Kultura

ShadoWWW
3.3.2010 07:30
Dračí doupě II (původní)
Konečně vznikly oficiální stránky Dračího doupěte II. Zatím tam jsou jen stylové wallpapery a seznam autorů.

Trochu mě překvapilo, že tam není nikdo, kdo by se nějak častěji objevoval na stránkách Kostky. Z toho mi vychází, že nové DrD bude mít pravděpodobně blíž k Fate než k DnD 4E.

TATO DISKUSE JE VYHRAZENA PRO PŮVODNÍ (NEREVIDOVANÉ) DRD2. DISKUSE O REVIDOVANÉ (AKTUÁLNÍ) VERZI JE ZDE

Recenze původního DrDII:
Sirienova recenze
Jersonova recenze
3.12.2010 18:37 - Vojtěch
Mno, úplně generické by to být tedy nemuselo. Šeď je tak úžo počteníčko, že? Raději bych viděl něco, co dá celku nějakou chuť. Svébytný svět může být lepší než celá pravidla.

Pokud se tedy někdo pokusí dělat slovanskou fantasy, měl by jí někam zasadit. To, že pravidla umožní i víc je věc druhá...
3.12.2010 19:01 - pipux
noir píše:
"naturalistické ztvárnění nevolníka"- přemýšlím, jestli tahle představa vzrušuje setinu promile teenagerů, nebo mnohem méně.

<evil> Nevím jak samotné prožívání příběhů takové postavy, ale věřím, že nadějným teenagerům by se více zamlouvalo "naturalistické vyvraždování nevolníků" ;) </evil>
3.12.2010 19:10 - Vojtěch
Myslím že s přídavky nad thirteen taky naturalistické zneužívání přítomnosti dcer výše zmíněných nevolníků.
3.12.2010 19:11 - skew
Nebo znásilňování a teprve pak vyvražďování. Aspoň mám ten pocit že jsem pochytil někde na netu u pár lidí, že znásilnění elfky je taková součást folklóru nejedné herní skupiny.
3.12.2010 19:18 - ShadoWWW
No, pro ultra roleplayery možná i prve vyvražďování a pak teprve znásilňování.
(Klidně se přiznám, že jsem spíš powergamer :-))
3.12.2010 19:43 - Vojtěch
Vraždíš (XP) a nenásilníš? :)
3.12.2010 22:26 - pipux
Vojtěch píše:
Vraždíš (XP)

Bah! Nač XP? Udělám to zadarmo, z principu >:)

Když nad tím tak přemýšlím, pak velikost "bodycountu" jde určitě v přímé úměře s pozitivními zážitky ze hry ... tedy, pro některé hráče :)

... a pak, tady se se dá dobře poznat kvalita zpracování + celistvost settingu: převrácíš-li svět naruby a šíříš chaos, co s tebou udělají?
4.12.2010 00:53 - sirien
pipux píše:
Bah! Nač XP? Udělám to zadarmo, z principu >:)

Ani XP za to nechceš?
Tak teda, tomu říkám maniak zcela oddaný svému řemeslu...

pipux píše:
převrácíš-li svět naruby a šíříš chaos, co s tebou udělají?

No, tak třeba ve třech PS říších chaosu Tě odmění jako ohromného hrdinu, drogy, ženy, prachy, památníky...
9.12.2010 09:30 - Sparkle
noir píše:
Jde o to, jak velkou cílovku chceš v dané skupině oslovit. Mám na stole čísla marketingové studie a vypadá to trošku jinak. Na skupinu 20-40 tisíc teenů stačí relativně úzký rozptyl.


Muzes byt prosim trochu konkretnejsi? Tohle by me hodne zajimalo. Dalo by se do te knizky dat neco, co by zaujalo tolik teenu jak pises?
9.12.2010 09:54 - noir
Jednoznačně. Ale to už jsem to psal několikrát. Stačí se jen podívat na prodejnost všech těch upírských teen románů. IMHO upír na obálce dnes znamená +20prodej všeho.
9.12.2010 11:27 - Jarik
Je pravda, ze kdybych dnes dokoncoval nejaky produkt ve stylu Draci doupe, ...
... tak prihodim rasu Upir a Vlkodlak mezi hracske postavy.
Ani je nemusim davat do popisu hry, ale na obalce by se dali rozeznat.
Skupina dobrodruhu, z nichz je jeden upir a druhy vlkodlak, ... ktera stoji proti drakovi (nebo i bez nej)... a mam prodano n-krat tolik dilu :D
A stalo by mne to ... jen napriklad pul stranky v rasach navic. a mozan tak hodinku prace.

kreslir by udelal jen jiny obrazek.. takze to nic nemeni.

