Produkty

Alnag
16.8.2007 10:01
Dlouho spekulovaná čtvrtá edice D&D možná skutečně za nedlouho dojde naplnění. Nasvědčovaly by tomu přinejmenším některé současné události.

Nová diskuse o 4E
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
6.9.2007 15:27 - Noir
Alnag: Pochopitelne mluvím o stávjícím stavu informací. Tedy to, co tvůrci pouštějí. Neříkám, že se to nezmění, ale zatím vpodstatě nic jiného o povoláních neříkají-to označení dle bojových rolí se opakuje neustále. Je-li to jen jeden z aspektů, pak zatím ten nejvíce zdůrazňovaný. andtom: Asi out, budou nejspíš v Monstrech jako jedni ze feyů.
6.9.2007 17:59 - Alnag
S gnómama není moc jasno, ale totálně out zřejmě není nic. Tady jde o to, co bude v základní sadě. Ta vypadá že dostane řádnou sféricko-eberronskou injekci.
6.9.2007 22:10 - bigbythewise
Noir: No a pokud Fighter pouzije featy ze splatbooks? :o) On ma *trosku* vetsi zasobu featu nez Barbar, coz je v kombinaci s dodatecnymi priruckami smrtici. Takovou hromadu featu nemuze Rage vyvazit.
7.9.2007 08:59 - Dalcor
píše:
Ta vypadá že dostane řádnou sféricko-eberronskou injekci.
Potěž pánbůh....
7.9.2007 09:07 - andtom
Také nevím, co si o tom mám myslet, o Eberronu toho vím příliš málo, tak zaujímám neutrální postoj. Nechám se překvapit.
7.9.2007 09:09 - Fibriso
jestli z toho udělají druhej Eberron, tak mě opravdu nas****
7.9.2007 09:50 - LZJ
[OT]Dalcore, tvůj netalent na Češtinu dává občas velmi zajímavé výsledky. Chtěl bych vidět, jak tě pánbůh potěží B-)[/OT]
7.9.2007 09:59 - Alnag
Neblbněte furt s tím pravopisem, já se taky mnohdy upíšu...
7.9.2007 10:36 - Noir
bigbythewise: Jak jsem psal, FIghter má šanci, když použije featy z nejnovějších doplňků (hlavně PHBII a manévry z Nine swords)-jinak ne. Ale i pak to bude nejspíš sázka na jeden styl, do kterého bude cpát všechny featy. Ony totiž už jen barbarovy schopnosti jsou víc, než je fighter schopen dosáhnout. Nebojově jednoznačně (víc skillů a lepší class skilly), jednoznačně i pohybově, schopností odolávat magii i pastem, taky má menší závislost na atributech. A ano, fighter má sice 10 featů navíc, ale jaké jsou ty supervýhodné? Problém je, že spousta jsou jen prerequizity, do nichž investovat musí, aby se k těm opravdu výhodným featů dostal. Klasika je třeba zbytečný Dodge a divná Mobility, které otevírají cestu k užitečnému Spring attacku. A náhle je fighter o třetinu bonus featů chudší-a navíc si zavřel dveře k tomu, aby pro něj byly prospěšné featy jako RObilardův gambit.A navíc musí mít zbytečnou obratnost 13. Fighter je prostě chudák...
7.9.2007 10:52 - Fibriso
taky jsem dělal podobný průzkum a Fighter mi přijde hlavně jako Přestupní povolání na různé prestige clases a dá se s ním lépe roleplayovat...tedy spíše hrát v civilizaci...
takže Chcete-li rubat nepřátele po desítkách, vemte si barbara.
a chcete-li si zahrát do budoucna mít nějakou tu fitnesu v podobě třeba šermíře, vemte si Fightera.
kromě toho, dost DM barbary nemá rádo....
ale zpět k věci
7.9.2007 10:56 - Sosáček
Mi pripada dost divny, ze tam museli spojit to, ze barbar musi byt prirodni chlapek co neumi cist. Meli z toho udelat ja nevim, nejakej feat, nebo neco volitenyho pro fightera, protoze si dokazu predstavit urozenyho slechtice, kterymu obcas hrabne a zacne sekat lidi :)
(jeste ze se tu OT neresi)
7.9.2007 10:59 - Alnag
Souhlasím, Barbar byl už od začátku divné povolání, je to spíš druh sociálního postavení oproti těm ostatním.
