Vše Články Diskuze Blog
Vyhledávají se jen slova delší jak tři znaky.
Klíčová slova:
Žánry: Akční/Dobrodružný Fakta/Teorie/Realita Fantasy Historický Horor Komedie/Parodie Krimi/Detektivka Kyber/Steampunk Pohádka/Mýtus Romance Science Fiction Thriller/Špionážní Univerzální/generický Western
Systémy: AD&D D&D 3.Xe D&D 4e D&D Next D20 systém GUMSHOE jiné RPG Shadowrun White Wolf hry
Světy: Dark Sun Dragonlance Eberron Forgotten Realms Ravenloft Star Wars Středozem World of Darkness
Různé: Dotazy Flame/Polemika Inspirace/Novinky Materiály ke stažení Překlad Příběhy/Zápisy ze hry Recenze
Určení: jen pro dospělé pro DMy pro hráče pro začátečníky
Rozšířený režim
< snižuje prioritu slova.
> zvyšuje prioritu slova.
* jakékoliv znaky za uvedeným slovem.
+ povinné slovo
- zakázané slovo
~ nechtěné slovo (ojedinělé výskyty jsou přípusné)
"věta s více slovy" hledá jen přesné znení celé věty
Konkretizace:

Dálší upřesnění oblasti hledání:

Část názvu článku resp. diskuze resp. blogu

Název nadřazené skupiny

jméno autora

Datum publikace:
Výběr rozsahu období publikace:
Počáteční datum:
Konečné datum:
*Automaticky se nastavuje období 1 roku zpět.
**Datum se zadává ve formátu dd.mm.yyyy
  • Blades in the Dark v Kostce

    Cílem tohoto článku je umožnit vám co nejrychlejší "cold start" pro hraní Blades in the Dark (ukázkové sezení hry na YT zde). V první řadě je určen pro http://www.d20.cz/clanky/pravidla/blades-in-the-dark-v-kostce.html
  • Nejhorší, co se postavě může stát

    Co nejhoršího se může stát? Originál, 8. ledna 2016 Přemýšlel jsem o technikách tvorby postav a o způsobech, jak do hry dostat špatné a nepříjemné http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/nejhorsi-co-se-postave-muze-stat.html
  • Co dělat, když postava zemře? (DM Tips)

    Smrt hráčské postavy! Originál, 1. prosince 2016 Ahoj! Jmenuji se Matthew Mercer a jsem hlasovým hercem a a Dungeon Masterem Critical Role [Kritická http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/co-delat-kdyz-postava-zemre-dm-tips.html
  • [Fate] Richardův průvodce překážkami

    Richardův průvodce bloky a překážkami ve Fate Originál, 18. dubna 2013 Předmluva Evil Hat: Následující text je příspěvkem Richarda Bellinghama, hosta http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-richarduv-pruvodce-prekazkami.html
  • Představení Drama systému

    Pozn. překladatele: Profil Robina D. Lawse sepsaný Alnagem je k nalezení http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/predstaveni-drama-systemu.html
  • [Překlad] Dobrodruhův průvodce Mečovým pobřežím

    Dobrodruhův průvodce Mečovým pobřežím - Sword Coast Adventurer's Guide Autoři: Joseph Carriker, Brian Cortijo, Jeremy Crawford, Steve Kenson, http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5170.html
  • 11 rad hráčům

    Přečetl jsem již mnoho článků o tom, jak být dobrým Gamemasterem (GM, Pán hry). Je to něco, co mě fascinuje. Chci se zlepšit ve vedení her. Je to má touha. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5166.html
  • Bezkostkový Apokalypse

    Malý úvod překladatele: překládat tenhle blog bylo trochu zvláštní - věnuje se Apokalypse hrám a točí se kolem Amber Diceless RPG a já ani jedno z toho http://www.d20.cz/clanky/pravidla/bezkostkovy-apokalypse.html
  • [Fate] Částečné úspěchy a hody bez selhání ve Fate

    Článek byl napsán 2 roky před publikací Fate Core. Dřívější edice místy (pro některé vybrané hody) používaly mechaniku zvanou "spin" - v podstatě šlo http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/castecne-uspechy-a-hody-bez-selhani-ve-fate.html
  • Stvoření světů

