná kouzla kouzelníka, tak bude kouzelník zářit (nebudou-li cíle házet skvěle záchranné hody).
A když bude mít druhý diskutér 5 setkání za odpočinek, každé z nich o 10+ kolech ... tak najednou bude kouzelník půl dne smutný
Ve starších edicích to byl problém třeba Psionika ... going nova bylo ustálené spojení pro situace, kdy velmi rychle psionik utratil velké množství bodů / všechny body za epické efekty ... a někdo si stěžoval, že je psionik děsně silný, protože koukejte kolik dává zranění.
Action Surge neberu jako něco, co by mělo bojovníkovi zvyšovat míru udělených zranění ... je to (jistě i herní) ale hodně fluffová věc, kdy se bojovník zažije svoje "nakopnutí". Do kalkulací toho, kolik kdo dá zranění je to ale dost těžko zakomponovat, při nízké četnosti použití.
Nejsem až tak zealot vybalancování povolání, ale nemyslím, že by tohle byl v DND obecně problém. Může to být problém když má DM ve zvyku jeden styl přípravy dobrodružství a setkání, který zvýhodňuje některé povolání. Ale i pravidla pro toto mají určitá "doporučení" :)