7.9.2007 11:07 - Noir
Naprosty souhlas. Na druhou stranu, chápu, že asi chtěli umožnit hráčům udělat si snadno Conana-což se jim docela povedlo. Taky kosí kohokoliv...
7.9.2007 15:05 - Alnag
Z dnes zveřejněného podcastu, pár zajímavých věcí:
Action Points - budou, ale nebudou fungovat jako v 3.5e Eberronu nebo Force Points ve SW.
Nebojové mechaniky - vyjednávání nebude jen jeden hod kostkou. Dramatičtější, bude vyžadovat víc akcí - stylem mluvit, házet, mluvit, házet. Vytvořit systém, který bude uspokojivý i pro ty lidi, co to chtějí hrát silně v roli i pro ty, co si hodí na dovednost a jsou s tím hotoví.
7.9.2007 15:16 - andtom
Co se mi líbí je alternativnost některých věcí (nyní už přímo v core rules konkrétně Dungeon Master Guide nebo pak Unearthed Arcana). Přál bych si ve čtvrté edici něco takového, naznačená základní verze složení jednotlivých "dílců" hry a nabídka alternativních "dílců", a to už přímo v core rules (v objemu něco mezi nynějším DMG a UA). Nebát se to dát i do PHB. Třeba to vyjednávání, jeden způsob, druhý způsob, klidně i třetí. Ono stejně je dobré mít to alternativně pro různé situace ve hře podle jejich důležitosti nebo atraktivity.
7.9.2007 15:39 - Corvus
Alnag píše:
Nebojové mechaniky - vyjednávání nebude jen jeden hod kostkou. Dramatičtější, bude vyžadovat víc akcí - stylem mluvit, házet, mluvit, házet. Vytvořit systém, který bude uspokojivý i pro ty lidi, co to chtějí hrát silně v roli i pro ty, co si hodí na dovednost a jsou s tím hotoví.
taku mechaniku poznam a vola sa Bring Down the Pain v TSoY... ak bude DnD nieco podobne obsahovat tak to bude len dobre!
8.9.2007 10:40 - Alnag
Zvláštní schopnosti ras by měly doplňovat jejich doporučená povolání aniž by byly užitečné jen pro tato povolání. Mít opravdu hodně štěstí například hodně dobře zabírá u půlčického tuláka a být houževnatý je perfektní pro trpasličího bojovníka. Ale jsou užitečné i pro jiné rasové kombinace - kdo by nechtěl mít trochu štěstí či houževnatosti navíc?
9.9.2007 21:46 - bigbythewise
Noir: Za bojova povolani jsem nikdy moc nehral, takze ti verim, nicmene kdyz uz jsem osobne nejake hral, tak jsem vzdy vsadil na Fightera a neprisel mi teda jako chudak. Naopak Barbar me nikdy nicim nezaujal - v CORE mi prijde spis jako chudak on. :o)
10.9.2007 08:31 - Rytíř
Z hlediska čisté síly v boji je na tom barbar asi opravdu líp než bojovník. Nikdy mě to ale nenapadlo měřit a srovnávat, protože tady veeelmi záleží na stylu každé hry... bojovník se uplatní všude, navíc má obvykle možnost vybrousit si více stylů boje a uplatnit ten v dané chvíli nejvhodnější. Barbar má jeden jediný styl :)
10.9.2007 17:25 - Alnag
A jen aby řeč nestála, společnost Necromancer Games doposud vydávající d20 produkty pro 3.5e oznámila, že přejde na 4e, pokud to bude možné ve spolupráci s Paizo Publishing (která tím pádem přejde také). Nepřímo z toho také výplývá, že činnost svazku Sword & Sorcery, který zastřešoval White Wolf a který vydával produkty i pro další např. právě Necromancer a Malhavoc nebude pokračovat. Že by White Wolf už d20 systém nevydával?!?
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084785938262939 secREMOTE_IP: 18.219.236.62