    Stvoření al-Qadim Al-Qadim vznikl ve stejné době jako herní prostředí pro Dark Sun na konci roku 1990 a začátku roku 1991. Hlavními designery http://www.d20.cz/clanky/produkty/5102.html
  • Mřížka vedlejších postav

    Originál, 27. srpna 2015 Pozn. překladatele: blog se točí kolem slova "Leverage". To je zároveň název seriálu a zároveň v angličtině označení žánru, http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/mrizka-vedlejsich-postav.html
  • Přichází Volův průvodce nestvůrami

    Úctyhodné Dungeons & Dragons, dědeček moderních her na hrdiny, je nyní v 5. edici. A vydavatel Wizards of the Coast říká, že příručky jdou na dračku. http://www.d20.cz/clanky/produkty/5155.html
  • [Mudrcovy rady] Září 2016

    Schopnosti povolání Může se bard přeučit kouzla získaná pomocí Magických tajemství? Když získáte úroveň v povolání barda, schopnost povolání http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5144.html
  • [DnD5e] Alchymista jako povolání - rozšíření

    "Alchymistické vědy jsou bránami do mnoha různých druhů tajemství; je jich příliš mnoho na to, aby si je někdo během jediného života osvojil všechny."   Varianta: http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5135.html
  • [DnD5e] Alchymista jako povolání

    Člověk v dlouhém plášti umazaném od mnoha rozličných látek přidal poslední činidlo do kádě chemikálií obklopujících jeho největší dílo. Z nebe udeřil http://www.d20.cz/clanky/pravidla/dnd5e-alchymista-jako-povolani.html
  • [Mudrcovy rady] Červen 2016

    Schopnosti povolání Funguje barbarův Smysl pro nebezpečí i proti dechům a zvláštním schopnostem nepřátel? Barbarův Smysl pro nebezpečí zvýhodňuje http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5127.html
  • [Překlad] Dungeons & Dragons 5e

    Příručka hráče - Player's Handbook (PHB) Autoři: Mike Mearls, Jeremy Crawford, Rodney Thompson, James Wyatt, Robert J. Schwalb, Bruce R. Cordell Rok http://www.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-dnd-5e.html
  • Pět věcí, které vás může triologie Hobbit naučit o vedení hry

    1) Vyhněte se vypravěčsko-hráčským postavám Takzvané GMPC (pozn. překladatele: zkratka pro Game Masters Player Character, odvozeno od PC - Player Character/hráčská http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5124.html
  • Šachy nejsou RPG: Iluze herní rovnováhy

    Originál, září 2014 Ahoj. Jmenuju se John a vymýšlím hry. Spoustu her. Za dvacet let jsem navrhl přes dvacet roleplayingových her. Mám svůj podíl i http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/sachy-nejsou-rpg-iluze-herni-rovnovahy.html
  • Oblíbenost ras a povolání v D&D 5e

    V našem posledním průzkumu jsme se vás ptali, jaké oblasti D&D podle vás potřebují rozšířit. Také jsme vás žádali o zpětnou vazbu na poslední revizi http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/5118.html
  • Sběratelé věčných hrobek

    Roku 5000 našeho letopočtu bude děsivá říše Tsan-Čan ovládat dnešní Asii a možná ještě větší část světa. Bude to čas, kdy neohrabanou vědu a technologii http://www.d20.cz/clanky/svety/5023.html
  • [Překlad] Fate System Toolkit

    [Překlad] Fate 4e Core System Stav: 100% STAHUJTE ZDE Použitý překladový klíč, průběžně vznikal v http://www.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-fate-systemove-nastroje.html
  • Co znamenají atributy, dovednosti, přístupy...?

    Pozn. 1: Snažil jsem se překládat uhlazeněji; abych ušetřil čas, tak jsem se místy méně soustředil na přesnost obratu a překládal jsem spíše významově. Pozn. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/co-znamenaji-atributy-dovednosti-pristupy.html
  • [Fate] Kombinování přístupů ve FAE

    Úvodní poznámka: překlad není příliš zahlazený (nemyslím, že by to bylo důležité). Výtah z diskusí je obecně krácený (chtěl jsem odtamtud vytahat hlavně http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-kombinovani-pristupu-ve-fae.html
  • Gandalf byl válečník!

