Produkty

Alnag
16.8.2007 10:01
Dlouho spekulovaná čtvrtá edice D&D možná skutečně za nedlouho dojde naplnění. Nasvědčovaly by tomu přinejmenším některé současné události.

Nová diskuse o 4E
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
28.3.2008 16:49 - Corvus
Alnag píše:
Pořád tě to může dostat do situace, kdy máš dva životy a musíš ustoupit...
no sak aj vo wushu ti moze zostat povedzme 1 cchi a uz sa musis mechanicky branit a mozes skapat alebo vycuvat z konfliktu.. ale nic ta neprinuti schovavat sa ingame pri schodoch :-/
28.3.2008 16:58 - Alnag
Corvus píše:
no sak aj vo wushu ti moze zostat povedzme 1 cchi a uz sa musis mechanicky branit a mozes skapat alebo vycuvat z konfliktu.. ale nic ta neprinuti schovavat sa ingame pri schodoch :-/
Však ono v D&D ti taky nikdo neříká, že to musíš udělat. Klidně můžeš do posledka masakrovat netopýry. Jenže to neuděláš, protože tu situaci vnímáš jinak a to i proto, že škála životů je daleko jemnější. Mít jedno čchi je sakra moc. A i když to něj přijdeš tak vlastně o nic nejde.
Navíc ten rozdíl je v tom, že tvoje in-game rozhodování ve Wushu nemá prakticky žádný vliv na přežití tvé postavy, protože z konfliktu nelze uniknout, on se jen dynamicky proměňuje. Na přežití tvé postavy tu mají vliv akorát mechanické vrhcáby a všechno ty popisy a tak je jen taková košatá nadstavba.
28.3.2008 17:23 - Corvus
Alnag píše:
Navíc ten rozdíl je v tom, že tvoje in-game rozhodování ve Wushu nemá prakticky žádný vliv na přežití tvé postavy
pravda. na tvoje prezitie ma vplyv len metaherne rozhodovanie o obrannych a utocnych kockach. a mozno prave to niekomu velmi vadi a mna to naopak oslobodzuje pri roleplayi.
ked som si zacal robit postavu do AE az som zostal vystraseny sam zo seba jak som okamzite skocil do minmaxoveho modu.
28.3.2008 17:29 - Alnag
Corvus: Souhlas. Mně to třeba docela vadí. Rozhodování ve hře mi připadá jako její důležitá část (čti zábavná část) a proto chci, aby mělo krátkodobé i dlouhodobé dopady do dalšího hraní pokud možno ve všech rovinách - tj. mechanické, příběhové, sociální atd. Ale naprosto rozumím tomu, že to máš jinak. Lidé jsou různí, mají různé preference... proto taky existují různé přístupy k hraní a různé hry, aby si každý našel to svoje.
Když dělám postavu do D&D (i když to už je taky nějaký pátek dozadu), tak v něčem volím trochu minmax mód, protože chci, aby v něčem byla moje postava prostě dobrá a někde třeba dělám sub-optimální volby, protože chci aby v něčem byla moje postava zvláštní. A nestydím se ani za jedno ani za druhé.
28.3.2008 18:31 - Vaeranias
Mimochodem, kdyz jsme byli u tech deti, tak system nejblizsi detskym hram, jak si je pamatuji a jak je vidim denne, je prave Wushu :-). To neznamena, ze je pro mne menecenny. Pro mne je vynikajicim napadem prave proto, ze to nezastira a ze si nehraje na neco, cim neni, ze nepredstira vyvoj postav na x urovnich tam, kde jde stejne jen o to vsem frajersky nakopat zadek. :-)
28.3.2008 19:34 - Corvus
Vaeranias píše:
kde jde stejne jen o to vsem frajersky nakopat zadek
toto je zial typicka miskoncepcia wushu hoc uznavam ze podporena jej samotnym autorom. wushu sa da hrat na sto sposobov. je to zanrove hranie, takze ak nechces nakopavat zadky tak nemusis.

inak co sa tyka malych anjelikov tak suhlasim stopercentne.
1.4.2008 14:23 - Alnag
Na Wizardech je nový flashový animáč - tentokrát s Mindflyerem.
http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/toon/20080401a
1.4.2008 17:58 - Gurney
:-D
2.4.2008 10:57 - Alnag
WotC konečně zveřejnilo novou obálku FRCS 4e.
Tomu se říká jít s barvou ven. :-)
2.4.2008 11:05 - Čindi
Už není prvního :)
2.4.2008 11:43 - Quentin
pfujtajbl :) (snad je to jeste k tomu prvnimu)
2.4.2008 12:16 - wraiths
tak tohle muze ocenit snad jen Sirien :-(
2.4.2008 12:53 - Aeris
wraiths: Mne to tiež nevadí. Dokým sa nezmení podstata a dojem zo zobrazeného, tak mi na štýle zobrazovania nezáleží.
2.4.2008 12:55 - Lotrando
ojoj, to nevypadá na mé oblíbené románské umění
2.4.2008 13:01 - Fibriso
to je anime jak vyšitý....
2.4.2008 13:06 - Lotrando
Fibriso: však já vím, a trochu mě to děsí, protože dosavadní preview takhle jasný nebyly.
2.4.2008 13:33 - Alwaern
Ještě furt ma malý oči, pošlu jim nějaký sketche, aby viděli, JAK se to dělá DOOPRAVDY...(BESM:D)
2.4.2008 14:07 - wraiths
Alwaern: maly oci? pockej to jde i vetsi jo...to je pak uz "beholder" ne! :-))
2.4.2008 14:26 - Fritzs
Co máte proti manga(se to IMHO neskoňuje)... lid si to žáddá a wizardi dou lidu vstříct...
2.4.2008 14:37 - Lotrando
tak ať si uděljaí nový setting a nepatlají FR
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.094105005264282 secREMOTE_IP: 18.117.152.251