2.1.2016 23:13 - Vojtěch
DnD už dělalo pár dungů z těla mrtvého boha driftujícího astrálem atd. Zábavné záležitosti.
3.1.2016 11:23 - chrochta
ADnD Modul Nightmare Keep si (možná) udělal dungeon z těla jednoho čaroděje. Alespoň to tak vypadá podle map ve Forgotten Realms Interactive Atlasu.

Jinak novinka s krakenem je fakt libová.
3.1.2016 13:48 - Vojtěch
Mrtvého boha se mi zatím najít nepovedlo, nicméně jsem zakopl o tohle :)

3.1.2016 14:12 - Quentin
Purple worm už jsem viděl. Je tak krásnej (*_*)
5.1.2016 13:16 - skew
Je. Ale velké plus tvého Krakena vidím v tom, že využíváš jeho krakenovitosti (věštba z oka, vězení ze slizu, past ze svalů...), zatímco zkamenělý červ sice hezky vapadá, ale zevnitř je to pro postavy úplně stejné, jako dungeon v normálním podzemí / skále.
5.1.2016 13:30 - Quentin
Skew: Hmm, pravda :-)

BTW těch 2k6 mutantů si můžeš přimyslet k tomu věstci s okem.
22.2.2016 19:59 - Quentin
3.3.2016 10:25 - Quentin
Konečně mám seznam jmen na hru. V každém návodu pro DMy se píše, že si máš nějakej udělat :D
3.3.2016 14:19 - sirien
cool, nice.

(upřímně, tohle je zrovna jedna z věcí, kde je tabulka cool, ale asi to není nejlepší možné řešení... osobně to řeším tak, že si před každou hrou bokem vypíšu pár random jmen (jméno / jméno+příjimení / jméno+přídomek...) a pak je rušim v pořadí, přijde mi to plynulejší. Je to jedna z věcí, kde by i u fantasy odporný anti-tech konzervatista jako já spíš uvítal nějakou mobile app kde bych si načetl "výběr X" a následně bych jen tapnutim dostal jméno...)
3.3.2016 14:30 - ShadoWWW
Já při hraní dobrodružství ve Forgotten Realms vždycky závistivě pokukuju po Tarii a jejích nekrkolomných jménech/názvech.
3.3.2016 14:54 - Quentin
Píše:
a pak je rušim v pořadí, přijde mi to plynulejší.

Já na to taky neplánuju házet :) Spíš nakukovat pro inspiraci.

Píše:
Já při hraní dobrodružství ve Forgotten Realms vždycky závistivě pokukuju po Tarii a jejích nekrkolomných jménech/názvech.

Tohle někdy funguje, někdy ne. Často dáme NPCčku jednoduché jméno jako Hogar nebo Karel a všichni ho hned zapomeneme :)

Existuje (ne úplně vážná) rada pro začínající spisovatele, že nemají dávat do příběhu víc postav začínacích na stejné písmeno. Proto jsem tam dal od každého písmena cca 4, i když jich tolik velština ani neměla.
3.3.2016 14:57 - sirien
Quentin píše:
Existuje (ne úplně vážná) rada pro začínající spisovatele, že nemají dávat do příběhu víc postav začínacích na stejné písmeno.


3.3.2016 15:18 - Quentin
Jj, od něj jsem to slyšel prvně :-)
17.3.2016 23:08 - Quentin
17.3.2016 23:31 - sirien
Quentin: Špatně. Máš náhodnou tabulku mostů a přitom v ní nemáš jedinýho trolla, naprosto nepřijatelný, okamžitě revidovat.
17.3.2016 23:35 - Quentin
Měl tam být místo těch ogrů, ale přišli mi zábavnější. Ale nejsi první, kdo tvrdí, že je to nepřijatelná urážka.
17.3.2016 23:46 - sirien
inovace v tradicích jsou samozřejmě přijatelné, ale odsud podsud - trollí milenci by Ti prošli, ale nemít tam trolly, to je prostě hereze.
18.3.2016 00:05 - Quentin
Je to tím, že ten bridge encounter je zábavnej, když můžeš chvíli vyjednávat, a u nás jsou trollové jen beasts. Pravda, že tenhle je taky jen zvíře :)
18.3.2016 08:13 - Tarfill
Ty mosty, Quentine, jsou dobrá práce!
Asi nějakej z nápadů ukradnu pro svoji hru... ;-)
18.3.2016 10:03 - Quentin
Tarfill: Dík. Od toho tu jsou :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10522508621216 secREMOTE_IP: 44.206.248.122