    Gandalf lhal, nebyl to žádný čaroděj. Zjevně to byl bojovník na velmi vysoké úrovni, který vrazil body do dovednosti Použití Magických Nástrojů, což mu http://www.d20.cz/clanky/kultura/gandalf-byl-valecnik.html
  • [Fate] Převodní příručka Core/FAE

    DOWNLOAD: Převodní příručka Core/FAE Převodní tabulka z Dovedností (Core) do Přístupů (FAE) Převodní tabulka z Přístupů (FAE) do Dovedností (Core) Návod http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-prevodni-prirucka-core-fae.html
  • [mapování] Mystikův mlýn - mapa kouzelníkovy věže se zvratem

    Chtěl jsem zmapovat kouzelníkovu věž se zvratem – něco, kde by se mohl ukrývat a experimentovat mág s mírným sklonem k steampunku. Co by takový mág http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5098.html
  • Fate - materiály ke stažení (CZ+en)

    Překlady Fate Core, Fate Accelerated a Conversion Guide Fate Core Karta postavy (Character sheet) a související Stáhnout kartu postavy v češtině Stáhnout http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-materialy-ke-stazeni.html
  • [překlad] FAE - Fate Accelerated Edition

    Překlad FAE - Fate Accelerated Edition. Originál stahujte případně ZDE DOWNLOAD: [Překlad] FAE - Fate 4e Accelerated Edition Použitý překladový klíč http://www.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-fae-fate-accelerated-edition.html
  • Chyťte svůj dech

    Chyťte svůj dech! Originál, 5. října 2012 Včera při večeři má dcera stále mluvila o tom, jak má "více dechu" než její malý bratříček. Ta myšlenka http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/chytte-svuj-dech.html
  • [Fate] Náhodná zranění a hody na zranění

    Tyto dva články popisují možnosti, jak ve Fate zpracovat náhodné zranění, hody na zranění nebo převést stres na hit pointy; Pro praktické účely je významný http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-nahodna-zraneni-a-hody-na-zraneni.html
  • Vědecká magie

    Nové zázemí Alchymistův učeň Jsi alchymista s určitým renomé, který se etabloval v alchymii po dlouhodobém učení u věhlasného mistra. Postrádáš http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5099.html
  • [Fate] Posílení - co, jak, proč

    Tento článek má poněkud nezvyklou stavbu: Na začátku naleznete TLDR vysvětlení k posílením Následně uvádím nějaké rady z praxe k tomu, jak s posíleními http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-posileni-co-jak-proc.html
  • [Mudrcovy rady] Obranné číslo (leden 2016)

    Tvorba postavy Jak se vypočítává tvorovo Obranné číslo (OČ)? 1. kapitola v Příručce hráče (dále PH) popisuje, jak určit OČ (PH, str 14.), ale počítání http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5097.html
  • Úctyhodný neúspěch

    Úctyhodný neúspěch Originál, 23. listopadu 2015 Tohle je další z těch myšlenek, u nichž si nekladete žádný nárok na originalitu, ale rád bych http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/uctyhodny-neuspech.html
  • Materiály a odkazy pro pátou edici D&D

    Pomůcky Česky Deník postavy - deník postavy s vyplňovatelnými poli, identický s tím, který naleznete v překladu Pravidel pro hráče na straně http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5078.html
  • [DnD] [Fate] Zóny místo čtverečků a naopak

    Dva vzájemně provázané články z blogu Freda Hickse, jednoho ze dvou původních autorů Fate a zakladatelů Evil Hat - a také fanouška DnD a mnoha dalších http://www.d20.cz/clanky/pravidla/zony-misto-ctverecku-a-naopak.html
  • [překlad] Fate 4e Core System

    [Překlad] Fate 4e Core System Stav: 100% STAHUJTE ZDE Použitý překladový klíč, průběžně vznikal v http://www.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-fate-4e-core-system.html
  • Bohové zuřivosti Faerûnu II - Auril a Amberlie

    Auril   Alias: Mrazivá panna, Ledosvit, Studená bohyně, Paní mrazivého polibku, Saukuruk (mezi lidmi Velkého ledovce), Královna vzduchu http://www.d20.cz/clanky/svety/bohove-zurivosti-fearunu-ii-auril-a-amberlie.html
  • Nepřipravujte děj - "Dnešního dne budete litovat, hrdinové!"

