crowen píše:
zatial nehral
Pokud jsi to nehrál, pak se obávám že nemáš vůbec co cokoliv řikat. Potom co sem si to
jen přečet mi to taky nepřišlo tak špatný. Dokud si to nehrál, pak je Tvůj názor stejně hodnotnej jako kavárenská diskuse šestnáctiletejch akademiků v Dánské kavárně ohledně řešení krizové humanitární situace v Somálsku
crowen píše:
O cem to je - pekne zhrnutie, neda sa nesuhlasit, mohol si spomenut slovanskost ako nosnu temu atmosfery
Deklarovanou. Ať sem se snažil jakkoliv, tak sem jí v tom sapkowsko-tolkien-cosi mixu nějak nemohl pořádně najít, tak sem o tom radši ani nemluvil.
crowen píše:
Pravidla, tvrdy kamen urazu - je dost demagogicke kydat na pravidla bez toho, aby si co i len trochu napisal, ako funguju a na akych principoch stoja.
Vysvětlit je by trvalo zbytečně dlouho. To co kritizuju konkrétně sem popsal dostatečně.
crowen píše:
vela mechanik
čti znovu, nikde sem nevytknul množství mechanik. Naopak.
Je zábavné číst zžíravou kritiku mého článku od někoho kdo nejenže přizná že věc kterou kritizuju z praxe on zná jen teoreticky a od někoho, kdo navíc svou argumentací ukazuje, že můj článek vlastně ani nečetl. Poslední dobou začínám mít lidí co touží diskutovat, ale nenamáhají se číst, trochu plný zuby, tak omluv pokud Ti teď přijdu příliš ostrej.
crowen píše:
definicia remizy: remiza je remiza, teda nerozhodny vysledok. Zober si napriklad hokej: 0-0 je remiza, 5-5 je remiza.
Teoretickej bullshit. V herní praxi tohle totálně nefunguje. Viz moje zkušenost, viz zkušenost mnoha jiných, viz hromada diskusních příspěvků na RPG F kde se tohle řeší.
crowen píše:
Toto je super pravidlo, len nechapem, kde to DrD2 porusuje. Mozes prosim uviest nejake konkretne priklady?
Najdi si to v diskusi o DrDII, PK na můj přímý dotaz osobně přiznal že tohle autoři neuznávají. Týká se to využívání fikce jako funkční mechaniky. gl při hledání
Píše:
ze to nezmyselne nie je, naopak, malo by to tak byt
To se nevylučuje. Pokud to tak autoři zamýšleli, tak nejenže to je nesmyslné, ale ještě navíc to autoři zpackali cíleně, super zlepšení.
crowen píše:
Zase demagogicke varenie z vody a sirenie bludov, bez konkretneho prikladu, alebo aspon linky, kde ten priklad citatel najde, je to uplne zbytocna pasaz v recenzii, neobjektivna.
cituj mi, kdo a kde definuje recenzi jako objektivní slohový útvar, pak se s Tebou o podobných blábolech možná i začnu bavit
Jestli Tě to zajímá, dohledej si to v místní diskusi o DrDII. Opět gl, já na další přehazování té třísetstránkové hromady hnoje už znovu náladu nemám.
Píše:
Ci sa ti to paci, alebo nie, je na inu debatu, ale mechanika tak, ako je navrhnuta, velmi pekne funguje.
možná pro 4% skupinu indie onanistů
zbytek nesmyslů co píšeš přeskakuju, génius co něco plamenně hájí jen po přečtení aniž by si to zahrál mi fakt nestojí za pozornost, sorry - to je jako vychvalovat počítač potom, co sis k němu přečetl manuál.
Jestli se Ti obsah tohoto postu nelíbí, ani se to nenamáhej zmiňovat, místo toho si znovu přečti poslední odstavec článku.
noir píše:
Nicméně docela se mi líbí, že upozorňuješ na místa, kde sirien své teze tak úplně nedokazuje příklady
Už takhle je ten článek nechutně dlouhej a už padesátkrát sem to všechno znovu a znovu napsal do původní DrDII diskuse, omlouvám se že jsem se sotva dokopal k tomu tohle napsat, na
další opakování těch samých příkladů už sem prostě fakt neměl sílu.
crowen píše:
Ked su ti tie priklady 100x opakovane, mohol ich aspon nalinkovat
Have fun
crowen píše:
kde si kazdy hrac prestavuje cosi ine
každé jedno RPG které se kdy hrálo napříč historií, například. Lidé nejsou telepati, naše vyjadřovací schopnosti jsou dost dobré na to, abychom dokázali vytyčit shodné stěžejní body imaginárního světa, ale velká část představy o tom světě se v hlavě každého hráče v každém okamžiku liší. Některá RPG to nechávají naprosto volná (ta co se více spoléhají na vnitřní mechaniky - DnD, GURPS...), jiná mají na jednotnost té představy trochu větší nároky (ta jejichž mechaniky jsou víc navázané na představy hráčů - WoD, FATE...), ale ještě nikdy jsem neviděl tak šíleně nesmyslnou úroveň požadavku na unifikaci této představy jako u DrDII.
Bajo píše:
Já DrD nehrál, ale četl
jsem rád, že ses po tomto výroku zatím asi jako jediný zdržel nějakého hodnocení
EDIT
Píše:
Také jsem nenašel odpověď na otázku, proč určitý druh hráčů to považuje za nefunkční (např. d20) a jiní to považují za funkční (odrd, hofyland - převážně old dračákysti, ne všichni)?
Protože lidé kterým se něco nelíbí většinou prostě mlčí, zatímco ti kterým se něco líbí se o tom rádi baví, například? Vem si filmy a seriály - když se mi nějaký film nebo seriál baví, tak se o něm dokážu s jinými lidmi kterým se baví bavit velmi dlouho, lidem co to neznají to rád doporučím a popíšu jim to... na druhou stranu když se mi seriál nebo film nelíbí, tak tomu na csfd napálim "odpad", sem na Kostku napíšu varování ostatním a víc se k tomu už nevrátím, pokud se mě někdo přímo nezeptá (a to patřím ještě k těm co jsou při nespokojenosti hovornější, většina lidí se o špatném filmu nezmíní vůbec). Proč by to s RPG mělo být jinak?