18.3.2016 19:53 - PetrH
MeL bys mít pdf s téma tabulkama všem pokupe:)
31.3.2016 10:40 - Quentin
31.3.2016 16:00 - PetrH
Ty pevnosti jsou super, líbí se mi ta varianta bohéma v kombinaci s pevnostmi podle zdi duchu:)
1.4.2016 13:38 - skew
sirien píše:
Špatně. Máš náhodnou tabulku mostů a přitom v ní nemáš jedinýho trolla, naprosto nepřijatelný, okamžitě revidovat.
Then again, trollové jsou taková klasika, že pokud chceš most, u kterého postavy narazí na nějakou překážku, trollové se nabízejí tak nějak sami (→ nepotřebuješ tabulku, aby tě napadli).

Líbí se mi představa, že jedna pečeť (cejch?) 'přebíjí' druhou. Takovej člověk ale asi tak jako tak nebude moc vítán ve společnosti...
Takže mu nezbyde, než se vrátit někam do armády, kde bude v noci u ohně děsit mladý fucked up historkama ze své minulosti.
Nebo se z něj stane dobrodruh (a bude dělat totéž!).
2.6.2016 20:09 - PetrH
Hele prox tu neni cink aktualizace za kouzla. Moc hezky
2.6.2016 20:14 - Quentin
Půlka z nich je taková neoriginální, tak jsem nechtěl obtěžovat.

Dalších 20 kouzel
2.6.2016 21:40 - PetrH
to je sice fakt, ale je tp v seznamu a da se to krasne na jedne karte pouzit.
3.6.2016 02:47 - sirien
Hej, ale ty otravné negativní efekty sou fakt cool!
16.11.2016 16:02 - Quentin
17.11.2016 09:02 - Jerson
Zjišťuji, jak se postupně začíná ve více hrách používat mechanika, kterou mám v Omeze osm let :-)
17.11.2016 10:44 - Quentin
Však jsem ti ji chválil už na první brněnské slezině :D
17.11.2016 16:23 - sirien
Mě to teda přijde jako nápaditě kreativní zobrazení naprosto typické Skill Challenge / Extended roll mechaniky (známé z DnD 4e, Fate (honičky ze System Toolkitu) atd.)

Ten hodinový pohled má asi něco do sebe - osobně popravdě ale nevidim moc rozdíl mezi hodinami a lineárním trackem proškrtávaných čtverečků - možná tam nějaký je, ale nenapadá mě (?)
17.11.2016 16:52 - Šaman
Přesně to mě napadlo taky. Našel jsem dva rozdíly - kulaté to vypadá víc cool :) a nejde se dostat "do mínusu". (Kde jsem četl, že se začíná uprostřed čtverečkovaného proužku? Teď to ve Fate Core nemohu najít, tam se jen čárkují úspěchy. Asi to bylo FAE.)
A třetí rozdíl je v podání - takhle popsané je to dobrý nástroj i na věci, které bych jako výzvu, nebo střet jinak neřešil (a taky to sjednocuje výzvu a střet, jen se jednou použijí různé dovednosti k proškrtávání koláče, podruhé to může být série stejných hodů).
17.11.2016 17:06 - sirien
Šaman píše:
Kde jsem četl, že se začíná uprostřed čtverečkovaného proužku?

Fate System Toolkit, rozšířená pravidla pro honičky (orig "Chases"), tuším že v kapitole "předpřipravená řešení" (nebo jak sem to přeložil), mechanika chase track, doporučování 8-20 čtverečků, startovní záznam kdekoliv kde to odpovídá situaci, obě strany se snaží přetáhnout marker na svou stranu.
17.11.2016 17:30 - Gurney
Šaman píše:
kulaté to vypadá víc cool

A hlavně prostě uděláš kruh a do něj jednu, dvě nebo tři čáry podle obtížnosti, hotovo. Což mi připomíná jak moc se těším na finální verzi Blades in the Dark.

Šaman píše:
A třetí rozdíl je v podání - takhle popsané je to dobrý nástroj i na věci, které bych jako výzvu, nebo střet jinak neřešil (a taky to sjednocuje výzvu a střet, jen se jednou použijí různé dovednosti k proškrtávání koláče, podruhé to může být série stejných hodů).

J to taky, v tom článku jsou fakt hezké nápady.
17.11.2016 18:42 - sirien
Gurney píše:
A hlavně prostě uděláš kruh a do něj jednu, dvě nebo tři čáry podle obtížnosti, hotovo.

Prostě uděláš dlouhej obdélník a rozsekáš ho čarama na pět, deset nebo patnáct polí podle obtížnosti, hotovo.

Prostě obtáhneš podle obtížnosti 4, 6, 8 nebo 10 čtverečků na reversable battlegridu a hotovo.

Gurney píše:
J to taky, v tom článku jsou fakt hezké nápady.

Ty nápady sou super a přijde mi, že to je skutečná hodnota toho článku - že to ukazuje k čemu všemu se dají takovéhle mechaniky použít. Pizza už je jen takové estetické blbnutí navrch.
17.11.2016 18:45 - LokiB
sirien: popravdě ... je to asi úplně jedno. klidně se dají dělat čárky jak v hospodě a pak je škrtat. někomu je bližší kolo, protože je "uzavřený" a to tikání do konce si nějak vybaví skoro každej, máme to v sobě. lidé, zvyklí pracovat s jinými postupu v běžném životě nebudou mít problém ani s žádnou jinou podobnou mechanikou
17.11.2016 22:43 - Quentin
Sirien: Možná je to nějaká podivná symbolika nebo sémantika, ale dokud se všechny tyhle mechaniky* neschovali pod jeden termín "Hodiny", který lze ohýbat podle potřeby, tak jsem je pořád zapomínal používat. Což v našem vesměs freeformovém stylu znamenalo, že tam prakticky nebyly.

*extended test, skill challenge, reputation, gta stars, time stress, front countdown, torch countdown, chase distance a určitě mnoho dalších
18.11.2016 03:24 - Aegnor
sirien píše:
osobně popravdě ale nevidim moc rozdíl mezi hodinami a lineárním trackem proškrtávaných čtverečků - možná tam nějaký je, ale nenapadá mě (?)

Nevím jak ostatní, ale třeba já na kruhu dokážu mnohem líp odhadnout, jaká část (polovina, třetina, čtvrtina...) je hotova/chybí udělat. U řady to chce víc, než půlvteřinové mrknutí.
18.11.2016 04:22 - Jerson
Kruh je rozhodně rychlejší a přehlednější než řada, a asi se bude i lépe kreslit. Navíc člověk neskončí na počítání čtverečků, ale na tom, že bude mít předem známý počet fází - nejspíše čtyři, a z nich buď osm a případně dál šestnáct, nebo dvanáct. Víc už mi přijde zase nepřehledné a cokoliv mezi těmito počty náročnější na přípravu.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.096451044082642 secREMOTE_IP: 54.157.61.194