Kultura

ShadoWWW
3.3.2010 07:30
Dračí doupě II (původní)
Konečně vznikly oficiální stránky Dračího doupěte II. Zatím tam jsou jen stylové wallpapery a seznam autorů.

Trochu mě překvapilo, že tam není nikdo, kdo by se nějak častěji objevoval na stránkách Kostky. Z toho mi vychází, že nové DrD bude mít pravděpodobně blíž k Fate než k DnD 4E.

TATO DISKUSE JE VYHRAZENA PRO PŮVODNÍ (NEREVIDOVANÉ) DRD2. DISKUSE O REVIDOVANÉ (AKTUÁLNÍ) VERZI JE ZDE

Recenze původního DrDII:
Sirienova recenze
Jersonova recenze
22.7.2010 09:26 - Merlin
Alojz: to jako, že si dopředu někam dají zářící horninu a pak jdou bojovat zrovna tam? hmmmm
22.7.2010 09:31 - Alnag
Jaká zářící hornina? Zářící kov to musí být. Ten dokážou totiž nemilosrdně správně identifikovat. Nespletou si ho... třeba s nějakým nezářícím :))
22.7.2010 09:55 - Alojz
Merlin: Nie, však keď žijú v podzemí tak sa v ňom vyznajú, takže buď majú prispôsobený zrak že vidia v tme aj keď tam nie je svetlo, alebo ťažia nejakú horninu (kov)ktorý používajú ako fakle (lampy) a majú ich rozvešané po stenách, po prípade si ich pripevnia na čelenku a idú tak do boja... proste možnosti ako vyriešiť tento problém je veľa a chce to fantáziu a hlavne sa neobmedzovať v tom čo je v realite.
22.7.2010 10:22 - noir
Něco jako v Cestě slepých ptáků - tam nosili podzemní ufoni na nose lampičky transuranové rudy. Protože viděli radiaktivitu, fungovalo to jako světelný zdroj.

Třeba by trpaslíci mohli taky nosit na helmách smolinec a svítit si s ním!

Alnag: Jsi hnusný rule lawyer! O tomhle v pravidlech přece nic není! Samotný kov trpaslík vůbec nepozná. Je to tam hezky explicitně: "Trpaslík dokáže na první pohled určit, z jakého kovu je vyroben předmět, na který se dívá." Takže se musí jednat o výrobek, ne o nějakou volně se válející rudu.
22.7.2010 10:28 - yokuzava
Alojz, protoze o tom v zadnem popisu trpasliku ani sveta nani ani carka -> Zadny popis - zadna uveritelnost - nehratelne bez uprav.
22.7.2010 10:37 - Alojz
Noir: Takže vedia že ten predmet je vyrobený: Olovo, železo, meď, atď... ale meď, železo atď nevedia rozpoznať? To sa mi moc nezdá

yokuzava: Tak je to len taký letmí popis, možno to v knihe bude úplne... mne to takto vyhovuje keďže aj tak by som si tam dosadil rasy z DnD 4 ... ale keďže to má byť hra určená prevažne pre nováčikov tak očakávam že každá rasa bude rozpísaná aspoň na dve strany.
22.7.2010 10:41 - Merlin
Alojz: tak jestli vidí ve tmě ala terminátor tak nepotřebují fakule a jestli nevidí, tak....:)
Jinak doporučuji si dát na hlavu čelovku a jen tu a zkusit si jít do sklepa zaboxovat...je to sranda.

edit: na dvě strany? lol....kdybys řekl na dva sloupečky, tak možná
22.7.2010 10:44 - noir
Alojz: Jak vidíš, popis té schopnosti je tak špatný, že pro začátečníky způsobí víc problémů než výhod. Jestli ty ukázky nejsou výsledné texty do pravidel, pak jsou úplně zbytečné. Hloupých nepublikovaných nápadů je web plný.
22.7.2010 10:59 - Alojz
Merlin: Ty sa furt vzťahuješ na to čo je možné a čo nemožné v realite. Tak a čo že Ja sa neviem biť v podzemí alebo niekde kde je šero... prečo by to nemohli vedieť trpaslíci vo fantasy? Len preto že ja alebo bežný ľudia v tomto svete to nevedia?
2 strany aj s dvoma či troma obrázkami

Noir: Takto keď je to všetko rozhádzané je to zbytočné. Mňa jediné čo zaujíma sú mechanizmy v DrD 2
22.7.2010 11:09 - Colombo
Alojz: pokud mi řekneš možný fyziologický proces, jakým by dokázali trpaslíci vidět ve tmě (ne šero, ale tmu, v šeru by stejnak nějaký zdroj světla potřebovali), tak ok. Ale "is's magick" neberu, protože pak by nemuseli mít hubu a nemuseli se krmit, stejně tak vylučovat, z učí by jim mohlo odkapávat zlato a pohybovat by se mohli přirozenou levitací.
22.7.2010 11:10 - noir
Alojz: Mechanismy mohou být i božsky originální a promyšlené, ale když je popíšou tak špatně jako trpaslíka, stejně to bude k ničemu...
22.7.2010 12:24 - Alojz
Colombo: Tak vidíš, ty máš proste iný štýl, ja mam iný štýl

Noir: S tím sa nehádam, aj mne často krát popis niečoho alebo niekoho skazí chuť sa pozrieť hlbšie k mechanizmom alebo si také dačo zobrať, či hrať za takú postavu.
22.7.2010 12:48 - Merlin
Alojz: to si pleteš..já nemluvím o tom, že ty se neumíš rvát ve sklepě..mluvím o tom, že rvačka s komíhající čelovkou je hmmmm..jak to říct..šíleně náročná a jde spíš jen o náhodu. A můžeš být vycvičenej jak chceš....

