Střípky

Magus
26.12.2009 20:18
Dragon Age
Tak jsem dostal Dragon Age na ps3...
Dálskej elf zloděj...dopručuju:)

Co si o tom myslíte já osobně 100% super je grafika...není co vytknout...hrál jsem teprve 1,5h ale přijde mi zatím moc málo soubojů a dlouhý rozhovory...Ale je to nejspíš tím že to teprve začíná a musí mi to představit příběh...
Souboje SUPER až na to že nejde bránit...Prostě to vypadá reálně až na to zme do sebe nechají všichni bušit...
18.1.2010 13:30 - Lokken
noir píše:
Lokken: Mě se líbila spousta věcí, teda těch, na které jsem měl čas.

Takže nějáké konkrétní jméno by bylo?
18.1.2010 13:31 - Sosáček
Lokken píše:
ale srovnání s WoW je opravdu přiliš laciné

Cela soubojova mechanika je odvozena z WoWu. Mas tanky, dps, CC, nebo jak se tomu rika, vsechno. Plus tech souboju je ta hra opravdu plna -- ty dungeony pod tim trpaslicim mestem jsou takovejch pet az deset hodin cistyho boje, obcas nejakej miniboss, ale vetsinou ti sami nepratele furt dokola.

EDIT: to co niz cituje kolega jsem smazal, pac to nesouviselo s podobnosti s WoWem, kterou jsem adresoval v tomhle prispevku. Nicmene si to nevymyslel.
18.1.2010 13:45 - Lokken
Glitterhash píše:
Nektery schopnosti jsou musthave a nektery jsou nepouzitelny, a tak.

A v které hře to tak ještě nebylo?
18.1.2010 13:48 - noir
Lokken: Mass Efect, Jade Empire, Batman: Arkham Asylum, Elven nations, Warhammer 40K II, co mě tak z hlavy napadá.

Dragon Age je pro mě šílená nuda - furt dokola biješ furt stejnými kouzly furt stejné nepřátele. Těch pár vtipných dialogů pro mě hru nezachránilo.
18.1.2010 13:50 - Sosáček
Lokken píše:
A v které hře to tak ještě nebylo?

System Shock 2, Deus Ex, Baldur's Gate, Baldur's Gate 2, Planescape: Torment, Bloodlines, Mass Effect, KOTOR, KOTOR 2, ...

Urcite si casem vzpomenu na nejaky dalsi.

EDIT: jinak, na to ze to je rozbity (nebo imba, jak rikaji wowkari) prisli hraci behem asi ctrnacti dnu. Oni snad proste nedelali playtest nebo co. Navic, ta hra ma nejakou obtiznost, takze na te optimalizaci zalezi a tak, kdyby byla hodne jednoducha, tak nema smysl resit ze pulka kouzel je k nicemu a pulka husta, ale kdyz jsou v ty hre souboje ktery se spatnou postavou proste nedas ... pf.

EDIT2: toe ten duvod, proc je potreba do vyvojovejch tymu nabirat nejvetsi munchkiny ;) Kdybych vyvijel novy rpg, ma u me quentin jasny misto a pulka d20 s nim.
18.1.2010 13:58 - Lokken
Nějak mě asi minulo to užívání pořád stejných kouzel a schopností. Možná bych se měl víc snažit hru ošulit, najít to "nej" combo a pak si stěžovat, že to byla nuda, nevím...
18.1.2010 14:03 - Sosáček
Mozna ses do kouzel co ti umozni nemuset skoncit v Orzamaru a jit si delat novou postavu pac nedavas souboji trefil nahodou. Mozna mas trenink z DnD nebo WoWu. Mozna jsi hral na easy. Kdo vi.

