18.8.2014 10:23 - sirien
Quenton: K Tobě se ještě nedostal oběžník o Star Wars generickém řešení jakéhokoliv problému se skilly?

QuentinW píše:
a někdo ty pilot

use the Force

QuentinW píše:
navigation

use the Force

QuentinW píše:
postech

use the Force

QuentinW píše:
a medical checky

use the Force

QuentinW píše:
hodit musí

týpek s lightsaberem


(celé to má canonový základ, mrkni na epizodu 4)
18.8.2014 23:09 - Quentin


V novém Drakkaru mám malou mapku Trossu a pár minidungeonů. Začíná to na straně 32. Má to nakonec být na faterpg.cz, tak je trošku generic, ale třeba si v tom něco najdete.

Blog post / 45. Drakkar / Ofiko Drakkarovská diskuze
20.8.2014 15:27 - Vojtěch
Nějak nevím, jestli chci vědět, co se při těch hrách odehrává, ale já si dávám pozor, aby moje postavy měly mimo zbroje psané i oblečení :D
22.8.2014 07:49 - kin
Quentine, ten Tross je super :) Vykradu ho skoro celý - hrajeme teď sandbox kampaň, tak se mi takovéhle nápady úžasně hodí...takže jetsli máš ještě něco, tak sem s tim! :D
Dokonce mě to zase nakoplo něco sepsat...btw.: nemohl by jsi mi poslat ty mapky bez čísel místností? Díky
22.8.2014 08:54 - Quentin
Píše:
Quentine, ten Tross je super :)

Dik!

Píše:
Vykradu ho skoro celý - hrajeme teď sandbox kampaň, tak se mi takovéhle nápady úžasně hodí...takže jetsli máš ještě něco, tak sem s tim! :D

Nemas nejaky request? Mam chut neco psat, jen nemam co :)

Píše:
Dokonce mě to zase nakoplo něco sepsat...btw.: nemohl by jsi mi poslat ty mapky bez čísel místností? Díky

Napis mail, poslu ti original scany. Drobny veci se tam ale lisej, protoze jsem obcas odhalil nejakou chybu a dodelal v gimpu.
29.8.2014 16:10 - Quentin
Na první pohled zapamatovatelné rysy cizích postav

BTW zkusil jsem změnit jméno topicu, protože mám dojem, že po všech těch spamech o houserules a dohadování her začala hromada lidí (blog)2k6goblinu ignorovat. A ještě jednou vám zkusím vnutit TROSS :o)
29.8.2014 18:09 - chrochta
Quentine, ten článek v Drakkaru se ti FAKT povedl. Má takovou atmosféru, že se mi nechce ani rejpat v drobných logických klopýtnutích (sakra, ožralý biskup válející se jen tak ve škarpě?!?!?!).
29.8.2014 19:32 - Quentin
Chrochta: Díky!

Biskup je prase. A právě když ho po "kalbě" (bůhví jakou vesnickou holku obtěžoval a jak se opil, že skončil tak daleko od svých poskoků) najdete ve škarpě, tak vám začne podlejzat, aby jste ho nevyštřovali/nenaprášili. Když se budete cukat a nepřidáte se k němu, tak vás nechá odstranit, protože si nemůže dovolit takovéhle loose ends.
Měl jsem to tam líp popsat, ale nechtěl jsem aby ten jeden encounter měl moc řádků. Příště si dám pozor.
7.9.2014 15:06 - Quentin
7.9.2014 16:02 - Gurney
Pěkný, určitě něco z toho použiju, i kdyby jen čistě pro fluffový efekt (představa koule co vybuchne a po chvíli se zase složí je super; neměly by v ní být zatavené krvavé fleky a zbytky kdovíčeho btw?).

Možná až trochu OP mi přijde Barlumův zvon, bál bych se že ve chvíli kdy ho hráči dostanou do pracek se vytrácí polovina zábavy při všech vykrádačkách a plížení a dělá to jakýkoli schopnosti a spelly, co se na to zaměřují docela useless. Asi bych to omezil na třeba jednou za noc nebo nechal kouli aby zvuky pohlcovala, ale po těch cca deseti minutách udělá šílený kravál, jak uvolní všechny ty nastřádané decibely najednou.

