Pravidla

SEBastian_Chum
19.11.2008 10:09
Jerson a Bouchi vysvětlují jak debilní jsem navrhl mechaniku:-)
jen pro zajímavost (níže uvedené už má s nejmladším obsahem diskuse jen velmi málo společného)

základem myšlenky byl
- Attribute nějak určující obtížnost na kostkách
- Skill určující počet kostek
- užití d6
- systém fungující na hozených úspěších, ne na dosažených hodnotách kostek nebo míře překonání základní obtížnosti

(Původní rozpadlý návrh: Roll (7 - Attribute) on (Skill + 3) d6)
Autorská citace #41
23.11.2008 08:50 - SEBastian_Chum
házení znovu je ošemetné, z wargamingu vím že je to hroznej opruz. zdržuje to, zvyšuje riziko rozkutálení kostek, přehozené kostky mění hodnoty již hozených a často se na to zapomíná...

Co takhle takový návrh, ve kterém by Atributy a Skilly poskytovaly kostky, plus až 4 kostky za hráčskou snahu... Úspěchy by byly šestky a zvyšování kostek by se dělo podle druhu scény a činnosti ubíráním (převáděním) zdrojů Vitality nebo Vůle...
Autorská citace #42
23.11.2008 09:38 - Bouchi
Píše:
přehozené kostky mění hodnoty již hozených

Aha, ja mel na mysli hodit znovu jen kostkami, na kterych nepadly uspechy.
A maximalne tolika kolik je Skill.
Píše:
Co takhle takový návrh, ve kterém by Atributy a Skilly poskytovaly kostky, plus až 4 kostky za hráčskou snahu

Tam je ten problem, ze (jak uz neco podobneho napsal davneji Jerson), kdyz budes jen zvysovat pocet kostek, tak se realne dosazitelne pocty hozenych sestek od urcite chvile uz moc nezmeni. Napriklad at budes hazet osmi nebo deviti kostkama, stejne nemas moc realnou sanci na vic nez 3 sestky. (Na vic nez 3 uspechy je pri 8 kostkach sance asi 3 %, pri 9 kostkach asi 5 %.) No a hazet vic nez 5-6 kostkama je IMHO taky opruz.
Autorská citace #43
23.11.2008 12:38 - SEBastian_Chum
"přehozené kostky mění hodnoty již hozených" - jsem myslel čistě mechanicky že do nich narážejí a dělají bordel, promiň:-)...