Produkty

Alnag
16.8.2007 10:01
Dlouho spekulovaná čtvrtá edice D&D možná skutečně za nedlouho dojde naplnění. Nasvědčovaly by tomu přinejmenším některé současné události.

Nová diskuse o 4E
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
19.9.2007 03:10 - bigbythewise
Trochu me mrzi, ze porad zustava system "skol" - tenhle kategorizacni pojem pro "zpusob" vyuziti magie se mi moc nelibi. No alespon ze orezali jejich pocet.
19.9.2007 09:35 - andtom
Je to dle mého jasné, funkce spellbooku, ať budou jakékoliv, budou pro všechny stejné, ať už se budou orientovat navíc na orb, staff nebo wand.
Těch šest pojmenování (Serpent Eye cabalists, Iron Sigil, Hidden Flame, Golden Wyvern, Emerald Frost, Stormwalker theurges) se mi nezdají být magickými školami. Dle mého to budou organizace a nedivil bych se, pokud by později přibyly ještě nějaké další. A také pokud by existovaly kompletně jiné pro různé settingy.
19.9.2007 11:16 - Alnag
Andtom - ale ano, to budou organizace. Spíš jde o to, že třeba nějak ovlivní i výběr kouzel a orb, staff, wand ti budou určité skupiny kouzel (čti školy) usnadňovat. Ale uvidíme, třeba to ještě překopou.
19.9.2007 11:33 - Rytíř
Náhodou, to je hezká myšlenka, že ti správné propriety budou usnadňovat určitý druh kouzel.. to se mi líbí :) Stejně jako se mi líbí občas propagovaná myšlenka, že různý tvar a materiál je sám o sobě různě vhodný k magii a má jiné účinky.. jenž to už je víc o prostředí než o systému hry.
19.9.2007 12:14 - Noir
Disarm se bude hodit!
20.9.2007 00:29 - Fibriso
DisArm se hodí na mágy (a nejen na ně, třeba na Monka) i v 3.5...
20.9.2007 16:58 - Noir
Hm, tak teď to vypadá, že se Wizardi rozhodli nějak radikálně předělat elementární světy. Ach jo, já jsem si na ten Planescapúe model za ta léta tak navykl, že mi ho bude líto, ať už ho přepracují, jak ho přepracují. Když si vzponenu, jak jsme ještě za časů druhé edice získali naši první tvrz v elementárním plánu ohně (s jediným východem do Márnice v Sigilu), tak ty vzpomínky nepřebije ani ten nejhezčí fluff, co si wizardi vymyslí...
20.9.2007 20:59 - Alnag
Na druhou stranu přepracování sfér, znamená, že nějaké sféry budou. Což je asi lepší, než kdyby nebyly vůbec. :-)
20.9.2007 21:27 - Alnag
Jinak zdá se, že místo Sorcerera bude v PHB povolání Warlock.
21.9.2007 03:31 - bigbythewise
A co bude misto Warlocka? T1000 se dvemi nahradnimi zdroji? :o)
21.9.2007 15:04 - andtom
K těm elementárním světům:
Třeba se budou snažit dopracovat k seřazení bílá, modrá, zelená, červená a černá (a la karetní Magic). K D&D mají jako sběratelskou hru Miniatures, protože karetní hrou na motivy D&D by konkurovali sami sobě, ovšem z obchodního pohledu proč sobě nepřibližovat D&D a populární karetní hru. Nemyslím skokově, nemyslím úplně do posledního detailu. Říkám to neutrálně, ne jestli by se mi to líbilo nebo ne. Můj pohled je takový laicko-obchodní, že by mě to nepřekvapilo :)
21.9.2007 23:17 - Alnag
Takže zdá se, že kouzla (resp. minimálně fireball) mají hody na útok a... (nyní se podržte) i kritické zásahy. Wow!
Je to v souladu s tím, že záchranné hody nahradí statické "záchranné" obrany.
25.9.2007 11:43 - Noir
Wow, tak se držte: Elementární plány asi budou sjednoceny do jednoho, který se bude jmenovat Elemental tempest a uprostřed něj bude... Peklo! Vlastně Propast...
25.9.2007 11:46 - Alnag
Peklo (Nine Hells) bude přece v Astral Sea. ;-)
27.9.2007 19:48 - Alnag
Vyšel nový Design & Development, který představuje zásadní změny ve sférách. Podrobněji až to Conali přeloží :-), ale v rychlosti:
Feywild - alternativní svět říše víl. Odraz smrtelného světa, ale neodráží zásahy lidí do světa, jen jeho divokou podobu.
Shadowfell (Stínopád) - také odraz světa smrtelníků, ale zároveň říše mrtvých. Odráží náš svět pokřiveně, pobořeně a temně.
Elementální chaos - spojený živelných sfér včetně trhliny v nich - Propasti (staré známé).
Astrální moře - poslední extradimenzionální říše, která se dotýká smrtelného světa, včetě Devíti pekel a dalších.
27.9.2007 20:39 - Fibriso
teda jestli bych do toho mohl kecat, popřípadně kde kecat, tak nevím proč, ale z výraz stínopád se mi ježí vlasy na hlavě (a že jich mám), překlad je to správný, ale .... (což Zásvětí?)
27.9.2007 20:41 - Alnag
Zásvětí je fakt dobrý... leč rád bych nejdřív viděl nějaké podrobné informace o tom, jestli to jméno nemá nějaký hlubší význam. Ten Stínopád berte jen jako,takovou variantu... (ale vždycky to může být třeba Stínov nebo tak :-)
Nebojte, dokud 4e nevyjde, nebudeme žádné překladové klíče uzavírat. :-)
1.10.2007 09:44 - Alnag
Ohlášeno druhé chystané dobrodružství ke 4e - Labyrinth of Lost Souls: Adventure H2. (H = heroic, podle těch nových stupňů úrovní)
2.10.2007 07:37 - Iuchiban
Alnag píše:
Takže zdá se, že kouzla (resp. minimálně fireball) mají hody na útok a... (nyní se podržte) i kritické zásahy. Wow! Je to v souladu s tím, že záchranné hody nahradí statické "záchranné" obrany.

Tak tohle vypadá velmi dobře :), jen tak dál :)
Akorát ta propast upřostřed elementárních sfér mi nějak nesedí...snad to nějak rozumně provážou a vysvětlí...
3.10.2007 20:24 - Alnag
Ve svém dnešním blogu píše David Noonan o tvorbě "konců v nebojových střetnutích". Jde o to, že v bojovém střetnutí je obvykle jasné, kdy končí, ale v některých nebojových střetnutích to nemusí být tak jednoznačné.
Konstatuje, že by měly mít i srovnatelné negativní či pozitivní následky jako bojové střetnutí, i nějakou formu odměny za úspěch.
Jde o to, aby i nebojové střenutí bylo výzvo. Aby situace byla smysluplná, výsledek byl na vážkách, a obsahovala prvek rizika. Pokud tyto prvky nejsou přítomné, pak jenom tlacháte.
A nebojová střetnutí by měla zkoušet více různých postav vícero různými způsoby.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.085500955581665 secREMOTE_IP: 3.15.10.137