11.6.2014 10:14 - Vojtěch
DCC má záchranu léčením do tolika kol, kolik máš lvl, tedy čím větší geroj, tím víc času. Sedláci jsou prostě mrtví :) Pak dodatečně, pokud máš alespoň jeden lvl, tak se hází ve chvíli, kdy se po rozumné době (jako né za X dnů) někdo dostane k tvému tělu, hodí se na luck a když podhodíš, tak jsi byl jenom těžce raněný a v bezvědomí. Dostaneš ošklivou jizvu a permanentní -1 do nějaké fyzické vlastnosti za zmrzačení.
12.6.2014 11:24 - skew
Někam bych to chtěl hodit ale nevím vůbec do kterého tématu :/

Boss Mechanics from World of Warcraft (aneb jak udělat boss fighty zajímavější)

(kdyžtak mě přesměrujte a copypastnu to i jinde)
12.6.2014 11:46 - Quentin
Skew: Prvně jsem chtěl říct, že to není nic nového, ale ten článek je fakt dobrej. Něco z toho používám, něco mě ani nenapadlo. Díky moc. A určitě to sem patří :)
12.6.2014 12:41 - skew
Ten blog je vůbec fajn. God damn, 11 ultimate magic power shields.
16.6.2014 21:43 - ShadoWWW
One Page Dungeon Compendium 2014
Cena: jakýkoli dobrovolný příspěvek
17.6.2014 16:01 - Quentin
"Dokážeme spočítat, kolik bylo v minulý hře bojů?"
"Ja jich napočítal tak 10 + ešte naky ty malý potyčky v ulicích města"

Je to oficiální, hrajeme hack&slash :D

BTW v tom contestu jsem se neumistil. Skoro vsechny vyherni dungy maji bud nejaky twist nebo hrozne hezkou grafiku. Snad jediny klasicky dungeon, co se umistil byla takova hrobka, co byla akcnejsi a strucnejsi nez Krvava Vila. Ale počítám, že v tom sborníku bude ;-)

Soutěže na rpgf jsou lepčejší, protože se ty názory poroty i dozvíš. Takhle je to takové anonymní.
17.6.2014 21:54 - Gurney
Jo, gratuluju k účasti. Mě se třeba vila líbila víc než některý z těch vítězných, ale mám holt trochu jinej vkus než američtí D&Dčkaři.
19.6.2014 20:39 - Quentin
Drobná DM technika
Tři, dva, jedna ... Chaos!
20.6.2014 00:01 - Naoki
Jestli v tom chaosu je ale všechny uslyšíš... Nebylo by lepší po nich chtít aby to napsali na kartičku? Takhle by to taky nemohli změnit :)
20.6.2014 08:35 - Quentin
Jasně, šlo by to. I když už je to zase o trošku pomalejší. Většinou je ale slyšíš, a i kdyby ne, tak přece nebudou podvádět a měnit svoje rozhodnutí, nejsme na základce :)
10.7.2014 19:58 - Quentin
11.7.2014 03:02 - Vojtěch
Pěkné. Taaky se mi líbí, že Pathfinder už některé ty myšlenky obsahuje v základu.

Witch má familiara, který ji učí kouzla a funguje jako spellbook. Quasiti a impové byli uz v 3E psaní tak, že vznikli tím, že caster obětoval část své duše peklu/propasti a ta tam hnila a bobtnala, až se z ní vylíhnul maličký pekelník, který se vrátil, aby pojistil, že se zbytek duše dostaví také díky pokušení atd.

Familiar také může fungovat pro doručení kouzel, nebo mu jde kouzlo půjčit. Taky jsou tam item familiar, který dává ono kouzlo navíc.
14.8.2014 10:56 - Quentin
HELP!

Už dlouho hrajeme s takovým jednoduchým systémem.

Máme dvě povolání
Warrior - na lvlu +1d8hp a +1attack
Mage - na lvlu +1d4hp a +1mana

V boji hážeme d20+attack vs AC, při hitu pak damage. Běžné dnd.
Když je potřeba hodit mimo boj, tak rozmisťujeme možné výsledky akce libovolně na k6. Při určování pravděpodobnosti úspěchu hráči argumentují i dovednostmi svých postav. Ty ovšem vychází z backgroundu a charakteru postavy ve hře, nikde to není mechanicky zapsané.

