Proměň: Ty dovětky jsou určitě schválně. V případě kouzla Proměň se cíl promění ve zvíře (v humanoida nemůže) a
všechny jeho herní statistiky se nahradí statistikami zvířete. Cíl si jen ponechá své přesvědčení a osobnost. Takže v nové podobě ani nemá pozice kouzel, které by mohl utrácet. Mimochodem změní se i Inteligence, takže hodně štěstí při prozkoumávání s mouchou. :D
Zvířecí podoba: Toto je více méně stejné jako Proměň, jen si cíl navíc ponechá své hodnoty Inteligence, Moudrosti a Charismatu.
Skutečná proměna: Tady už padá omezení na zvířata, takže je možné se proměnit do něčeho, co umí kouzlit a má pozice kouzel. Opět se nahrazují herní statistiky cíle, takže je možné jen sesílat kouzla, která umí nová podoba a také se spotřebovávají pozice kouzel nové podoby.
Změna podoby: "Ponecháš si prospěch z rysů své rasy a schopností svého povolání či jiného zdroje a můžeš je používat, pokud je toho fyzicky schopna tvá nová podoba." Postava tedy může kouzlit a používá svá kouzla a své pozice.
Druidova Zvířecí podoba: "Nemůžeš sesílat kouzla a tvá schopnost mluvit či provádět akce, které vyžadují ruce, je omezená možnostmi zvířecí podoby." To se pak mění na 18. úrovni: "Počínaje 18. úrovní můžeš sesílat mnohá svá druidská kouzla v jakékoli podobě, kterou na sebe vezmeš pomocí Zvířecí podoby. Když jsi ve zvířecí podobě, můžeš provádět pohybové a verbální složky druidského kouzla, ale nemůžeš poskytovat surovinové složky."
Pozn.: v českém překladu je Zvířecí podoba kouzlo i Druidova schopnost.
Změň svůj tvar: Umožňuje změnu z humanoida na humanoida a zachovává možnost kouzlit za svoje.
U Skutečné proměny, Změny podoby a Změň svůj tvar je pak dobré si dávat pozor při sesílání nových kouzel na koncentraci.
Jinak jsem narazil na
Dragon Talk: Sage Advice on Polymorph. Video jsem zatím neviděl, takže nevím, jestli je v něm něco zajímavého.