Produkty

Alnag
16.8.2007 10:01
Dlouho spekulovaná čtvrtá edice D&D možná skutečně za nedlouho dojde naplnění. Nasvědčovaly by tomu přinejmenším některé současné události.

Nová diskuse o 4E
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
20.11.2007 10:39 - Čindi
Určitě, kritické úspěchy a neúspěchy jsou dobré a posunují hru k lepšímu.
20.11.2007 17:07 - Iuchiban
A ve 4e to bude podobně jako ve SW? Svižnější hra určitě je a to je super, ale je tu ještě horší nepoměr mezi tím, kolik jich postava dá a kolik jich dostane...ale to může šikovný DM vždy vyřešit :)
20.11.2007 17:12 - Alnag
Nevím, jak to bude ve 4e. O vztahu SW a 4e bylo řečeno tolik, že SW lze považovat za výrazné preview 4e, ale taky jak čeho. Navíc na 4e se pořád pracuje...
24.11.2007 19:56 - Alnag
Neověřená informace o preview příručce Wizards presents: Races & Classes
  • Rasy zmíněné v příručce jsou lidé, trpaslíci, eladrini, elfové, půlčíci, tieflingové a doposud tajemná rasa "dragonborn" - z draka zrození. Zřejmě nová půlrasa lidí a draků. Vypadají jako antropomorfní ještěrčí lidé, čtyři končetiny a bez křídel.
  • Sekce o povoláních Cleric, Fighter, Rogue, Wizard. Menší sekce o paladinech, rangerech, druids, barbarians, swordmages a warlords, ale není jisté, zda budou všechny v prvním PHB, zřejmě některé až za rok...
  • Základní progrese (tzn. ona tabulka), by měla být pro všechna povolání jen jedna. Všechny rozdíly mezi povoláními se budou dosahovat pomocí specifických schopností povolání, odbornostmi atd.
25.11.2007 08:00 - unknown
Alnag: na křidýlka budou "dragonborni" potřebovat pár spešl featů... typuju tak tři, přičemž první budou muset obětovat hnedka během tvorby postavy...
25.11.2007 09:46 - Alnag
Vtipné Fritzsi. Ale v zásadě je to další odklon od "povolání" v onom klasickém smyslu. Je to pořád hodně levelový systém, ale čím víc si budeš nakupovat věci skrze featy tím víc je to takový "perk and skill" systém. No uvidíme...
25.11.2007 13:39 - Fritzs
Alnag: Podobně to už fungovalo tuším u medium a menších půldraků z Races of Dragon, kde si ptakový půldrak musí prvně koupit feat na to aby mu křidýlka vůbec narostla a tydle mu dávají "jenom" +20 na jump a umožňují mu plachtit a potom teprr feat co mu umožňuje při minimální zátěži lítat a potym ještě další aby při letu mohl navíc i něco nést s sebou...
Každopádně se mě tendle způsob líbí, možnost lítat je docela velká výhoda, takže za ty tři featy stojí a navíc monstrous races sou teďka módní, tož co si přát víc...
25.11.2007 13:56 - Alnag
Víš možná máš pravdu, že je to možná varianta. Jednu dobu byla řeč o tom, že rasy by měly hrát větší roli i na vyšších úrovních a že některé rasové možnosti bude možno odemknout (třeba právě featy nebo nějakým takovým mechanismem), takže proč ne. Třeba bude mít i dračí dech, že jo? A draci jsou v módě už sakra dlouho.
Ale nějak mi pořád přijde víc zajímavá ta společná progrese. Hodně to připomíná nové Star Wars, kde je společná progrese fikaně maskovaná jako tzv. hrdinská úroveň a bonus hrdinské úrovně. Taky by to lecos objasňovalo z toho jak možná funguje multiclass, ale tak holt uvidíme. Neodvažuji si předvídat, abych si nezkazil svůj věštecký profil (Rytíř potvrdí, co jsem odhadnul o 4e dlouho dopředu... :-D)
A zatím jsem stále mírným optimistou co se týče výsledné kvality :-D
25.11.2007 14:27 - Fritzs
Alnag:To já jse pro změnu hodně velký optimista... tím, že bude lepší než 3,5 jsem si zcela jistý!
25.11.2007 14:44 - bigbythewise
Uz vidim ty nechutne PG varianty puldraka. To zas bude hybridu. :)
25.11.2007 14:45 - Alnag
A Bigbyho tu máme jako zástupce té skeptické skupiny. Tak je to vcelku vyrovnané. :-D
25.11.2007 14:49 - bigbythewise
To je v poradku Alnagu, vsecko se da vyresit.
DM: Puldraka?
Hrac: Ano.
DM: Nas*at.
:)
27.11.2007 15:14 - Alnag
Příručka hráče:
  • rasy
  • základní povolání
  • rekovské cesty (paragon classes) - zřejmě místo prestižek
  • epické osudy (epic destinies) - buď místo prestižek nebo něco jako destiny mechanika ve SW
  • magické předměty
Odbornosti (Featy)

