10.2.2017 09:46 - LokiB
Jerson: ono půjde o to, co znamená "2x tak velcí" ... může to být 2x tak objemní / těžcí. to pak není taková darda
nemělo by to být 2x tak vysocí, 2x tak širocí a 2x tak dlouzí ...
10.2.2017 09:47 - Quentin
Jerson: Jop. Ale už takhle je ten článek neskutečně ukecaný.

Nechávám na vypravěčích, ať to popíšou, jak jim přijde uvěřitelné - proto píšu "podobné". Počítám, že je většina lidí bude brát spíš jako bhanty než jako megabýky, ale to už si jen domýšlím.

Stejnětak "dvakrát větší" si někdo vyloží jako dvakrát tak vysoký, a někdo jako dvakrát tak těžký/objemný. Obojí funguje; nhosturi je zajímavý hlavně tím smutkem a soucitem.
10.2.2017 10:58 - Jerson
No, mě jde o to, zda by nestačilo "velký jako vzrostlý býk". Protože dvoumetrové hovado vážící jeden a půl tuny mi přijde jako jezdecké zvíře dost. I kdyby na tom měli jezdit minotauři.
10.2.2017 11:24 - Quentin



Ten spodní obrázek z Fall of Gods je už trochu extrém, ale rád bych si do hry dal víc velkých zvířat. Klidně na ně postavím celé stánky jako na oliphaunty. Nebo střelce s velkými kušemi včetně pomocníků pro nabíjení. Nebo generála a herolda s prapory pro vedení celé armády. Nebo potáhnou na velkých saních obyvatelné stany/budovy.

Whatever. Prostě mi přijde, že je to do mé hry něco nového. Obyčejný býk by byl jen větší kůň. Navíc čekám, kdy to někdo z Legolasuje a vyběhne po nhosturi :)
14.2.2017 08:37 - Quentin
14.2.2017 09:12 - PetrH
Neni jich malo? A zadny bleskaci? Ocenuji ten zpusob nabiti na pouziti. Nasobi se to, kdyz provedes neco nemoralniho ci utrpeni tisicu?
14.2.2017 09:24 - Vojtěch
Sada prstenů v akci:

*přežere se u snídaně*

4) Zlatý topaz
*ding*

*probodne vesničana*

1) Krvavý rubín
*ding*

Dcerka: Tatínku!

3) Zelený smaragd
*ding*

Stráž: Kdo to udělal?
*nadstandardní personální magnetismus a klika*
Vona!
Dcerka: Vždyť já jsem nevinná!

3) Zelený smaragd
*ding

6) Fialový ametyst
*ding*

*puf*

2) Modrý safír
*ding* (vyhýbání se zatčení, křivé obvinění)

*skok na monstrózní oběd se zákuskem*


4) Zlatý topaz
*ding*

Večer:
*nehorázně nakoplé charisma a značné štěstí*
Můžu ti tatínka vrátit, když mi přineseš ten zlatý pohár!
Dcerka: ... dobře

7) Černý opál
*ding*

5) Čirý diamant
*ding*

*nekromancie*

2) Modrý safír
*ding*

*šťastné shledání*

*pohár proš...ustruje v nevěstinci*

4) Zlatý topaz
*ding*

Později:
Víš, tatíček ti ale shnije za živa!

3) Zelený smaragd
*ding*

8) Bílá perla
*ding*

Tatíčku, kamaráde, dlouho tu s námi nepobudeš... nesvěříš mi takhle dcerku do péče, když ti to přikážu?? Ona souhlasí, viď?
Otec: OK
*zbytnělá kamarádskost a abnormální štěstí...*
Dcera: Tak jo, no.
Podepsat tady.
*škráby škráb*
*Nekromancie off*

7) Černý opál
*ding*

*nekromancie na čerstvě pošlého koně*
Je na čase vyrazit z města dcérko!
*zamyšleně* ... Zlatý topaz s černým opálem si zas dobiju pak najednou...
Dcerka: Co?
Nic, nic... mysli na tatínka.

3) Zelený smaragd
*ding*

Fuj, to se to zvrhlo!
14.2.2017 09:41 - LokiB
Vojtěch: LOL :) ten Zlatý topaz už tam doplnit jen pro forma ... asi za dcerku v nevěstinci, kam ji dostaneš ukecáním přes Zelený smaragd
14.2.2017 09:46 - Quentin
Vojtěch: Nice! :D

PetrH píše:
Neni jich malo?

Jo, byl jsem linej jich dělat víc, dokud nevím, jak blbé to bude ve hře.

Píše:
A zadny bleskaci?