Mluvím o tom, že autor, který trpaslíky popsal je neoriginální, využívá jen tradičního klišé a to ještě popisuje špatně. proč nevybaví trpaslíky raději kuší, která je pro střelbu v tunelu výhodnější...nebo krátkou foukačkou. menším bitevním kladivem s bodcem...

ˇááále dyť je to jedno...všechno se dá omluvit mažií
22.7.2010 12:57 - Colombo
s foukačkou neuděláš nic.
22.7.2010 13:14 - Merlin
Colombo: s foukačkou ne :), ale s tím suprovým jedíkem jo....nicméně bych se stejně přikláněl ke kuši.
22.7.2010 14:49 - sirien
Píše:
a nosí dlouhé plnovousy, které si často splétají do copánků nebo dvojice mohutných copů, které si zastrkují za opasek.

touha po zlatě může načas přehlušit jejich vlastní přirozenost

bývají upřímní a čestní

tajnůstkářské povahy. Občas jsou nedůtkliví a jejich tvrdohlavost je proslulá

....bla bla bla další nesmysly kterejma neni třeba špinit papír, protože šance že vezme DrDII do ruky někdo kdo nečetl/neviděl LotR nebo jinou věc s trpaslíkama je limitně mizivá

Stereotypy existují - cute. Mlátit jima do xichtu - necute.

Píše:
Trpaslík dokáže na první pohled určit, z jakého kovu je vyroben předmět, na který se dívá. Nikdy se nenechá oklamat falešným zlatem nebo mečem z nekvalitní oceli

HUSTÝ, tyvole, tim ste totálně přebili dojem z toho předchozího, tohle je brutalita, fakt megaCOOL - nemůžu se dočkat až si vezmu postavu se zvláštní schopností kterou mají v běžném světě jenom kováři, zlatníci, vojáci, půlka šlechticů (pokud to je kulturnější setting), alchymisté a lidé s alchymií koketující, kdokoliv kdo absolvoval nemoderní universitu (resp. navštívil pár přednášek geologie a zeměpisu)... s tim bude moje postava fakt zářit, zvlášť když si vezmu ty využití ve hře! Budu přesně vědět, čim mě někdo probod nebo chce probodnout, bezpochyby poznám, z jakého kovu je zemědělskej pluh na poli kolem kterého budeme putovat, neomylně určím, že ten žlutý pečetní prsten je zlatý... s tímhle budu pro zbytek skupiny naprosto nepostradatelný, když si jen vezmu, kolikrát jsem za 14 let co hraju RPG takovou schopnost ve hře u své postavy nebo postavy nějakého spoluhráče postrádal...

Probohy děte si zahrát aspoň DnDčko ať víte, jak se to vlastně dělá, tohle je fakt hrůza
22.7.2010 14:55 - táá dýý dáá dýý dá
Píše:
a nosí dlouhé plnovousy, které si často splétají do copánků nebo dvojice mohutných copů, které si zastrkují za opasek.Když se pak opijí silným trpasli49m pivem, tak si své spletené vousy navzájem strkají tam kde slunce nesvítí...
22.7.2010 15:12 - sirien
ShadoWWW píše:
A volné hry typu Fate

Ti dám volnou hru, s Filipem, Quasitem a Sathel sme v tom odehráli jedenapůlroční kampaň. Parta lidí z RPG F tu kdysi velmi záslužně rozšířili FATE a velmi nezáslužně ho zpropagovali v jeho nejvíc totálně frenzy podobě místo v té normální dlouhodobě krásně hratelné, chjo.
22.7.2010 17:33 - Jerson
noir píše:
Jerson: Kappadokii mám docela prolezlou a většina těch podzemních prostor, které jsem viděl, je vcelku blízko u povrchu. Světlo přichází komíny nebo světlíky, ale ty prostory vypadají jinak podobně jako obyčejné domy.

Však já bych se vůbec nezlobil, kdyby trpasličí síně nebyly tak hluboko pod zemí, že záchodová díra vede rovnou do pekla, ale poměrně blízko povrchu. Do některých sálů Morie taky pronikalo sluneční světlo, nevím, proč to Tolkienovi kopírovači ignorují.

A proti mečům nebo oštěpům nemám nic, ani v podzemí, ale když někdo napíše, že to jsou zbraně do těsných prostor ... co k tomu dodat.
22.7.2010 17:59 - Sosáček
U tech mecu taky zalezi na tom, s cim je porovnavas. Se sekerou? S kladivem? S palcatem? S holi? Ten mec je aspon spicatej, takze nepotrebujes tolik mista na naprah. Also, kratkej mec je kratkej, zejo. Trpaslici jsou kratci, takze maji kratky kratky mece, ne? :D

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.099944829940796 secREMOTE_IP: 18.222.179.186