alef0 píše:
Dracolich je tunajší výmysel, ktorý vyplynul z neviemčoho. Keď si prečítaš ukážku (link vyššie), zistíš..
Alef0, ale teď mě trochu zlobíš tím přezíravým tonem. Mohl bych odpovědět: Kdyby si četl moje posty, tak tam jasně uvádím, že jsem to četl a to slovo dracolich jsem sám úmyslěn zavedl do dizkuze. Ale že jsi v druhé půlce postu dal i odpověď, tak ti obratem odpouštím (a counteroval jsem své dálkové zaklínadlo "špatný oběd pro Alefa")
Peekay píše:
Preco by sa v prikladoch, textoch a podobne museli nutne vyskytovat iba potvory, ktore su v bestiari? RPGcka su predsa o invencii a kreativite, nie?
Neboj ptal jsem se z čistého zájmu nad toutou odpovědí, protože mě zajímalo, zda je to celé koncipované jako vodítko nováčků za ruku, nebo zda je koncept volnější a hned od začátku se ukazuje, aby hráči pojali hru podle svých představ.
Mimochodem v mých hrách jsou takřka všechny nestvůry mnou vymyšlené.
Ano četl jsem verzi, kde našel to hledané kopí. Proto to ve mě vyvolalo otázku, zda je to nějak cílené, aby tak PH hrál. Pokud to není v tištěné verzi, nechme to plavat.
Hugo, s tím kostěným drakem si to cynicky trefil. Na tom celém je dost problematické, že drak není nějaký čaroděj, jak mi tu bylo předhozeno, ale bytost velmi specifická, kterou část diskutujících vnímá jako bytost opravdu VELMI mocnou, což je bohužel v přímém opaku toho, jak se chová v ukázce. Takže je to celé trochu nešťastné. Jsem si jist, že kdyby tam byla kostra obra, co se zvedne, klidně bez fénu, tak nikdo neřekne ani popel.
Alefe, to že si uvedl: "Wild West používa smrť ako trest, to je rozdiel." to jsi zjistil kde? Já tu čtu, že chce mít ve hře možnost smrti, aby postavy věřili, že mohou umřít. Obávám se, že v tomto případně zcela úmyslně manipuluješ diskuzí.