    Můj článek "Nepřipravujte děj, připravujte situace" často budí odezvu ve stylu "Jasně, nechci svoje hráče railroadovat, ale..." Co následuje za "ale", http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5060.html
  • Odbornosti

    Někdy chcete přizpůsobit svou postavu způsobem, jaký povolání postavy nenabízí. V tom případě jsou skvělou možností odbornosti. Tento měsíc se http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5055.html
  • Dvě detektivní dobrodružství

    Poslední případ Toto dobrodružství je volnou adaptací Gumshoe dobrodružství (tuším, že z knihy Book of Unremitting Horror) do D&D 4e prostředí http://www.d20.cz/clanky/svety/5050.html
  • Dobrodružství Šejdířův konec (GUMSHOE)

    Šejdířův konec (Crook's End) Dobrodružství pro Fear Itself (potažmo Esoterroristy) napsal: Dave Allsop a Adrian Bott   Zde uvádím http://www.d20.cz/clanky/svety/dobrodruzstvi-sejdiruv-konec-gumshoe.html
  • Nepřipravujte děj, připravujte situace

    Vedete-li hru, nikdy by jste neměli dopředu připravovat děj. Samozřejmě, každý má jiné choutky a všechny takové rady jsou subjektivní. Co funguje jednomu http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5039.html
  • [Pathfinder] Bojovník

    Bojovník Někteří bojují pro slávu, bohatství nebo pomstu. Další se snaží ochránit své blízké, jiní tím prokazují svou vlastní hodnotu a zbytek http://www.d20.cz/clanky/pravidla/pathfinder-bojovnik.html
  • Legenda o Hlavě Vecnově

    Originál najdete zde Před mnoha lety, když jsme ještě hráli D&D, jsem vedl multikampaň, ve které proti sobě stály dvě hráčské skupiny. A jak už to http://www.d20.cz/clanky/stripky/legenda-o-hlave-vecnove.html
  • Rudí mágové z Thaye, část IV.

    Ekonomika Thaye Než začali Thayané obchodovat s magickými předměty, jejich ekonomika stála na zemědělské výrobě díky desetitisícům otroků přivlečených http://www.d20.cz/clanky/svety/5017.html
  • Rudí mágové z Thaye, část III.

    Lidé Thaye Ve většině zemí okolo Vnitřního moře se lidé nejvíce podobají mužům a ženám Tethyru a Amnu. Avšak rasové složení Thaye je zcela http://www.d20.cz/clanky/svety/5014.html
  • Rudí mágové z Thaye, část II.

    Impiltur Země vznikla před více než 300 lety, kdy se spojily městské státy Lyrabaru, Hlamachu, Dilpuru a Saršelu pod vlajkou válečného kapitána http://www.d20.cz/clanky/svety/5013.html
  • Rudí mágové z Thaye, část I.

    Historie Thaye     Východ je zahalen tajemstvím pro všechny, kteří žijí na záp http://www.d20.cz/clanky/svety/5012.html
  • Titulky k Dark Dungeons

    Titulky k Dark Dungeons, co dodat :) Film založen na křesťanském komiksu proti hraní DnDčka (viz historie DnD: B.A.D.D., Patricia Pulling a všichni http://www.d20.cz/clanky/kultura/titulky-k-dark-dungeons.html
  • Dějmistrování: Podzemní dobrodružství II – Mapa

    Pokud jste jako já, milujete mapy podzemí. Je v tom cosi úchvatného, když se díváte na náčrt místností a chodeb, které žadoní o zaplnění strašlivými http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4991.html
  • Ledová magie v Pathfinderu [Překlad]

