Produkty

ShadoWWW
21.2.2016 07:54
Jeskyně a draci
Jeskyně a draci jsou čerstvým projektem nakladatelství Mytago, jedná se o fantasy hru na hrdiny postavenou na systému nejhranějšího stolního rpg na světě - Dungeons & Dragons. Hru s udatnými bojovníky, chytrými mágy, mazanými tuláky a dalšími ikonickými postavami zasazenými do světa draků, čar a kouzel.

Srdce Jeskyní a draků tvoří SRD 5. edice D&D, což jsou vynikající pravidla prověřená několika sty tisíci hráči po celém světě. Nejde však o pouhý překlad pravidel - česká hra přinese pravidla ve srozumitelné a kompaktní podobě, přesto plně kompatibilní s původní hrou. Díky tomu získají hráči přístup k nepřebernému množství oficiálních i fanouškovských rozšíření, které k páté edici D&D vznikly.

Paralelně s pravidly pracujeme na rozšířeních, které chceme pravidelně vydávat jak v elektronické tak v tištěné formě - nová dobrodružství, rasy, schopnosti, nestvůry, magické předměty, povolání atd. Chceme, aby hráči Jeskyní a draků byli dostatečně zásobeni užitečnými materiály, které jim zpříjemní jak přípravu hry, tak hru samotnou.

Vydání hry je plánováno na rok 2017, další podrobnosti budeme zveřejňovat na webu http://www.jeskyneadraci.cz a na FB (http://www.facebook.com/Jeskyně-a-Draci-285072668251981)

Název Jeskyně a draci jsem použil ze svého staršího projektu, jehož vlákno jsem z toho důvodu před chvílí přejmenoval. Tyto dva projekty jinak nemají nic společného.

Viz oznámení na RPG F.

Hlasování o překladu povolání "rogue": zloděj, tulák, nebo zvěd?

Mělo by JaD zahrnout do pravidel i Theater of the Mind?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Anokladné body13
Nekladné body2
20.9.2017 18:37 - wlkeR
Tyhle se mi líbí o hodně hodně moc líp.
20.9.2017 18:46 - Merlin
ten obrázek svalovce vpravo je disproporční a akt ošklivý...jinak jsou celkem dobré
20.9.2017 19:02 - Quentin
No teda. Na holce jsou šaty málo, ale dva nazí týpci jsou v pohodě?

#freethenipple
20.9.2017 19:03 - Xyel
Tohle se mi líbí mnohem víc :)
20.9.2017 19:04 - wlkeR
#menhavenipplestoo
20.9.2017 19:06 - LokiB
Co člověk, to vkus. Tyhle obrázky mi neseděj. anatomie a proporce ... divné, celé je to takové 100x viděné. Ty předchozí byli fajn určitou originalitou a stylem
20.9.2017 20:04 - Quentin
Tyhle určitě neurazí, ale taky se mi ty předchozí líbí krapet víc. Můžete ještě jednou hodit odkaz na autora?
20.9.2017 23:29 - Log 1=0
wlkeR píše:
#menhavenipplestoo


Na což mám pocit autor obrázku nějak zapomněl.
21.9.2017 00:05 - LokiB
No, já je tam teda u svalovce na prsním svalu vidím ... ale možná jsou to jen černé šmouhy pod chlupama :P
21.9.2017 00:41 - Log 1=0
LokiB:
A máš asi pravdu, ale bez tvé nápovědy bych je neidentifikoval. Teď je otázka, na které straně je chyba.
21.9.2017 10:57 - Gurney
Kresby opět velmi povedené, jako fan Franka Frazetty samozřejmě cením hlavně Death Dealera vpravo.
21.9.2017 11:14 - Merlin
Gurney: taky bych si ho cenil, kdyby ho tak autor nezmršil...nevím kde má ruce, ani jak podivně mu vyrostly
21.9.2017 22:19 - Skaven
Quentin píše:
Můžete ještě jednou hodit odkaz na autora?

Je to Peter Scholtz
22.9.2017 00:46 - ShadoWWW
Quentin: Ono to tam bylo i uvedené. ;)

ShadoWWW píše:
Nové doplňkové ilustrace Petera Scholtze, autora té obálky s drakem pro PPJ art directora JaD.
22.9.2017 02:34 - sirien
Bez ohledu na to, co ne/obsahuje DMG k DnD 5e...

