Kultura

ShadoWWW
3.3.2010 07:30
Dračí doupě II (původní)
Konečně vznikly oficiální stránky Dračího doupěte II. Zatím tam jsou jen stylové wallpapery a seznam autorů.

Trochu mě překvapilo, že tam není nikdo, kdo by se nějak častěji objevoval na stránkách Kostky. Z toho mi vychází, že nové DrD bude mít pravděpodobně blíž k Fate než k DnD 4E.

TATO DISKUSE JE VYHRAZENA PRO PŮVODNÍ (NEREVIDOVANÉ) DRD2. DISKUSE O REVIDOVANÉ (AKTUÁLNÍ) VERZI JE ZDE

Recenze původního DrDII:
Sirienova recenze
Jersonova recenze
9.9.2010 12:23 - Sosáček
Spize píše:
Chvástání: Pokud to nebude jediný, co bojovníci maj, tak jsem v klidu. Machrování není zrovna to, co bych chtěl se svým bojovníkem dělat. Ale na druhou stranu, až postava pocítí zkušenosti a level, asi to bude dost o něčem jiném, protože člověk bude na ty úspěchy patřičně hrdej.

Ona ta dovednost bude spis obecnejsi pripad zastrasovani. Neni to ostatne prave ta vec, co ten typek delal v tom clanku?

Geralt píše:
A propos, možná by sis měl nějakého toho vysmívaného "leadera" zahrát. Asi by ses divil, kolik bys měl v boji práce.

To ze ma praci je hezky. Akorat, ne vsichni si treba barda predstavujou jako nekoho kdo magickou hudbou soupe kolegy po mistnosti aby meli flanking, chapes.
9.9.2010 12:52 - Alnag
Fink Ployd píše:
Akorat, ne vsichni si treba barda predstavujou jako nekoho kdo magickou hudbou soupe kolegy po mistnosti aby meli flanking, chapes.


Ani já si ho tak nepředstavuju. A to ho hraju... :)
9.9.2010 13:02 - Quentin
Píše:
Nevim jestli mas realne zkusenosti, ale ze skupin ve kterych se pohybuju ja jasne plyne, ze defender je uplna nuda a naprosta nula kterou nikdo nechce hrat, mark produkuje WTF momenty jak blazen (a swordmage je WTF celej), a leader je dost nudna povinnost co taky casto vyrabi WTF momenty.

S defendrama nevim, moc jsem si je nezahral (i kdyz konkretne fighter je awesome a neplati na nej nic z toho co rikas). Leadra jsem videl hrat warlorda a clerica hraju sam. A je to bozi. Leaderi z te hry fakt vychazeji jako nevyraznejsi postavy a prijdou mi hodne zabavni (tvari se totiz, ze toho delaji vic nez strikeri, a jeste se na ne spoleha).

edit: Jediný s čim souhlasim je swordmage. To je proste fail.
9.9.2010 13:49 - Lotrando
Fink Ployd: mám ve dvou skupinkách po dvou defenderech, jeden vždy čistej, druhej říznutej do dps, plus jednou šamana a jednou priesta, v obou případech docela silné postavy. Možná je problém v tom, že lidi chtěj vyniknout a slavnej je ten co potvoru skolí, ne ten kdo někomu přidá bonus, aby to mohl udělat, ale to je spíš o vyspělosti hráčů. Dobře zahranej kontroler udělá z leckterého souboje frašku, protože oponenti prostě nemohou hrát svojí taktiku kvůli různým omezením.

QuentinW: hraju eladrina, specialistu na teleport, assault a docela dobrý :). Díky plošným útokům je to v podstatě hodně špatně polapitelnej controler/striker s tím, že sem tam něco zamarkuje. Asi se nemůže měřit jako defender s některými specialisty, ale jinak je to kopec zábavy.
9.9.2010 13:52 - Quentin
Lotrando: Eladrin je taky jediná rasa, kterou bych u assault swordmage pochopil. Vsechny ty teleporty jen a pouze boji jsou uz moc nesimulacni.
9.9.2010 13:54 - sirien
hm, jen tak ze zájmu - co je přesně ten swordmage a cožeto s nim máte za problém?
9.9.2010 14:01 - Colombo
v Dagerfallu byl Swordmage celkem silná postava...
9.9.2010 14:03 - Blaine
Sirien: Zakladni napad je "spellsword", ale hozeny do obrany. Ten archetyp se uplne moc nepovedl, hlavne z ohledu defendovaci mechaniky. Skoda, rad bych si ho zahral jako defendera/controlera, s hodne teleportama a nejakyma debuffama. Bohuzel je to hodne narocne a v mnoha pripadech nedotazene do konce. Hlavne to, ze nemas vsechny ty veci, co bys chtel mit a nikdy nebudes tak dobry defender, jako prumerny fighter, paladin nebo warden.

