York píše:
Psal. Řekl jsi, že by se noví autoři nemuseli patlat s revizí. Já na to říkám, že pokud bys chtěl mít hru v současném stavu, tak museli.
O tom mít jí v současném stavu sem nic nepsal - psal sem o tom mít jí ve funkčním stavu.
A jistě, nejspíš by někdo přesto pracoval na nějakym update - a nebo taky ne (a bohatě by stačilo dělat průběžné updates a korekce přes věci jako Bestiář, Hry Mocných atp.), ale i kdyby, tak by řešili věci jako "jak odladit tohle", "tady je nezabroušenej detail", "tohle potřebuje ošetřit, na to se zapomnělo" a možná "tohle de ve skutečnosti zjednodušit". Nemuseli by řešit věci, které se řešily a které jdou do hloubky systému typu "matematika Ohrožení je totálně broken a generuje naprosto WTF výsledky", "princip remízy je kurvítko n-tého řádu" atp.
York píše:
edit: Bylo to vlastně s Pluskama jinak? Mám pocit, že tam to pro autory taky skončilo odevzdáním finálního textu.
Kdyby.
Pluska psali postupně asi 3 generace autorů (možná 4 když počítám původního Vláďu, aspoň co vim) který si to předávali rozpracovaný. Místy je v textech dokonce dost vidět, kde nějakou pasáž napsal jeden člověk a odkud začal psát jinej - ty přechody stylu tam nejsou ani nijak zabroušený.
Aegnor: dík.