    Povolání, část I.     1.Kouzelník Navzdory možnostem není příliš zajímavou volbou. Záchranou může bý http://www.d20.cz/clanky/pravidla/4989.html
  • Zlatý pavilon

    Zlatý pavilon je skutečný. Nebyl postaven. Nebyl přivezen. Prostě existuje. Nedochoval se žádný záznam o jeho stavbě, nemá majitele a nikdo jen http://www.d20.cz/clanky/svety/zlaty-pavilon.html
  • Dějmistrování: Podzemní dobrodružství I – Určení účelu

    Dobrodružství v podzemí mají mezi hráči občas špatnou pověst, zejména pak mezi těmi, kteří hrají dlouhou dobu. Někteří lidé tvrdí, že jsou nudná – jen http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4964.html
  • Něco víc o Základních pravidlech D&D

    Je těžké uvěřit, že jsme těsně před vydáním prvního produktu páté edice D&D. Startovní sada bude k mání tento týden v obchodech sítě Wizards http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4984.html
  • Boj jako sport versus Boj jako válka – klíčový rozdíl v herních stylech

    Na jednom fóru jsme se s fanoušky různých edic Dungeons & Dragons neustále motali v kruzích kolem odlišných herních stylů a nakolik je různé edice http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4983.html
  • Živá pravidla

    Na (veletrhu) Origins Game Fair počátkem června jsme mluvili o konceptu živých pravidel pro D&D, a co to znamená pro hráče a Dějmistry. I když několik http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4982.html
  • Začínáme

    V několika příštích týdnech bude tento prostor sloužit jako přední místo pro Starter Set páte edice Dungeons & Dragons. Pro začátek se pojďme http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4981.html
  • Sociální dovednosti a hráčské postavy

    Měla by být dovednost Klamání použitelná proti hráčským postavám? Hypotetická situace v hypotetické hře: Billy nedůvěřuje Sue. Hráč Billyho postavy http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4980.html
  • Oživení hry

    Je těžké uvěřit, že Příručka hráče je hotová. Poslali jsme ji do tiskárny asi před týdnem. Když teď dokončujeme Basic D&D, Bestiář a Průvodce Dějmistra, http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4978.html
  • Překlad 13th Age

    13th Age Core Rulebook (13. věk Základní příručka) autoři: Rob Heinsoo, Jonathan Tweet rok vydání: 2013 V třináctém věku světa, http://www.d20.cz/clanky/pravidla/4976.html
  • Dějmistrování: Zvuky od herního stolu

    Hodnota manýr Pojďme na začátku rozptýlit jeden rozšířený mýtus o cizích postavách. Vědět o vaší cizí postavě všechno vám absolutně nepomůže ji http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4963.html
  • Pohled do křišťálové koule

    V posledním týdnu jsme se s vámi podělili o spoustu vzrušujících novinek o budoucnosti D&D. Oznámili jsme podrobnosti o našem epickém příběhu Tyranie http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4973.html
  • Dungeons & Dragons pro začátečníky

    Jak jste si mohli všimnout, minulý týden jsme přišli se vzrušujícím oznámením o nadcházející příběhové linii zvané Tyranie draků, a po dvou letech práce, http://www.d20.cz/clanky/produkty/4972.html
  • Rozhovor s Mikem Mearlsem

    Christopher Helton: Připomeňme těm, kteří to neví, že jste dělal v herním designu ještě předtím, než jste začal pracovat na D&D pro Wizards of the http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4971.html
  • Dějmistrování: Jak udělat z dobrých her skvělé

    Tempo je nástroj používaný spisovateli, filmaři a designéry počítačových her, aby udrželi pozornost obecenstva a vdechli příběhu život. Velcí vypravěči http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4937.html
  • Kouzelné předměty a sladění

    V playtestu D&D Next jsme představili myšlenku sladění s kouzelnými předměty. Sladění je velkým přínosem pro Dějmistry a vyváženost hry, neboť omezuje http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4968.html
  • Nekontrolovatelný růst: Ekologie trolla