//EDIT: oprava hrozneho preklepu... profesionalni deformace...
9.9.2010 14:06 - Sosáček
Lotrando píše:
Dobře zahranej kontroler udělá z leckterého souboje frašku, protože oponenti prostě nemohou hrát svojí taktiku kvůli různým omezením.

Ja vim, kontrolera hraju.

Alnag píše:
Ani já si ho tak nepředstavuju. A to ho hraju... :)

A co teda delas v boji? Protoze z diskusniho fora o buildech barda moc jinyho nevyplynulo. Samozrejme ze mimo boj muzes hrat co chces (coz je IMHO jedna vyhoda dnd -- ze se nemusis rozhodovat jestli postavis bojovou nebo socialni postavu, coz treba u exalted saje).
9.9.2010 14:13 - sirien
Fink Ployd píše:
ze se nemusis rozhodovat jestli postavis bojovou nebo socialni postavu, coz treba u exalted saje

ale bullshit, moje Eclipsa s namastrovanejma Presence, Performance, Socialize, Byrocracy a Linguistics byla zároveň druhej nejhustší fighter skupiny hned po Dawnovy co používal martial art na solarní esenční dělo a měl sem to založené na combu sestaveném na boj proti přesile; Je to jen otázka toho, jak si to chceš rozdělit a jak moc úzce se chceš profilovat.
9.9.2010 14:14 - Quentin
Majestic Word Bard Feature
You utter words laden with preternatural inspiration, restoring
your ally’s stamina and making wounds seem insignificant.
Encounter (Special) ✦ Arcane, Healing
Minor Action Close burst 5
(10 at 11th level, 15 at 21st level)
Target: You or one ally in burst
Effect: The target can spend a healing surge and regain
additional hit points equal to your Charisma modifier.
You also slide the target 1 square.
Level 6: 1d6 + Charisma modifier additional hit points.
Level 11: 2d6 + Charisma modifier additional hit points.
Level 16: 3d6 + Charisma modifier additional hit points.
Level 21: 4d6 + Charisma modifier additional hit points.
Level 26: 5d6 + Charisma modifier additional hit points.
Special: You can use this power twice per encounter, but
only once per round. At 16th level, you can use this power
three times per encounter, but only once per round.



Guiding Strike Bard Attack 1
Your weapon stroke guides your allies, showing them where to
focus their attacks.
At-Will ✦ Arcane, Weapon
Standard Action Melee weapon
Target: One creature
Attack: Charisma vs. AC
Hit: 1[w] + Charisma modifier damage, and the target
takes a –2 penalty to the defense of your choice until the
end of your next turn.
Level 21: 2[w] + Charisma modifier damage.



War Song Strike Bard Attack 1
You sing a song of war and victory, invigorating your allies as
they press the attack.
At-Will ✦ Arcane, Weapon
Standard Action Melee weapon
Target: One creature
Attack: Charisma vs. AC
Hit: 1[w] + Charisma modifier damage, and any ally who
hits the target before the end of your next turn gains
temporary hit points equal to your Constitution modifier.
Level 21: 2[w] + Charisma modifier damage.



Inspiring Refrain Bard Attack 1
Your weapon hums with an arcane song that helps guide nearby
allies to glory.
Encounter ✦ Arcane, Weapon
Standard Action Melee weapon
Target: One creature
Attack: Charisma vs. AC
Hit: 2[w] + Charisma modifier damage, and each ally
within 5 squares of you gains a +1 power bonus to attack
rolls until the end of your next turn.



Slayer’s Song Bard Attack 1
You sing a tune of war that diminishes your foes’ defenses with
each blow you strike.
Daily ✦ Arcane, Weapon
Standard Action Melee weapon
Target: One creature
Attack: Charisma vs. AC
Hit: 2[w] + Charisma modifier damage, and the target
grants combat advantage to you and your allies (save
ends).
Miss: Half damage.
Effect: Until the end of the encounter, whenever you hit an
enemy, that enemy grants combat advantage to you and
your allies until the end of your next turn.



....

Valecny herold, v krouzkove kosili, se stitem, sirokym mecem a zpevem nabiha mezi nepratele, vede sve bratry do bitvy!
9.9.2010 14:16 - Sosáček
sirien píše:
jak si to chceš rozdělit a jak moc úzce se chceš profilovat.

