Kultura

ShadoWWW
3.3.2010 07:30
Dračí doupě II (původní)
Konečně vznikly oficiální stránky Dračího doupěte II. Zatím tam jsou jen stylové wallpapery a seznam autorů.

Trochu mě překvapilo, že tam není nikdo, kdo by se nějak častěji objevoval na stránkách Kostky. Z toho mi vychází, že nové DrD bude mít pravděpodobně blíž k Fate než k DnD 4E.

TATO DISKUSE JE VYHRAZENA PRO PŮVODNÍ (NEREVIDOVANÉ) DRD2. DISKUSE O REVIDOVANÉ (AKTUÁLNÍ) VERZI JE ZDE

Recenze původního DrDII:
Sirienova recenze
Jersonova recenze
9.9.2010 00:54 - Merlin
áááách jo
9.9.2010 02:38 - sirien
Grendel. Grendel!? Kde je Hrun, sakra?

Píše:
Vyzná se ve zbrojích a zbraních a bez dechu bude naslouchat legendám o slavných válečnících, protože jeho snem je stát jedním z nich.

Bla bla bla... teda já nevim jak ve vašich hrách, ale když sme hráli Exalted, tak jsem při setkáních a na audiencích vyprávěl příběhy o našich skutcích a našich činech - dokonce jsem si příběhy z našich cest nakláněl bohy, s nimiž jsme jednali...
...skoro bych řekl, že hráči DnD to mají také tak, protože jejich hrdinové nebývají socný máčenky ani na tom prvnim levelu.

Píše:
Svou cestu za slávou bude nejspíš začínat...

...jako vyvolený Neporaženého Slunce, nejvyššího z bohů, určeného k obnovení vlády Solarů nad... eh, sorry... jako veterán válečných tažený zocelený desítkami... zatraceně, pořád si to pletu s epic, případně aspoň heroic fantasy, čim to sakra jen...

Píše:
Příklad dovednosti - Chvástání: Vychvalování vlastních činů, získávání úcty a obdivu.

WHAT THE FUCKING HELL!!!!!????
To jako má bejt můj bojovník nějaká tupá socka co jen nasává v hospodě a vožrale vykládá znuděnejm vesničanům o tom, jak nakopal zadek třem... ne, pěti... jaj, vlastně sedmi... skřetím teenager... chlap... bojovníkům ozbrojenejm kyj... okovanejma ky... palicema...?
Bohové tohle je dovednost dobrá tak maximálně pro tuláka, a to ještě když ho budu hrát jako otrhanýho homelessáka, BOJOVNÍKOVA dovednost by se mohla menovat trochu úctyhodnějc.

Píše:
Osobní strážce: Svého pána či zákazníka dostane živého a zdravého z jakékoliv bitevní vřavy.

...bez komentáře...


PS - kterej neumětel psal zdroják toho článku? Co tam sakra dělaj ty ohromný mezery mezi některejma odstavcema? To byl opilej a ujela mu ruka s BR případně P/P tagama nebo co?
9.9.2010 02:43 - sirien
add: zábavné je, že toho o bojovníkovi v DrdII nevim o nic víc, než když sem ten článek otevřel. Ty ukázky mi začínaj připadat jako dobrá komedie, jestli bude takhle vypadat fluff, tak se bojim, že to sebelepší systém moc nezachrání, protože kromě fajnšmekrů se k němu nikdo moc neprotluče. Bez coolness to prostě nejde, neřikám že to má bejt co do coolness exaltí fireshow, ale chtělo by to aspoň nějakou
9.9.2010 03:03 - Radan
Sirien píše:
Osobní strážce: Svého pána či zákazníka dostane živého a zdravého z jakékoliv bitevní vřavy.
...bez komentáře...


Tys prostě vůbec nepochopil a nedocenil tuhle schopnost.
Tvoje pětičlená družinka se vrhne na skupinu skřetů (řekněme tisíc) a chvilku to rubou, ale začne jim docházet dech, selhávat srdce a tak. Každej člen družiny si rychle zaplatí bojovníka. Ten je všechny odvede kousek do lesa (přičemž kouzelníkovi zázračně zmizí svrab). A takle vesele pořád dokola.
(Popřípadě může uchvástat jednoho z těch skřetů, aby si ho najal, tak na tom družina alespoň něco trhne).