No a poslední dobou máme chuť ty povolání trošku rozšířit, protože se pořád časteji objevují requesty na povolání jako cleric (half warrior/half mage), bard (half wizard/half rogue), hraničář (half fighter/half rogue) či zloděj (full rogue, vesměs nebojové)

Hezky symetrické by bylo tohle:

Warrior - 1d8hp, +1attack za lvl
Expert - 1d6hp, +1/2attack za lvl, +??? něco (s dovednostmi?)
Mage - 1d4hp, +1mana za lvl
+ neomezený multiclass

Jak by jste udělali nebojové povolání mechanicky zajímavé/viable v pravidlech, co se zabývají jen bojem?
14.8.2014 11:26 - Me-dea
Warrior - 1d8hp, +1attack za lvl
Expert - 1d6hp, 2 útoky za kolo s dýkami a lukem?
Mage - 1d4hp, +1mana za lvl
14.8.2014 11:56 - Colombo
Quentin: Co se vykašlat na 1-4 hp a takové věci a nehodit něco jako:
level: vyber jednu
+1 útok
+1 mana
+1 skill/manévr
+1/3 útok za kolo
+2 hp
14.8.2014 12:01 - Quentin
Co si představuješ pod "+1 skill/manévr"?
14.8.2014 12:50 - Colombo
Pokud chceš tabulkovat skilly (a nemít je ad hoc), tak nějaký skill.

Pokud nechceš a chceš je mít jen ad-hoc, tak na tom nebude moc záviset, tak je to zbytečné.

Jako manévr pak nějaký charakteristický bojový či jiný manévr. Berseker attack, full-defense, CHARGE!, backstab, shield-slide, whirlwind-strike... něco, co by pomohlo charakterizovat bojový styl postavy. Případně jakákoliv jiná mechanicky-charakterizovatelná a důležitá akce. Kouzlo, spešl předmět...
14.8.2014 13:08 - Quentin
Píše:
Expert - 1d6hp, 2 útoky za kolo s dýkami a lukem?

Píše:
Jako manévr pak nějaký charakteristický bojový či jiný manévr. Berseker attack, full-defense, CHARGE!, backstab, shield-slide, whirlwind-strike... něco, co by pomohlo charakterizovat bojový styl postavy. Případně jakákoliv jiná mechanicky-charakterizovatelná a důležitá akce. Kouzlo, spešl předmět...

Expert class by měl být právě pro simulování těch méně bojových povolání

Píše:
Pokud nechceš a chceš je mít jen ad-hoc, tak na tom nebude moc záviset, tak je to zbytečné.

A je nějaký způsob, jak to navázat na ty ad-hoc skilly? Zatim jsem uvažoval tolik rerollů na session, kolik máš expert lvlů. Ale to je takové marné :)
14.8.2014 13:26 - Me-dea
A opravdu chceš k těm dvěma "bojovým" dávat nebojové povolání? Někde jsem četla, že právě přidání expert classy (to bylo v 2e že?) vyvolalo značné pozdvižení, protože byl na nic v boji ale mnohem lepší ve všem okolo? Já bych šla spíš do klasického síla/hbitost/inteligence, tedy silný dmg, nízký počet útoků/vysoký počet slabých útoků/magie. Každopádně tu jen tak házím nápady.
14.8.2014 13:31 - Quentin
Jj, potíže s přidáním thief classu si uvědomuju. Proto jsme teď dva roky hráli jen s fighterem a mágem. Jen mě to pořád láká, tak občas hledám nějakou cestu.

Zatim je to u nás tak, že krom mágů mají všichni d8hp a 1attack/lvl. Zloděj a rytíř se od sebe liší jen tím, že jeden má lehkou zbroj a všude se plíží a druhý má těžkou zbroj a nikdy nelže :)

Jen ty polovičaté classy jako cleric se do tohodle modelu cpou těžko, protože je divné, když má pak bard větší útok než kněz, kterému jsme zkoušeli dát d6hp, a +půl many na lvl a +půl útoku na lvl.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18865489959717 secREMOTE_IP: 3.227.2.109