Produkty

Alnag
5.6.2008 19:16
Hunter: The Vigil
White Wolf ohlásil novou hru pro new World of Darkness - Hunter: the Vigil. Podrobnosti zde.
28.5.2010 12:00 - sirien
jenom 120 exp
Ve skutečnosti 90 exp, protože "traps" sou dokonale k ničemu
Popravdě asi jen osmdesát exp, protože size 5 je fakt magořina. I 4 je pro huntery možná víc než dost, takže 72.
hm. A nevim moc k čemu je cache když máš secrecy 5, takže to by bylo 42.
Mezi čtyři postavy to je 10, 10, 11, 11 což jsou dvě nebo tři session.
28.5.2010 12:13 - basilisk
sirien píše:
jenom 120 exp
Ve skutečnosti 90 exp, protože "traps" sou dokonale k ničemu
Popravdě asi jen osmdesát exp, protože size 5 je fakt magořina. I 4 je pro huntery možná víc než dost, takže 72.
hm. A nevim moc k čemu je cache když máš secrecy 5, takže to by bylo 42.
Mezi čtyři postavy to je 10, 10, 11, 11 což jsou dvě nebo tři session.

tak nejak jsem si to myslel (i kdyz jsem to nepropocitaval). Co ty traps z ostatnich sourcebooku (treba slasherovske)? v praxi jsem to netestoval...
28.5.2010 12:17 - sirien
existují takové... konstanty. Merit na pětce je 30exp (pamatuju si od doby hraní SW podle STs kdy měl Honza hlášku na Císaře: "Proč rvát 30exp do resurrect other když to můžeš rvát do resurrect self"), skill je 45, atribut 70. Pak už to je vcelku snadná matematika.

co ostatní traps nevim, ale ujišťuju Tě že bych byl idiot abych rval nevim-kolik-exp na to, abych někomu/něčemu způsobil max asi 5 lethal v okamžiku kdy u toho nejsem a nemůžu to dokončit... technicky by to bylo dobrý jen k likvidaci toho místa, ale to se za ty expy co bys do toho musel narvat fakt nevyplatí.
28.5.2010 12:41 - Nachtrose
Sirien: pokud jsem neudelal chybu pri pocitani, tak safehouse fullmax nebude stat 120 ale 420 XP. Podle knihy se jednotlive puntiky z podkategorii scitaji pro urceni ceny meritu Safehouse. Pri size 5 uz stoji prvni puntik v cemkoli 12XP atd.
28.5.2010 13:02 - sirien
hm. Tak jako je to možný, ale je jestli jo tak to je nechutná brutalita. Zároveň by to znamenalo že podle core pravidel můžeš mít součet max 5, protože merity vyšší než 5 jsou systémově blokované herními podmínkami získání, pokud se pamatuju dobře. A ta cena mi pak připadá kapánek neadekvátní - ano, sice tam je logika (utajit save house velikosti 5tkovýho komplexu je zaručeně těžší než nějaká garsonka, nicméně expy potom poměrně dost neodpovídaj výsledku). Jako zrovna tohle bych osobně houserulnul.

Teď jak hrajem mage tak maj hráči sanctum o velikosti 4 s 1 occultation ještě něčim, do toho maj přidaný Library 4, alchemical lab 1 a tak, herně to je docela hezkej prvek a kdyby to měli natvrdo platit timhle stylem tak to bude takový dost nanic - node, alch lab a library sou sice oddělený, ale stejně by ten zbytek přišel na nesmyslnej majlant...
29.5.2010 14:14 - Gurney
Když, už jste nakousli ty expy, jak řešítě jejich přidělování ve WoD hrách? Odměňování na základě GMova posouzení "jak dobře jsi hrál" je mi protivný.
29.5.2010 20:16 - Sosáček
Alnag píše:
A také EVE Online TRPG je zřejmě v plánu.

To pokud vim zrusili. Rikal to nejakej chlapek od nich. Ale mozna to zas obovili, ze kdy mas informace?

Jinak magove jsou "game of modern sorcery" zatimco vlkodlaci jsou "game of savage fury" a upiri "game of gothing (nebo personal?) horror", takze je jasny, ze jsou veselejs nakresleny. Nema to byt hororova hra. Taky to nema byt novej Ascension se subjektivni realitou, ale uplne jinej druh hry. Coz jim nekteri dodnes neodpustili.

Samozrejme, na "modern sorcery" je dresden files ve vsem lepsi, o tom neni pochyb.
29.5.2010 20:17 - Alnag
Sosáček píše:
Ale mozna to zas obovili, ze kdy mas informace?


Z dávna. Takže asi zrušili jak říkáš.
30.5.2010 10:31 - Sosáček
Oni tusim rekli, ze nemaji lidi na delani jak wow mmo, tak pribehu k eve, tak eve rpg.