A mozna bys nemel tak okate disinterpretovat co ostatni pisou. Byvaji pak nastvani.
18.1.2010 14:04 - noir
Ledový kužel, nebo jak se to jmenovalo. Dva (ideálně tři) kouzelníci s tímhle kouzlem a GAME OVER. Ani se nemusí moc kombit...
18.1.2010 14:10 - Lokken
noir píše:
Ledový kužel, nebo jak se to jmenovalo. Dva (ideálně tři) kouzelníci s tímhle kouzlem a GAME OVER. Ani se nemusí moc kombit...

No pokud jsi tohle dělal celou hru tak se fakt nedivím že ti přišla jednotvárná... ale ano, cone of cold JE přesílená, to uznávám i já.
Glitterhash píše:
mozna bys nemel tak okate disinterpretovat co ostatni pisou. Byvaji pak nastvan

Tuhle radu si rozhodně vezmu k srdci... stejně jako to kdo ji dává!
Glitterhash píše:
Mozna jsi hral na easy.

Ani easy, ani cheaty - 3x normal, 1x hard.
Glitterhash píše:
Mozna mas trenink z DnD nebo WoWu.
Nepsal jsi tu něco o disinterpretaci a její škodlivosti?
18.1.2010 14:10 - pipux
Lokken píše:
Že zrovna tebe překvapuje fakt, že historii píšou vítězové? :-)

Historii možná, ale tohle měla být pohádka ... a ty moje výhodné kšefty s démony neměly věstit nic dobrého.
18.1.2010 14:48 - Sosáček
Dragon Age ma k pohadce daleko.
18.1.2010 15:16 - pipux
Vývojáři říkají, že se snažili o 50/50 mix mezi epickou fantasy (pohádka) a temnou fantasy.
18.1.2010 15:43 - noir
Epická fantasy není pohádka. Chybí jí k tomu zcela základní strukturální znaky.
18.1.2010 15:47 - pipux
Takže:
--strukturální znaky pohádky
--strukturální znaky epické fantasy
--strukturální znaky temné fantasy

Povídej :)
18.1.2010 16:05 - Merlin
Lokken: já se nesnažím kritizovat. Já jsem poměrně nenáročnej..já se bavil dokonce i u MaM VI, VII a VIII. Baví mě hrát Heroes V, baví mě si zastřílet, zajezdím si autem, zahraju baldury nebo zaslešuju v diablu. Ale po původním nadšení mě DA odradily...prostě mám problém se vrhnout na hru i když mi leží na stole a je to originál co stál nemalé peníze
18.1.2010 16:14 - Sethi
Já si to docela užívám... tedy, svým způsobem. Já hry nerada dohrávám (stejně jako nerada dočítám knížky, prostě nemám ráda příběhy, které končí), takže mám teď mažetku na standby před Landsmeet a místo toho okrádám bohaté a dávám chudým s další ušatkou.
18.1.2010 16:29 - Sethi
Pravdou je, že takové Deep Roads už byly fakt zdlouhavé. Nesetkala jsem se ale s tím, že bych na easy nastavení nedokázala někde postoupit v příběhu, protože se mi zrovna nedaří zabít támhletu potvoru, což oceňuji. Roguettka jede na standartní setting a taky zatím neměla žádný výrazný problém, tak uvidíme.
18.1.2010 16:31 - noir
pipux: Nemám důvod to tu vypisovat. Přečti si Morfologii pohádky od Vladimira Proppa, tam to všechno je. Fantasy (ani epická ani temná, když už chceš rozlišovat tyhle pseudožánry) je nesplňuje, rozdílů je milion.
19.1.2010 18:37 - Sethi
Lámat Alistairovi srdce je jako kopat do malého kokršpaněla. A to jsem se celou dobu snažila zůstat vůči němu tak aflirtativní, jak jen bylo možné.

Takový mod na profackování Morrigan, na druhou stranu, přináší hře nový rozměr.
19.1.2010 20:24 - Lokken
Ušatá™ píše:
Lámat Alistairovi srdce je jako kopat do malého kokršpaněla.

Pořád lepší, než ho nechat popravit po tom, co si vezmeš královnu Anoru :-P

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.085032939910889 secREMOTE_IP: 18.224.37.68