    Trollové jsou zrůdní obři hnaní neutuchajícím hladem někde na půli cesty mezi zvířecími dravci a zbytkem obrů. Tyto bestie s gumovou kůží si cení síly http://www.d20.cz/clanky/svety/4956.html
  • Dějmistrování: Budování lepších zápletek

    Co je to zápletka? Ve hře na hrdiny je zápletka jakákoliv příběhová konstrukce – typicky cizí postava, předmět, stopa nebo událost – která nabízí http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4962.html
  • Rysy, vady, pouta a další

    Mimo volby rasy a povolání D&D Next používá systém minulostí, aby vám pomohlo oživit vaši postavu. V předchozích edicích hra přistupovala k „literárnější http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4965.html
  • Nerull

    Velmistře Roslowe,   Nerullův kněz zemřel. Příčina smrti se zdá být přiložená, ale vzhledem k načasování a osobě, o níž se jedná nelze nečistou http://www.d20.cz/clanky/svety/4958.html
  • Umění války

    Fantasy romány a filmy často končí rozsáhlými boji, kdy se dvě armády představující síly dobra a zla střetnou v bitvě, která rozhodne o osudu světa. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4960.html
  • Usnadnění práce Dějmistra

    Když dojde na design dobrodružství, mechanismy hry na hrdiny slouží ke dvěma účelům. DM určitě musí mechanismům rozumět, aby připravil dobrodružství http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4957.html
  • Bojovníkovy manévry

    Skromný bojovník vystupuje jako jedno z nejjednodušších povolání ve hře Dungeons & Dragons, ale zároveň je trvale nejpopulárnějším hráčským povoláním http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4952.html
  • Dějmistrování: Vdechněte vzkříšení nový život

    Říká se, že jedinou jistou věcí v životě jsou smrt a daně. V mnoha fantasy prostředích je však místní výběrčí daní obávanější daleko víc než Zubatá. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4923.html
  • Nakupte, co poberete

    Tento týden se podíváme na změnu v tvorbě postavy, kterou bylo relativně snadné provést, ale má skutečný dopad na to, jak hráči – obzvlášť noví hráči http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4947.html
  • Beztak, čí je to příběh?

    V posledních týdnech jsme probírali povolání postav v D&D Next. Tento týden se chci znovu podívat na nestvůry ve hře a informovat vás, jak je nově http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4946.html
  • Bardův příběh

    V uplynulých několika týdnech jsem se dotkl designerského procesu pro čaroděje a černokněžníka. Tento týden se podíváme na barda. Bard byl vždy http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4943.html
  • Dějmistrovství: Co tím myslíš, že jsme prohráli?

    Možná se věci nevyvinuly úplně tak, jak bylo plánováno. Čaroděj úplně netypicky selhal v záchranném hodu proti kouzlu a předčasně zemřel. Bez čarodějovy http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4922.html
  • Aktualizace černokněžníka

    Minulý týden jsme uvolnili informace o čaroději. Tento týden si povíme o černokněžníkovi (warlock) v D&D Next. Stejně jako u čaroděje, počáteční http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4940.html
  • Čarodějové v D&D Next

    V srpnu 2012 jsme předvedli verzi čaroděje (sorcerer), která představovala velmi odlišný pohled na toto povolání. Tato konstrukce čaroděje přeměnila http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4938.html
  • Dějmistrovství: Představte si toto

    Chystáte se začít herní sezení, ale je tu problém. Zatímco jeden hráč se krmí dobrůtkami, ostatní diskutují přednosti Megan Fox oproti Scarlett Johansson. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4921.html
  • My Sme Goblini

    My sme goblini!   My lížem žáby! My loupíme! My dlouhány hubíme! Pálíme je od pat k hlavě, my je bolíme a pak zmrtvýme! Velký http://www.d20.cz/clanky/pravidla/my-sme-goblini.html
  • Sto a jedena duchařina

    Tyto náměty na dobrodružství lze aplikovat v kterékoliv hře a pro kteroukoliv úroveň. Jelikož je většina z nich inspirována "skutečnými" duchařskými http://www.d20.cz/clanky/svety/4912.html
  • Zamoření: Ekologie krysodlaka