Toughness

Stupeň Hrdinský (1-10 úroveň)
Výhoda: Když si vezmete tuto odbornost, dostáváte dodatečné množství životů rovných vaší úrovni + 3. S postupem na každou další úroveň dostáváte 1 dodatečný život.

Alertness

Stupeň Hrdinský
Výhoda: Neposkytujete protivníkům bojovou výhodu v kolech překvapení. Také dostáváte +2 na ověřování Vnímání.

First Reaction

Stupeň Paragon - Rekovský (11-20 úroveň)
Výhoda: Jste-li překvapeni, můžete utratit akční bod, abyste jednali v kole překvapení.

Golden Wyvern Adept

Stupeň Paragon
Výhoda: Z efektu jakýchkoliv kouzelnických schopností působících na oblast nebo nablízko můžete vyjmout množství čtverčů, jejichž počet nepřesáhne váš bonus za Moudrost.
27.11.2007 16:02 - LZJ
Tý jo, Alnag ale reaguje rychle, teď jsem ty featy četl u WoTC ;-)
27.11.2007 16:07 - Fritzs
Akční body... sounds promising :)
27.11.2007 16:09 - Alnag
Alnag je rychlejší než WotC :-) Oni opisují od nás :-)
Akční body jsou v Eberronu, D20 Modern, některých dalších d20 hrách a ve Star Wars (kde se jmenují Force Points). V každém z těchto variant fungují lehoulince odlišně - tady to bude nejspíš v tom SW stylu, ale uvidíme...
27.11.2007 17:02 - bigbythewise
To posledni se mi teda moc jako feat nejevi podle nazvu. Jinak koukam ze Toughness si polepsila. Nebylo to tak ve 3 edici?
btw: Jaky je rozdil mezi hrdinskym a rekovskym?
27.11.2007 17:57 - Alnag
Ano... taky o názvech ve 4e se vedou dost polemiky, že prý některé znějí hodně "anime-like" a že by se to hodilo spíš do RPG Exalted. Taky jeden název (bojového manévru) publikum vypískalo tak, že designér prohlásil, že to teda řeknou normálně.
Jinak mám dojem, že v Saga edition je obdoba toho posledního talent Síly (pokud se nepletu), ale klidně by to mohl být i feat. Ale jak jsem koupil, tak prodávám.
Hrdinský (heroic) je prvních deset úrovní hry... (1-10 level). Postavy působí na lokální úrovní, městečko a okolí. Paragon level (11-20 level) jsem si pracovně přeložil jako rekovský. Postavy by na něm měly působit na širší úrovni (cca rozsahu království a tak). Poslední je Epic (21-30 level).
27.11.2007 18:01 - Fritzs
Alnag: Vsadím duši, že skoro každej, kdo v USA hraje DnD někdy nějaký anime viděl a docela velká část hráčů DnD pravidelně sosá fansuby...
27.11.2007 19:18 - bigbythewise
Alnag píše:
Jinak mám dojem, že v Saga edition je obdoba toho posledního talent Síly (pokud se nepletu), ale klidně by to mohl být i feat. Ale jak jsem koupil, tak prodávám.
Jasny, treba to ani feat neni. Zni to fakt jako nazev nejakeho prestizniho povolani nebo jeho ability. Jinak si opravdu nedovedu vysvetlit, co ma spolecneho schopnost "shapingu" kouzla se zlatou Wyvernou, pokud tedy neni Golden Wyvern nazev nejakeho kouzelnickeho spolku. :)
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.079663991928101 secREMOTE_IP: 3.17.181.21