A těžítko by mohlo vypadat jako pevná koule vody, pěkně to naznačuje to využití, kdy ji narveš do nějaké skuliny, praštíš do ní a ona rozštípne jakoukoli pevnou látku.
7.9.2014 17:17 - Quentin
Gurney: co takhle?
Píše:
Dva bronzové orby velikosti oka. Cinknutím o sebe negují všechen zvuk v dosahu sta metrů. Při úsvitu, dalším cinknutí nebo vynesení zvonů z místa působení, se všechny potlačené zvuky vrátí naráz v ohromující kakofonii a nadpřirozené ticho skončí.
10.9.2014 14:20 - Quentin
11.9.2014 09:48 - Gurney
Quentin píše:
Dva bronzové orby velikosti oka. Cinknutím o sebe negují všechen zvuk v dosahu sta metrů. Při úsvitu, dalším cinknutí nebo vynesení zvonů z místa působení, se všechny potlačené zvuky vrátí naráz v ohromující kakofonii a nadpřirozené ticho skončí.

J, to má lepší koule.
29.9.2014 00:20 - Quentin
10.11.2014 22:45 - Gurney
Právě čtu Tross (thx redakci Drakkaru za možnost stáhnout ho samostatně btw) a je awesome. Hrozně se mi líbí ta kombinace "velké" mapy (která je mimochodem fakt povedená), mind-mapy která řeší vztahy nejdůležitějších NPC v oblasti a one-page dunegonů (tedy skoro one-page, chápu že je to dělané takhle kvůli kompatibilitě se zbytkem časopisu).

Btw jak řešíš ty náhodné encountery? Sice tam máš tabulky náhodných střetnutí, ale nějak jsem z toho nepochytil jaká je vůbec šance že k nim dojde (tuším že některé edice ODnD měly 2 z 6 jako základ a někdy se to v různých oblastech mapy lišilo) a jak často se na ně háže (jednou denně + jednou za noc, pokud se táboří venku? pokud jo, jak se na té mapě pozná jak dlouho trvá cesta třeba od zikkuratu k dračí kostře?)
10.11.2014 23:46 - Quentin
Vzdálenosti jsou ... cca 2 dny cesty z Trossu do Slumpu.

Encountery jsem nechal nedefinované, ať si to DMové vyřeší podle stylu hry. Někdo bude chtít házet na encounter třeba 2x denně 1z6ti a někdo prostě hodí rovnou na tabulku jednou za každou cestu od někud někam. Já jsem házel na jeden denně rovnou z tabulky, protože jsem jich chtěl hodně využít než se hra přesune jinam.

Díky moc za chválu. Hned mám lepší den :D
11.11.2014 13:15 - Gurney
Ok, dík za info.

Btw kdysi mě zaujalo, že některé staré mapy měly na cestách zaznačené tečky určující vzdálenost. Pro D&D mapy by asi byl ideální "rozestup" mezi tečkami 6 mil; lze pak snadno určit jak dlouho cesta trvá a tedy i kolikrát za tu dobu testovat random ecnoutery. Tečky lze přitom doplnit až po nakreslení mapy a pokud následně mapa geometricky pokulhává, congrat. povedlo se ti vytvořit autentický kus preindustriální kartografie.



Zbývá akorát problém co s PC, které se pohybují mimo cesty, ale to jde zhruba odhadnout podle podobných "vytečkovaných" vzdáleností (a třeba přidat 1d6 šestimílových úseků navrch - chození divočinou je holt málokdy přímka z bodu A do B). Nebo můžou být jednoduše odkázáni na milost či nemilost GMova italského osobního automobilu :)
11.11.2014 13:27 - ShadoWWW
Píše:
Zbývá akorát problém co s PC, které se pohybují mimo cesty

Já bych to řešil tak, že bych spošítal čas potřebný k přejití z místa A do místa B pomocí cesty a pak to vynásobil nějakým koeficientem náročnosti. (Jít po cestě bude vždy rychlejší, i když třeba oklikou, jinak by se ty cesty nestavěly.)
11.11.2014 19:13 - Jerson
Z mé zkušenosti po cestování poměrně urbanizovanou krajinou vyplývá, že jít mimo cestu je fakt náročná záležitost, která prodlužuje čas, vzdálenost a zvyšuje únavu. Na dešlí vzdálenost jdeš vždycky po nějaké cestě, i kdyby to byla lesní stezka.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 1.5496249198914 secREMOTE_IP: 54.234.208.87