Ano. Coz muze bejt problematicky, kdyz mas postavy co ma jedna dva charmy z kazdy kasty, a druha 12 melee charmu. Neni to neresitelny, ale je to otravny. V dnd se to nestava, proto to prezentuju jako jeho vyhodu.

(jeste otravnejsi je to u novyho FATE, ale to je na jinou diskusi)

Jsem zvedavej, jak to bude v drd2.
9.9.2010 14:38 - Geralt
Mrtvý bůh:
Och, jak mile kousavé. Jen hrozná škoda, že míříš do špatné pavézy, protože já shodou okolností betatestuju postavu s levelem bojovníka, takže mám přímý obrázek o tom, jak snadno a rychle se bohužel může podobně rezolutně formulovaná bojovnická schopnost stát ultimátním rozseknutím vypravěčem pečlivě připravené scény.

Jistě ti to postačí takhle stručně, z pochopitelných důvodů nechci ventilovat jakékoliv bližší podrobnosti na veřejnost.

Sosáček: Jistě, každý máme jiné představy. Šlo mi však o výrok, že se v boji leader nudí, což není - alespoň na základě těch dvou let, co 4e hraji - pravda.
9.9.2010 14:45 - Lotrando
Geralt:víceméně každá pravomoc hráče je pro GMa problém, jen u těch obvyklých víme, jak reagovat. teď se to ještě naučit pro případ použití "ultimátního bodyguarda". Prostě některé situace nemohou vzniknout, jiným to zas napomůže. Určitě ale souhlasím s tím, že tady je potřeba hráče s tím systémem naučit pracovat. Jinak to bude dost velkej průšvih.
9.9.2010 14:51 - Merlin
Hoši..běžte do jinýho topicu...ztrácí se mi tu zábavné příspěvky
9.9.2010 14:59 - Geralt
Lotrando: Vlastně mi ani tak nejde o chudáka vypravěče, byť pro některé (zvlášť ty méně zkušené) to může být frustrující konfrontace. Spíš jsem z toho nesvůj coby hráč: připadá mi to jako hrozně laciný způsob, jak se vyvlíknout z nachystané výzvy. Když oproti tomu postavím zážitky ze 4e skill challengů, které nás přímo pobízely ke kreativnímu hledání řešení a zajímavým krokům, cítím v tom zkrátka výrazný protiklad... a klidně se přiznám, že jako hráče mě bude víc hřát takový úspěch, který jsem si vybojoval šikovnými nápady než pouhou aktivací pravidlové schopnosti. Takhle jsem tu svoji celou výhradu myslel.
9.9.2010 15:00 - Gurney
QuentinW píše:
Jediný s čim souhlasim je swordmage. To je proste fail.

QuentinW píše:
Eladrin je taky jediná rasa, kterou bych u assault swordmage pochopil. Vsechny ty teleporty jen a pouze boji jsou uz moc nesimulacni.

Neřekl bych že je swordmage fail, jen se prostě stylem nehodí do jakékoli hry, ale takových classů je víc.

Blaine píše:
Hlavne to, ze nemas vsechny ty veci, co bys chtel mit a nikdy nebudes tak dobry defender, jako prumerny fighter, paladin nebo warden.

Takže problém je že to není úplně čístý defender? Já hrál assault swordmage jen one-shotově a byla to postava velmi zábavná a poměrně silná.
9.9.2010 15:13 - Blaine
Gurney: Jeho defendujici mechanika mi prijde podivne vyresena a protoze jsem hral shielding swordmaga, tak i s velmi spatnou podporou. Hral jsem ho tedy hned po vydani FR, takze bez sourcebooku, ale i tak... Ta classa ve srovnani s fighterem vychazela vyrazne hur. S paladinem v te dobe byli tak nejak na stejno, mozna ze SM na tom byl lip.
Proste mi ne uplne vyhovoval. Je mozne, ze dnes uz je na tom lepe. Uvidime. Skoda ze nemam kde bych ho otestoval:/
9.9.2010 15:17 - Sosáček
Gurney píše:
Neřekl bych že je swordmage fail, jen se prostě stylem nehodí do jakékoli hry, ale takových classů je víc.

Ano, nehodi se do jakekoli hry :D

(asi jsi myslel ze se nehodi do kazde hry, ale takhle to pusobi legracne)
9.9.2010 15:21 - Gurney
Fink Ployd píše:
Ano, nehodi se do jakekoli hry :D

J mělo to být "každé hry", nedošlo mi že to má i tenhle význam :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13360905647278 secREMOTE_IP: 3.19.31.73