...co se jako hráči DnD chcete v DMG dočíst a co čekáte, že tam najdete?

Zkuste uvést:
- aspoň 3 okruhy věcí, které jsou pro vás nejzajímavější
- aspoň 3-5 konkrétních věcí nebo otázek, k nimž byste tam chtěli mít odpověď

(nejde o hlasování, ale spíš brainstorming, takže pokud čtete i co napíšou ostatní, zkuste nahodit spíš něco dalšího)
22.9.2017 03:07 - Log 1=0
Tohle Asi to není přesně to, na co se ptáš, ale je to dle mého dosud netestovaného názoru nejlepší rada vůbec.

Samozřejmě by ta neměl chybět návod na vymýšlení nestvůr a humanoidních NPC. Bez ohledu na to, jak velký je bestiář, tohle se hodí. (Kdyby byl alespoň přibližný odhad, jak silná je NPC s povoláním, nezlobil bych se).

Výčet zajímavých prostředí s pár ultrauniverzálními bangy (Poušť, bla bla, žije tam to a to, bývají tam: Písečné bouře Divocí nomádi Fata morgána atd. atd.) Nemuselo by to zabírat moc místa.

Návod jak vymýšlet pasti. Nějak zajímavě. (To píšu čistě za sebe, tohle fakt netuším, jak se dělá).

Kouzelných předmětů by ani nemuselo být tolik jako v DMG, ale nějaké by tam být mohly.

Možná, vážně jen možná, něco k lehkým žánrovým posunům. Nemyslím tím věci typu umírněnější, drsnější, hrdiňštější, přepálenější (byť taky), ale takové ty věci, jako steampunk, sci-fantasy, nebo naopak historická fantasy.

Psát, že tam mají být rady k vedení hry je nošení sov do Athén.
22.9.2017 09:14 - Mildar
1-škálování encouterů - asi nejdulezitejsi cast pro zacinajici DM

2- Magicke predmety - a ted mi nejde ani tak o seznam (kterej je vzdy dulezity minimalne jako inspirace), ale doporuceni o cetnosti, jak je pro hrace generovat, jak casto

3 - libilo by se mi neco na honicky. Je to situace co casto resim ruznymi zpusoby a casto improvizuji. DND5e to nema dobre vymyslene, obcas si hraju s ability chalange od Mathew Colevile ale i to by chtelo trochu lepe promyslet. A ruzne utikani pred pastmi/hlidkou je celkem casta napln DnD

4-Napsat par dobrych rad k TPK. typicky veci jako: Jasne zdelte hracum pokud predpokladate ze se ve hre bude hodne umirat, bacha na situace kdy hrace postavite pred chalange co nemaj sanci vyhrat, hrac defaultne pujde bojovat pokud ho nemajznete klackem pres hlavu a nezakricite "NENAPADNE TI NAZNACUJI ZE ZEMRES!!!!"

Celkove kdyz nad tim premyslim tak bych DMG koncipoval tak, aby tam byly materialy co muze defaultne novacek pouzit hned a ktere nekdy pozdeji vyuzije jako inspiraci.

A hlavne byt strucny kde to jde. To je jedna z nejlepsich veci dnd 5e
22.9.2017 09:28 - Quentin
Skaven píše:
Je to Peter Scholtz

Dík, toho znám. Ptal jsem se na toho, co dělal Tieflinga, paní s obouručákem a trpoše ogrobijce (nebo co to tam měl za hlavu).
22.9.2017 10:07 - Quentin
Já vím, že je to hloupé, protože to zbytečně odradí nějakou část publika, ale osobně bych bral sebevědomé DMG, které tlačí na jasný herní styl a dává k němu konkrétní rady. Věci jako "A kdyby jste náhodou měli hráče, kteří neradi boje, tak jim dejte míň bojů" Fuck it. Ať hrajou jinou hru.

Hned z kraje si vybrat, jestli jsou to gamistická pravidla pro westmarches style hexcrawl nebo cinematic pravidla pro pořádné railroadové kampaně nebo příběhová pravidla pro improvizaci s mapou vztahů, whatever. Jasné přehledné návody a nástroje pro dosažení daného stylu.

(ale to jen tak plácám, ani jsem 5e DMG pořádně nečetl :) )
22.9.2017 10:12 - Gurney
Myšleno něco jako když SWN jsou prostě "jak udělat SF sandbox?"
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.075459003448486 secREMOTE_IP: 54.162.105.241