Jen houšť a větší kapky!!!
9.9.2010 03:07 - sirien
jo něco jako podmíněná heavenly guardian defense na druhou osobu, no tak to pak vpohodě, jen to mohli napsat trochu jasnějc :D
9.9.2010 08:02 - Merlin
Radan píše:
Tys prostě vůbec nepochopil a nedocenil tuhle schopnost.
Tvoje pětičlená družinka se vrhne na skupinu skřetů (řekněme tisíc) a chvilku to rubou, ale začne jim docházet dech, selhávat srdce a tak. Každej člen družiny si rychle zaplatí bojovníka. Ten je všechny odvede kousek do lesa (přičemž kouzelníkovi zázračně zmizí svrab). A takle vesele pořád dokola.
(Popřípadě může uchvástat jednoho z těch skřetů, aby si ho najal, tak na tom družina alespoň něco trhne).

Jen houšť a větší kapky!!!


jsi vůl...poprskal jsem si monitor kávou a šéf se na mě ošklivě dívá...!!!
9.9.2010 09:23 - Quentin
Sirien: Grendelovo zastrašování/vyjednávání je docela cool. A chvástání je taky v pohodě dovednost (neboj, není to jeho jediná). Ta schopnost je vadná, počkáme jak bude fungovat mechanicky.

Oproti předchozím ukázkám je tahle celkem ok. A ilustrace se taky posunula od nudného středověku do crazy akce :)

ps: beztak už po tvojí kritice Inception nebudu tvoje reviews brát nikdy vážně :)
9.9.2010 09:53 - mrtvej bůh
sirien píše:
Bla bla bla... teda já nevim jak ve vašich hrách, ale když sme hráli Exalted, tak jsem při setkáních a na audiencích vyprávěl příběhy o našich skutcích a našich činech - dokonce jsem si příběhy z našich cest nakláněl bohy, s nimiž jsme jednali...

Když jsme hráli Vampire, všichni jsme byli upíři a byli jsme strašně cool, měli jsme trenchcoaty a katany.
JAKTOŽE GRENDEL NENÍ UPÍR????!111
9.9.2010 10:20 - Lotrando
U těch popsaných dovedností je důležité, aby měli herní mechaniku. Pokud možno sjednocenou. Pak mohou být tyhle věci super a jistě, hra se pak hraje trošku jinak, používají se jiná řešení atd.

Pokud jde o článek, nepřijde mi vyloženě špatný. Asi bych kladl větší důraz na provázání té narrativní části s případnou ukázkou dovednosti a možná náznaku mechaniky. V tom literárním textu jsem se trošku ztrácel.
9.9.2010 10:44 - Sosáček
Co je na ty schopnosti vadnyho? Jako je nudna, ale od bandy dndckaru s vasima defendrama a leaderamama co se v boji jenom koukaji to fakt sedi.
9.9.2010 10:53 - podpis
vcera na Coolu ve Futurame rikali ze hrani Draciho Doupete z vas frajery neudela - sice mysleli DnD, ale prekladatele to videli jinak...
9.9.2010 10:56 - Geralt
Sosáček: Jako třeba to slovíčko "jakýkoliv"? Neruinuje to tak trochu celý element napětí, dramatu a nejistoty, jak bitva dopadne? Ultimátní nástroj, který mávnutím kouzelné hůlky vyřeší všechny překážky, to je fakt super.