    Dosud nikdo nepřežil divoké útoky, byť jeden postarší muž, Donnal, instruktor lukostřelby sil Jejího Veličenstva ve výslužbě, žil dost dlouho na to, http://www.d20.cz/clanky/svety/4911.html
  • Mezi mrchožrouty: Ekologie ghúla

    Sám ve své studovně za noci si Pelagast Mladší všiml zprávy, která hořela v ohřívacím koši, u něhož si chladil své stárnoucí kosti. Ten kousek http://www.d20.cz/clanky/svety/4920.html
  • Ekologie nymfy

    Uspokojen plnou pozornosti svých kolegů Dreelix pokračoval. "Dnes nám Zantoullios poreferuje o výsledcích naší malé lesní výpravy. Grindle oznámí stav http://www.d20.cz/clanky/svety/4910.html
  • Tarask

    Jediný přeživší Myslíš si, že znáš nestvůry. Možná si strávil svůj život bojem se zrůdami v podzemních říších, čelil jsi démonů v rouhačských http://www.d20.cz/clanky/svety/4905.html
  • Ekologie strigy

    Pro osadníky z Albanneru to měl být čas oslav. Vlahý teplý vánek jara odvál přetrvávající zimní chlad. Domy a chalupy Albanneru se nyní otevřely dokořán, http://www.d20.cz/clanky/svety/4904.html
  • Stín, který byl

    Starý ztřeštěný Ildan Vypravěč tohoto příběhu sám sebe nazývá Ildan. Kromě toho o sobě moc neprozradí… alespoň ne přímo. Názory, které ale vyvěrají http://www.d20.cz/clanky/svety/4897.html
  • Válka krve

    Věčný zápas Prosím račte vstoupit. Posaďte se k mému stolku. Nedotkejte se run. Poskytují nám určitou míru ochrany před zvědavýma a věštícíma http://www.d20.cz/clanky/svety/4896.html
  • Aférka Iggwilv a Graz'zte

    Neztracená láska Není nic zvláštního na člověku hledajícím svou ztracenou lásku. Vidím to ve tvých očích. Ta, na které ti záleží, tě zanechala v http://www.d20.cz/clanky/svety/4889.html
  • Strahd a van Richten

    Zoufalý příchod Madam Zpěváková! Pátral jsem po Vistanijské karavaně celé týdny. Zabralo mi mnoho dní vás dohnat. Jste zjevně ve spěchu, ale já http://www.d20.cz/clanky/svety/4890.html
  • Je fixlování jen jiným způsobem vedení hry?

    Napsal Ravencrowkig (http://www.blogger.com/profile/09315630554847698555) Tvrdím že ne. Dle mého názoru je rozdíl ve způsobu vedení hry jen kosmetickou http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4914.html
  • Průvodce tvorbou dobrodružství

    Napsal Jim Raggi Jedním z projektů na kterém jsem pracoval přes léto byla příručka k psaní dobrodružství. A i když je dokončení už rozjetých projektů, http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/pruvodce-tvorbou-dobrodruzstvi.html
  • Tento týden v D&D

    Velká novinka tohoto týdne: Tuto středu, 20. března, vyjde nový testovací balík. Takže, co se dá očekávat v tomto novém balíku? Pojďme se na to podívat. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4902.html
  • Prestižní povolání a nová iterace

    Vítejte u posledního vydání Legend a znalostí v tomto roce. Sedmnáctý prosinec přináší jako vánoční dárek poslední letošní testovací balíček, jenž bude http://www.d20.cz/clanky/produkty/4886.html
  • Tento jde do... desáté

    Jak jsem už zmínil několikrát během posledních týdnů, jsme připraveni vydat v pozdních hodinách dnešního dne testovací balík pro 1. až 10. úroveň. Takže, http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4869.html
  • Belisarská intervence

    Odrazový můstek: Násilnější z povstání Arabského jara nás nutí zvažovat morální argument jak pro tak proti vojenské intervenci založené na humanitárních http://www.d20.cz/clanky/svety/4868.html
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.17263507843018 secREMOTE_IP: 54.80.140.5