Produkty

Alnag
16.8.2007 10:01
Dlouho spekulovaná čtvrtá edice D&D možná skutečně za nedlouho dojde naplnění. Nasvědčovaly by tomu přinejmenším některé současné události.

Nová diskuse o 4E
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
27.12.2007 20:20 - Gurney
Alnag: "Hvíízd" To vypadá jako největší změna vůbec :D
28.12.2007 16:54 - Alwaern
Nevím, jestli to již koluje nebo ne, ale zde je nejnovější dílko kouzelníků z pobřeží...
http://rapidshare.com/files/79647510/WpRaC.pdf.html
Je to sice scan, ale číst se dá skvěle...
28.12.2007 17:22 - Malabar
pararadni prace
28.12.2007 18:26 - Gurney
To vypadá jako slušnej únik informací od wizardů.

Hezký, snad jen ten grafickej dooprovod je taková dost "americká" fantasy. Přece jen v Evropě víme nejenom jak vypadá nahá holka, ale taky jak vypadá opravdový brnění v kterým se svého času někdo vydával do bitvy. Bohužel někde se to první neukazuje, aspoň ne natvrdo a o druhém zase wizardští grafici nemají moc pojem (co je co, nechť si každý určí sám :) Zkombinovaný jsou to takový polomangoidní zbroje.

A btw kresby všech lidských zbraní jsou předimenzovaný a přitom všechny strašně krátký, tieflingský jsou čistě na efekt...
28.12.2007 19:09 - Alnag
Ta kniha je neskutečně hustá... Lockwood to sice není, ale i ty ilustrace docela ujdou. A některé jsou docela parádní.
28.12.2007 19:17 - Alwaern
Jsem rád, že se líbí, některé ilustrace jsou vskutku hezké a některé polomangoidní,resp. až komiksové (viz dwarven warlock concept), ale celkově je to graficky povedené:)
28.12.2007 20:08 - Gurney
Neříkám že ne, že autor už někdy v životě viděl tužku je na nich poznat.
29.12.2007 12:49 - Alnag
Tak jsem si to konečně dočetl. Má poklona Alwaernovi, za jeho úžasný servis až do domu. Knížka se zdá suprová, mám ale jeden zásadní problém. Nevím, co bych chtěl hrát dřív :-))
29.12.2007 15:41 - Rytíř
Nojo, taky děkuji, Alwaerne! Sto stran jako preview je drsný, ani sem to ještě nezačal číst :) Ale obrázky pěkný, konečně vidim elfy, který se mi líbí!
29.12.2007 16:19 - Alwaern
K službám, k službám. Stejně mi nějak nedochází taktika kouzelníků, když chtějí za preview 20 dolarů a k tomu připojí větičku - All mechanics are subject to change until June 2008. Neva, rádo se stalo.
31.12.2007 18:05 - Alnag
Nějaké concepty a ilustrace ke 4e se objevili na Connorově stránce. Musíte sjet trošku dolů... řada z nich je v R&C, ale i tak stojí za vidění.
3.1.2008 13:11 - Alnag
Na Wizardech vyšel nový Design & Development o Pastech. Z něj vyplývá, že
a) Perception (zřejmě slučující Spot, Listen a Search) bude statické číslo, proti němuž si bude házet DM. Nebo minimálně se bude předpokládat, že postava je systematicky ostražitá a systematicky hledá a za těchto okolností bude Perception jako skill + Take 10.
b) Pasti budou fungovat jako nestvůra nebo skupina nestvůr (komplexní past) jednající v několika kolech iniciativy a bude nejlepší si do toho nějaké ty nestvůry i nakombinovat.
c) Zřejmě nová dovednost Thievery (hádal bych že tam spadá takové to Open Lock, Disable Device atd., potvrzená Acrobatics, Arcane, Dungeoneering a Nature, které bude možnost připadně použít k překonávání růzých typů pastí.
3.1.2008 14:08 - Taipan
Zlatá horečka stoupá...
3.1.2008 16:48 - Noir
Pokud nejste na Wizardech zaregistrovaní a nemůžete na chráněné stránky, tak využijte, dokud to jde, jedné malé chybky, kterou tam mají: Na dané stránce, kde vás to dál nepustí, kliknete úplně dole na Printer friendly, a tam už žádný kód není...
3.1.2008 17:35 - LZJ
Noir: Není jednodušší se zaregistrovat? Já měl na WoTC fórech účet a ten mi zmigrovali.
A jestli se jednou za něco bude platit, tak si to ohlídají líp ;-)
4.1.2008 23:26 - Alnag
Wizardi vydalí další Design & Development: Critical Hits. Je to poprvé poměrně kompletně rozebraná mechanika, takže bych skoro řekl, že to stojí za podívání. Shrnu jen v bodech.
  • Critical hits už se nepotvrzují. Stačí natural 20.
  • Critical hits nezpůsobují dvojnásobné zranění. Ale maximální zranění dané kostkou zbraně. Tj. jako kdyby na příslušných kostkách padla nejvyšší možná čísla.
  • Některé speciální a magické zbraně mohou při kritickém zásahu způsobovat další kostku zranění nebo podobně.
(A podotýkám, jsme rychlejší než ENWorld, tam o tom ještě neví :-))
4.1.2008 23:35 - Alek
Tak to jsme dobrý! ;)
Jaká natural 20? Oni ve 4e nezavedou hod 3k6? To mě tedy velmi zklamali. Tak počkáme holt na 5e. ;)
A teď vážně, tohle se mi docela líbí, že ta kritiku nemá násobení a není vlastně už tak silná. V rámci hodu k20 je to rozumné řešení. Ale zas tím odpadaj ty úžasný okamžiky přepůlení namakanýho nepřítele jednou ranou.
4.1.2008 23:36 - Alnag
Ale zase tam není to zklamání kdy hodíš N20 a pak nepotvrdíš...
4.1.2008 23:43 - Alek
To byly právě skvělý. Kor když se to povedlo v nějaký důležitý bitvě. Celá grupa včetně DMa tomu druhému hodu vždycky děsně fandila, člověku se klepaly ruce..a pak to podělal. ;)
4.1.2008 23:52 - Rytíř
Nojo, zrovna tohle Alek dobře zná, pravda :))
Jinak dobrá novinka. Zvláště mě potěšilo, že my v naší úpravě pravidel kritiku neověřujem už přes půl roku ;) A zranění navíc kritikou řešíme právě hodem k6 navíc (což je daný tím, že na zranění normálně neházíme vůbec). ;) V tomhle mě teda 4e kapku zklamala, myslel sem, že se pochlapěj a taky se toho zbavěj. Ale měli holt malý ramena.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.083429098129272 secREMOTE_IP: 3.15.193.45