A propos, možná by sis měl nějakého toho vysmívaného "leadera" zahrát. Asi by ses divil, kolik bys měl v boji práce.
9.9.2010 11:14 - Lotrando
Fink Ployd: tohle byla nemoc předchůdců 4E, DrD taky. Dobře zahraný defender je základ týmového úspěchu a leader se fakt nenudí. 4E je hodně týmová záležitost a aby to fungovalo, musí se všichni bavit.
9.9.2010 11:23 - Bouchi
podpis píše:
sice mysleli DnD, ale prekladatele to videli jinak...
Prekladatele IMHO predevsim byli konzistentni sami se sebou, ponevadz uz pred nekolika desitkami dilu se tam objevil "Gary Gygax, tvurce Draciho doupete".
9.9.2010 11:39 - Spize
Omáčka neurazí, ale ani nenadchne. Za začátku si člověk říká hodně jako že "WTF", protože čeká, kdy se ten kroll na nepřítele vrhne a rozfláká jim ksichty (protože to je to, co bojovníci dělaj).

Co se schopností týče, tak bude zajímavý toho osobního strážce porovnat s DnD 4e defendrovskejma markovacíma schopnostma, který mi teda za začátku přišli (a vlastně furt přijdou), tak nějak divný.

Chvástání: Pokud to nebude jediný, co bojovníci maj, tak jsem v klidu. Machrování není zrovna to, co bych chtěl se svým bojovníkem dělat. Ale na druhou stranu, až postava pocítí zkušenosti a level, asi to bude dost o něčem jiném, protože člověk bude na ty úspěchy patřičně hrdej.

Obrázek dobrej, pokud se člověk nebude dívat na tu stoličku.

A proč na ofiko DrD2 stránkách nejedou komentáře u tohodle... hmm... článku?
9.9.2010 12:08 - Sosáček
Geralt píše:
Sosáček: Jako třeba to slovíčko "jakýkoliv"? Neruinuje to tak trochu celý element napětí, dramatu a nejistoty, jak bitva dopadne? Ultimátní nástroj, který mávnutím kouzelné hůlky vyřeší všechny překážky, to je fakt super.


Ne, protoze je to rychly popis v preview ktery bude mit nejakou mechanickou interpretaci. EDIT: asi.
9.9.2010 12:09 - Bouchi
Spize píše:
A proč na ofiko DrD2 stránkách nejedou komentáře u tohodle... hmm... článku?
Asi chyba pri ukladani, opraveno.
9.9.2010 12:11 - Sosáček
Lotrando píše:
Fink Ployd: tohle byla nemoc předchůdců 4E, DrD taky. Dobře zahraný defender je základ týmového úspěchu a leader se fakt nenudí. 4E je hodně týmová záležitost a aby to fungovalo, musí se všichni bavit.

Nevim jestli mas realne zkusenosti, ale ze skupin ve kterych se pohybuju ja jasne plyne, ze defender je uplna nuda a naprosta nula kterou nikdo nechce hrat, mark produkuje WTF momenty jak blazen (a swordmage je WTF celej), a leader je dost nudna povinnost co taky casto vyrabi WTF momenty.

Pokud mas ve skupince (skupinkach) lidi co se obetuji a hraji defendery a leadery, tak to mas dobry, ale ja mam zkusenost ze to fakt nikdo delat nechce.
9.9.2010 12:16 - m.b.
Mně se to líbí. Dobře, že ani bojovník, ani kroll nemusej bejt tupý hovada.

A Jerson by mohl mít radost, že bojovník umí vyjednávat.

Geralt píše:
A propos, možná by sis měl nějakého toho vysmívaného "leadera" zahrát. Asi by ses divil, kolik bys měl v boji práce.

A propos, možná by sis toho bojovníka měl zahrát. Třeba by ses divil, že ta schopnost nebude ani ultimátní, ani nudná, a že s ní budeš spoustu práce.
9.9.2010 12:21 - Alnag
Fink Ployd: Ve hře AA (ze které jsou tu zápisy na webu, takže se můžeš přesvědčit sám) jsou dva leadři - můj bard a Sethiina kněžka. Ubezpečuji tě, že to a) není nuda a b) ani to není oběť. Ve skutečnosti bych se nebál říct, že jsou to nejdominantnější postavy hry. Takže bych řekl, že na základě mojí zkušenosti nemáš pravdu.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.11552500724792 secREMOTE_IP: 18.223.21.5