EDIT: X-Man(i) je maj taky - Wolverine, Rogue :)
9.12.2010 11:54 - Argonantus
Jo, to byl také jeden z důvodů, proč jsem otravoval s nekromantem.
Přirození záporňáci jsou prý děsně cool jako vlastní postava.
Vkodlak Hraničář je mimochodem docela štěpná kombinace.
9.12.2010 12:08 - Vojtěch
Wolverine a Rogue - vlkodlak a upír? Mwahahahahahahah :)
9.12.2010 12:35 - Jarik
Vojtech> strukturalne ano.
Jeden rozdrape co muze, druhy (druha) vysava zivotni energii.
Zda je to pozehnani nebo prokleti je vec druha.

A nepisi to jako zaporne postavy, ale jako rasy. V tom je sakra rozdil.
9.12.2010 12:47 - Vojtěch
Jo, ale tihle toho zrovna podstatou zrovna moc společného nemají. Myslím, že velká část lákadla je priávě ta kletba, kterou je takový běžný krvesaj/chlupáč stižen a osobní tragédie z toho plynoucí. Když to pak zahustíš třemi tatrami sladkého sirupu, tak se upíři začnou přpytit atd. U Marvelů by mi tohle celkem chybělo.

Rogue možná, ale Wolverine mi zrovna moc nepřijde jako ten typ věčně bědující nad svým osudem. Ten mi přijde spíš jako nějaký drsný barbar s vestavěnou výzbrojí.
9.12.2010 13:04 - mrtvej bůh
Vojtěch píše:
Wolverine a Rogue - vlkodlak a upír?

Perfektně to odpovídá. On je poháněný nasraností, ona je strašně emo. WoD k tomu jen přidal pár dalších pravidel.
9.12.2010 14:02 - sirien
Vojtěch píše:
Myslím, že velká část lákadla je priávě ta kletba, kterou je takový běžný krvesaj/chlupáč stižen a osobní tragédie

něco něco něco - romantické řečičky - něco něco něco
co je na nich cool je že sou EMO nebo drsňácký, uměj regenerovat, sou sakra rychlý, nakopou kdečemu zadek a podobně... pochybuju že by se jakejkoliv teen zamějšlel nad romantičností nějaké kletby.

Jarik píše:
Rogue možná, ale Wolverine mi zrovna moc nepřijde jako ten typ věčně bědující nad svým osudem.

Lestat obvykle taky moc ne. Wolfgang von Überwald taky ne. Angua to má spíš jako rodinný rozepře, než že by jí trápila vlkodlačí podstata samotná...
...Damon nad svým osudem taky moc netrpí. A Blade už vůbec ne. Tesla ze Sanctuary je maniak co touží ovládnout svět a bytí upírem si víc než užívá.

Ne, kouzlo těhle potvor leží jinde...
9.12.2010 14:03 - Vojtěch
Wolverine regeneruje sám od sebe a má adamantiem vyztuženou kostru, to vše následkem experimentálního vylepšení. Když se vzteká, tak proto, že je nas*#nej a občas se nechá unést... On ale byl takový vždycky.

K vlkodlakovi, kterému jeho běsnění vnutí jeho kletba a pokus vlčí podstaty překonat tu lidskou. Tragédie (a lákadlo celého blešího cirkusu) plyne z tragické vnitřní rozervanosti, na kterou by mohli romantičtí básníci pohlížet zelení závistí.

Sirien: To jo, ale nejsem si jistý, jestli k tomuhle by se mělo připomínat to, jak jsou EMO, právě by se mělo zdůraznit jaké jsou to potvory ;)

Takových ras by tam ale bylo i bez toho (trollům 3x hurá).
9.12.2010 14:49 - Jarik
tady je videt, ze jeden z nas nechava spoustu prostoru pro hrace... a druhy mu chce nalinkovat a pomalu vytvorit divadelni roli.

Ja nikomu nic nediktuji. Jen davam mantinely, aby to nezaslo do krajnosti :D
Konec mych komentaru.
9.12.2010 15:00 - skew
sirien píše:
pochybuju že by se jakejkoliv teen zamějšlel nad romantičností nějaké kletby.
Jo no, když teda vyškrtneš Twilight. Pak si myslím, že těm masám zbyde spíš Blade nebo Underworld, tenhle typ upírů a vlkodlaků.

...

Nějak úplně nechápu, proč je špatný držet se vlastní představy na úkor prodejnosti.

Plus, cpát cool upíry do něčeho, co má na obálce Dračí doupě - to je u mě regulární* mindfuck. A vsadím se že nás takových je víc (možná ne víc než těch, kteří by si to pod vlivem cool upíra na obálce koupili, whatever).

*jo, já vím...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.060429096221924 secREMOTE_IP: 18.223.107.149