Verim, ze si ho zvladnes pridat :D

Píše:
Nasobi se to, kdyz provedes neco nemoralniho ci utrpeni tisicu?

Určitě ;-)
14.2.2017 10:12 - Vojtěch
LokiB: doplněno.
14.2.2017 12:13 - Vojtěch
Hele, když o tom tak přemýšlím, tak ty prsteny jsou docela snadno nabitelné, pokud nemá člověk moc zábrany. Nic moc trololo. Co takhle trochu rozporuplnější požadavky, nebo věci vyžadující fakt snahu i pro dobrodruhy, jako třeba učiň dobrodiní svému nepříteli, nebo zachraň šibeničníka v den popravy. Možná by to pak chtělo i mírně silnější efekt, ale mohlo by to stát za to a každého nabití by si pak vážili.
14.2.2017 13:05 - Quentin
Jo, určitě by to šlo.

Já jsem chtěl, aby to nebyly specifické úkoly, ale spíš nové charakterové vlastnosti. Chvilku jsem si říkal, že jsou moc silné, ale takovéhle efekty mívají magické předměty obyčejně i bez nabíjení (např. prsten neviditelnosti).
14.2.2017 13:46 - Vojtěch
To jo, ale proč zase ty charakterové vlastnosti trochu nepokoušet.

Co se síly efektu týče, tak se hodí podotknout, že tenhle prsten má potenciálně neomezený počet použití (stačí jednomu vzít něco, co si zrovna nehlídá a postavit to pod nohy druhému, nebo tak něco). Pokud by ho bylo těžší nabít, tak by mohl dávat třeba lepší neviditelnost, čímž už by byl taky neobvyklejším.
14.2.2017 14:34 - Quentin
Vojtěch píše:
(stačí jednomu vzít něco, co si zrovna nehlídá a postavit to pod nohy druhému, nebo tak něco)

Vidíš, jak ty prsteny krásně fungují. Tvůj munchkin brain hned začal dělat evil věci a ani to nebral jako velký problém :D
14.2.2017 14:41 - Vojtěch
To po postu #575 ještě někdo předpokládal, že něco takového by mě nenapadlo? :D
14.2.2017 15:15 - sirien
Ten koncept je fakt hodně cool vymyšlenej, sem zvědavej, jak se Ti to osvědčí ve hře
14.2.2017 15:35 - Jerson
Prsteny dobrá tak pro záporáky, kromě pár výjimek. Neobsahují žádnou zajímavou volbu, pokud se postava nechce chovat jako hajzl, tak prostě nebudou fungovat, nevidím v tom žádnou zajímavost.
14.2.2017 15:40 - Quentin
Píše:
Prsteny dobrá tak pro záporáky, kromě pár výjimek. Neobsahují žádnou zajímavou volbu, pokud se postava nechce chovat jako hajzl, tak prostě nebudou fungovat, nevidím v tom žádnou zajímavost.

Jestli je to zajímavá volba pro postavu, netuším. Prsten se ji snaží ovlivnit svou temnou magií a hotovo.

Zajímavá volba je to pro hráče. Chci mít tyhle cool schopnosti za cenu toho, že budu hrát většího hajzla?
14.2.2017 16:47 - PetrH
Quentin: jasne ze dokazu;) treba prsten rudeho granatu - pokud zabijes nepritele zvlast tryznive ci nemoralne (ze zalohy, podriznutim hrdla) tak ti dokaze vylecetit tolik zivotu kolik mel ten nebozak tesne predtim, co jsi ho vyridil. Ovsem z uzivani takto lecenych zivotu vznika zavislost na teto krvave magii a telo se pak brani jinemu zpusobu leceni...
14.2.2017 16:54 - LokiB
PetrH: tyhle druhy podmínek nemám moc rád. ne že by mi vadila brutalita či amorálnost konání, jen se ve hře někdy zaprvné hledá konsenzus, co je a co není zvlášť trýznivé či nemorální, druhak se trochu hůř fluffově vysvětluje, jak to posuzuje zrovna ten prsten, jestli už to jako bylo dost dost nebo nebylo.
může to vést ke cool scénám, kdy postava postupně zkouší brutálněji a brutálněji zabíjet, a dává najevo svoji frustraci z toho, že to stále ještě nebylo "dost trýznivé" (btw: ta náročnost prstenu by se taky mohla postupně zvyšovat, že? :))

čímž pádem se hra má tendenci celkem slušně posunout do zcela jiných rovin ... samo o sobě to nevadí, jen by to asi nemuselo být důsledkem jednoho předmětu :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.3239049911499 secREMOTE_IP: 34.204.203.142