A k wod mmo udelali tohle: http://www.mmorpg.com/showVideo.cfm/videoId/1657 toz je husty.
31.5.2010 00:24 - sirien
Gurney píše:
Když, už jste nakousli ty expy, jak řešítě jejich přidělování ve WoD hrách? Odměňování na základě GMova posouzení "jak dobře jsi hrál" je mi protivný.

popravdě mi to je naprosto ukradený. Prostě se s hráčema dohodnu, o jakou úroveň expení stojej, a pak ji v daném množství deleguju podle délky hry a kvantity odehraného.
Dlouhodobě se zhruba držíme příbližně:
3 - krátká hra s minimem děje, tzn. tak do tří, tří a půl hodin s jedním, dvěma příběhovými milníky
5 - běžná hra, tak čtyři až šest hodin čisté hry s příběhovým postupem (příběhovým = kterékoliv téma ve hře přítomné, ne jen hlavní zápletka nebo tak)
7 - dlouhá hra, většinou ne tak obvyklé, takové ty protažené víkendovky na celou sobotu nebo tak se silným posunem v ději.
Orientačně takhle nějak, může být plus když se podaří nějaká nahuštěná atmosféra, hezký scény nebo tak, dalších +5 za uzavření příběhové kapitoly, +10 za uzavření celého příběhu.
Celý to dáváme plošně všem stejně - případně i těm co na session nebyly, protože expy nevnímáme jako nějaké odměny za hru, ale prostě jako způsob jak reflektovat vývoj postavy.

Special expy (team, akrane...) pak podle pravidel daných expů (takže arcane třeba přiděluju individuálně čistě podle činnosti postav, ono to stejně dlouhodobě vychází nakonec dost nastejno), vcelku to vychází i že to koresponduje s tím výše.

Můžou bejt individuálně bonus expy za to když někdo udělá něco hustýho pro hru - vede nějaké zápisy, dává dohromady seznamy lokací, NPC a tak s poznámkami a podobně. To je víceméně pojímáno jako motivačka ka takovéhle obecně prospěšné činnosti a pak se to dává adekvátně k té odvedené práci (třeba za deník z hunterů to vycházelo kolem 2-4 za session)

Ale jak řikám - je to jen o dohodě jak moc rychle vyvýjející postavy je zájem hrát.

Tamten Chlápek píše:
"game of modern sorcery"

hm. Možná tak po nastudování tuny nápravných sourcebooků, jinak samotnej core Awk v tomhle docela fail.
31.5.2010 11:52 - Sosáček
sirien píše:
hm. Možná tak po nastudování tuny nápravných sourcebooků, jinak samotnej core Awk v tomhle docela fail.

Je to napsany na obalce. Pouzivam to jako dukaz pro to, ze ta hra nema byt hororova.

Nechapu jak na to tahle reakce funguje nebo co.
31.5.2010 12:01 - sirien
A tak já netvrdim, že by Mage měly bejt hororový. Popravdě sem je hororově hrál za celou dobu jen jednou - horor v mázích je fakt drsná záležitost, nicméně zdaleka ne jediná možná, víc mě tam lákaj jiný témata.

Nicméně "game of modern sorcery" to fakt neni. Jejich odkazy na kulturní tradice jsou naprosto nulový, práce se subkulturníma vzorama sou taky naprosto nulový, urbanlegendy sou taky nereflektovaný.
Ascension byl mnohem, mnohem víc "game of modern sorcery" než Awk. Ne subjektivní realitou nebo podobnejma věcma, ale prostě tím, že základní rysy paradigmat (tradice) vycházely z těch původních kulturních vzorů a pracovaly s možnostmi moderních subkultur, obsahovalo to téma mixování různých náhledů...
Atlantský mágové který fungujou jak jiskřiče s manou místo Energizerů co se odkazujou, ale jen velmi, velmi matně, k jedné jediné, i když rozšířené, legendě o Atlantidě, kterou navíc obracej vzhůru nohama nemá s "modern sorcery" co dělat, sorry.
6.6.2010 15:55 - basilisk
off topic: ted jsem nasel na netu nejakou deskovku podle Hunter: the Vigil - Hunter Deadly Prey nevite nekdo o co jde?
6.6.2010 17:42 - Colombo
Ty jsi to našel.
6.6.2010 17:56 - basilisk
nasel jsem jen to, ze hra existuje a ma stejny obal jako HUNTER a je psana stejnym fontem. To je vse - myslel jsem jestli to napr. nekdo nezna (nehral) apod.
6.6.2010 18:18 - sirien
Z deskovek sem od WW hrál jenom Mwahahaha (a to je naprosto výborný)
6.6.2010 18:27 - Colombo
Sirien: nesměj se, když píšeš, nejde ti pak rozumět. Jak že se to jmenovalo?
6.6.2010 21:13 - MichalK
http://store.white-wolf.com/Deadly-Prey-P5582.aspx
Tohle asi k ničemu nebude, že? Osobní zkušenost nemám.
6.6.2010 21:16 - sirien
22.7.2010 19:14 - basilisk
zdravim. nevite nekdo co jsou zac World of Darkness: Mirrors? Popr. kde se da najit nejake ucelene shrnuti ci recenze?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.095119953155518 secREMOTE_IP: 3.133.144.197